Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, snapshot betekent blijkbaar in het fotoforum dat het een minderwaardige foto is.
Kan het er mee door??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, enorm!
Maar goed, als ze je al vrágen moet je toch wel iets goed doen, denk ik dan.
Neuh, ik ben niet haatdragend.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je je goede nieuws daar even lekker gaat inwrijven!![]()
Absoluut! Ik pretendeer geen van beide te maken, ik fotografeer voor mijn lol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een 'kunstzinnige' foto en een foto die het goed doet in bijvoorbeeld een vakantiecatalogus of een populair natuurweekblad.
Q!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:46 schreef Q. het volgende:
I.R.
Ik heb liever niet dat je over me praat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:49 schreef Q. het volgende:
Broer. Je bent tof. Ik heb het pas nog over je gehad. Geloof ik. Ik zuip teveel.
Je vergeet 'bier'. "Bier. Tof."quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Ha, Q. Zeg eens 'tof'.
Jij hebt niets te willen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je over met praat.
Bier heb ik vandaag al genoeg gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je vergeet 'bier'. "Bier. Tof."
Die foto had ik al gejat van jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kan het er mee door??
Haal je tikfout er eens uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ik heb liever niet dat je over met praat.
Dan type je toch lekker schuin!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:51 schreef Q. het volgende:
ER.. Ik moet zo eigenlijk echt gaan slapen. Het kost me al een boel moeite om recht te typen.
Ja. Ik vind dat mooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kan het er mee door??
Je bent gezegend met een fantastische omgeving. Dat scheelt de helft van de schoonheid van de foto.quote:Absoluut! Ik pretendeer geen van beide te maken, ik fotografeer voor mijn lol.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die foto had ik al gejat van je
Absoluut!! Maar er zijn mensen genoeg die geweldig mooie foto's maken in NL hoor!! NL is ook mooi namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat mooi.
[..]
Je bent gezegend met een fantastische omgeving. Dat scheelt de helft van de schoonheid van de foto.
Zeker, maar Ierland is net even wat mooier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Absoluut!! Maar er zijn mensen genoeg die geweldig mooie foto's maken in NL hoor!! NL is ook mooi namelijk.
[afbeelding]
Dat dénk jij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef Q. het volgende:
Jij hebt niets te willen.
Dat ben ik met je eens, maar dan moet je het ook nog fatsoenlijk op de foto kunnen krijgen, die schoonheid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker, maar Ierland is net even wat mooier.
Godverdomme. Ellende met jou altijd!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Haal je tikfout er eens uit.
quote:
Moi? Waarom?quote:Wil jij het pseudoniem The All Seeing Eye niet?
Omdat jij al mijn tikfouten ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Moi? Waarom?
Beroepsdeformatie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Omdat jij al mijn tikfouten ziet.
Dat klopt! En lezen kun je ook al niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
NEEEEEEEEEEEE NIET WEER WEG AAAAAAAAAAAAH IK WORD GEK
Niet waar. Je bent hier aan het posten.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:10 schreef Ole het volgende:
Ben Giant aan het kijken
Houwen zo!!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:34 schreef broer het volgende:
De Bloeiende Maagden ken ik alleen van naam.
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Jouw neefje? Echt?
Ik vind hem ook supervervelend, maar dat was ie vroeger al. Ernstig minderwaardigheidscomplexje.quote:Ik vind hem supervervelend. Zoals ik in het De Wereld Draait Door-topic al schreef: als hij nu eindelijk maar eens een zin zou afmaken, dan zou hij al een stuk leuker zijn. Maar hij begint twintig zinnen en maakt er uiteindelijk maar eentje af.
En hij komt er al jaren mee weg.
Je lijkt er niet echt blij mee.quote:
Die ken ik dan weer niet. Maar ik ben wel blij dat ik eindelijk niet meer de enige ben die hem niet leuk vindt. Ik dacht al dat ik gek geworden was.quote:Ik vind hem ook supervervelend, maar dat was ie vroeger al. Ernstig minderwaardigheidscomplexje.
Z'n moeder was wel de tofste van de familie, jammer dat die zo vroeg gestorven is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |