Ja, dat is zo, bij IR denkt iedereen direct aan de ideale vader.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Heren??
Denken ze niet door zijn t-shirt dat hij een kindje heeft trouwens?
+2 relevantquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn meldt: Ik heb mooi wel aan dr tieten gezeten.
Whehe, dat is precies de omschrijving die bij me op kwam toen ik Tijn's versie al las,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:04 schreef Ripley het volgende:
woest-erotische gebeurtenis
Ik zou het wel spectaculair vinden als Mike met IR heeft gezoendquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft er nogi iemand gezoend of is het bij Tijn gebleven??
Opwandelen of beklimmen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:20 schreef Tijn het volgende:
Ik zit hier trouwens weer omdat Eert, Mike en Sjoerd nogmaals de berg aan het beklimmen zijn.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben weer terug, mensen.
Hele verslag komt nog, maar er moet alvast vermeld worden dat Sjoerd gisteravond bijna het hele appartement in de fik heeft gezet, en dat hij even later de glasplaat van de ijskast kapot maakte, en bovendien dat zoltan en de taxi vanmorgen helemaal niet op kwamen dagen waardoor we bijna ons vliegtuig gemist hadden. maar ja, eind goed al goed.
Een mens moet prioriteiten stellen, dus ik ben gisteren eerst een foto wezen maken en daarna pas de smeulende gordijnen gaan uitmaken. Foto's volgen in de loop van vandaag of morgen, afhankelijk van mijn staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik vind het nu al goed klinken, ben benieuwd naar de uitgebreide versie. En de foto's
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:17 schreef Tijn het volgende:
Zo, ik ben er weer. Tijd voor een uitsmijter
Mike!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef Mike het volgende:
Hallo, ook hier weer veilig aangekomen. Niet dankzij de NS, maar okay.
Zoltan heeft onze adresgegevens, een vriendin in nederland, verbrande gordijnen, kapotte lampen, geen glasplaat is zijn koelkast en een gemolde schuifdeur, dus van dat laatste zou ik nog niet zo zeker zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mike!![]()
je hebt Tijn en Zoltan overleefd zie ik?
Leuke meid zo te zien, die Sandraquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:44 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, alvast een ontzettend slechte kwaliteit foto van een romantisch moment
[afbeelding]
Hey Ripley.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mike!![]()
je hebt Tijn en Zoltan overleefd zie ik?
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef Barb het volgende:
Die Sandra doet me aan iemand denken ...
Tijn! De vrouw van je leven!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennen
Ah mooi, schiet ff op, ik moet over een kwartier weg,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
(Ben ondertussen bezig met foto's)
Is het één van deze dames?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Tijn het volgende:
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennen
Ik heb geen USB 2.0, dus het duurt even, maar over een minuut of 10 moeten de eerste foto's er kunnen staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Barb het volgende:
[..]
Ah mooi, schiet ff op, ik moet over een kwartier weg,.
Ik denk dat er iets is misgegaan in de communicatie, je hebt blijkbaar niet doorgekregen dat ze Duits is.quote:
Is Tijn luidruchtig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:16 schreef iteejer het volgende:
Hebben jullie nog etenswaar naar Mike gegooid?
quote:
En de grootbeeldtv?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:38 schreef Tijn het volgende:
Hey, de afstandsbediening deed het daarna wel beter!
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maaktequote:
Misschien wil Stranger het volgende keer eens uitproberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |