Wat ook wel weer jammer is voor ons doelloze nachtelijke stervelingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef Tijn het volgende:
Het gebeurt me te weinig dat ik een nachtje niks te doen heb.
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Thisbe het volgende:
Ik had me eerlijk gezegd wat anders voorgesteld bij Tijn, gezien de verhalen van IR.
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indrukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.
Misschien dat dat iets verklaart?
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indruk
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die fotoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...
[afbeelding]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef Thisbe het volgende:
Hmmm, ik had een modieus, en ietwat exentriek type voor ogen.
Ik had het zelf verzameldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die foto
Geef nou maar toe dat je heel modieus en excentriek bent. Op sommige foto's weet je het gewoon goed te verbergenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Jóuw doelen, bedoel je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.quote:
Bijna iedere Nederlander met enige verve denkt van zichzelf dat hij/zij excentriek is. Eigen ideeen zijn niet aanvoerbaar. Het zijn echt anderen die je die noemer mogen geven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Ben je afgestudeerd? Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:29 schreef Thisbe het volgende:
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.
Ik kom dan ook niet zo vaak meer in de Blaauwe hand.quote:Lang niet gezien trouwens, en ook in de Blaauwe hand blijft het stil
Ziet er goed uit. Ik hou wel van enge sprookjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even wat gemeend pluggen op de valreep voor later.
Is dat zo??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Goh, zijn er wat posts weg?
Ja Wickie, graag!! ER was een kunnegin in de middeleeuwen!! Kom op zeg!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
Iets anders dan ElizabethR?
TASE dus.... Hmmm, even over denken.......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
The All Seeing Eye.
(Heb ik dat goed gespeld?)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
The All Seeing Eye.
(Heb ik dat goed gespeld?)
Nee geen afkorting, voluit. Goede suggestiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
TASE dus.... Hmmm, even over denken.......
Op zich.... Maar te lang! En ook nog te pretentieus zeg!! Of ik alles zie!! Dacht het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee geen afkorting, voluit. Goede suggestie![]()
Ja, enorm!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg ik het al hoog in mijn bol nou???
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, snapshot betekent blijkbaar in het fotoforum dat het een minderwaardige foto is. Zooooo prettig als je minderwaardige foto's worden gekocht voor publicatie en een sloot geld opleveren!
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, snapshot betekent blijkbaar in het fotoforum dat het een minderwaardige foto is.
Kan het er mee door??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, enorm!
Maar goed, als ze je al vrįgen moet je toch wel iets goed doen, denk ik dan.
Neuh, ik ben niet haatdragend.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je je goede nieuws daar even lekker gaat inwrijven!![]()
Absoluut! Ik pretendeer geen van beide te maken, ik fotografeer voor mijn lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.
Q!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef Q. het volgende:
I.R.
Ik heb liever niet dat je over me praat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:49 schreef Q. het volgende:
Broer. Je bent tof. Ik heb het pas nog over je gehad. Geloof ik. Ik zuip teveel.
Je vergeet 'bier'. "Bier. Tof."quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Ha, Q. Zeg eens 'tof'.
Jij hebt niets te willen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je over met praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |