HE HOMO, JE HAD NOG EEN FOTO VAN ME TEGOED. IK ZAL EVEN KIJKEN OF IK HEM HIER KAN PLAATSEN.quote:
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef Tijn het volgende:
Heb je die SM58 nog gekocht, IR?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ík heb je niet genoemd hoor.
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Ik vind het fijn om te horen dat je m'n weloverwogen advies hebt opgevolgdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Duur ding, trouwens. Maar ik gebruik hem bijna iedere week om dingen aan te kondigen en hij lijkt me inderdaad redelijk onbreekbaar.
Dat was in Boedapest. En da's Dries.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Tijn het volgende:
Wow!
Wie is die kleine dwaas die ik bijna wurg? Waar is het sowieso? En wanneer? Ik heb echt geen flauw idee wat dit is
Doe je er nog een 'van links naar rechts' bij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uit de oude doos:
Had je kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn is dit, Lamon, nu denkt ze vast dat hier in S-B altijd over mijn liefdesleven en mijn veroveringen gaat. En dat terwijl ik hier de laatste tijd zelden gepost heb.
Nee hoor, ik heb m'n ouders maandenlang in onwetendheid gelaten, en ook buiten hen om ben ik heel terughoudend. Eigenlijk deel ik het met niemand, behalve dan soms met m'n S-Bdagboek als het ter sprake komt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je iedereen over je liefdesleven.
Ah juist, dit was de avond dat ik opeens ergens stond te kotsen en toen maar een taxi naar huis heb gepakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat was in Boedapest. En da's Dries.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:11 schreef Tijn het volgende:
Wow!
Wie is die kleine dwaas die ik bijna wurg? Waar is het sowieso? En wanneer? Ik heb echt geen flauw idee wat dit is
De meest rechtse is de vriend van mijn lievelingsexcollega en goede vriendin D, en inmiddels ook een vriend van mij. Die stuurde me laatst deze foto (we gingen min of meer toevallig gelijktijdig naar boedapest) omdat hij er zo hilarisch op gewurgd werd door Tijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Doe je er nog een 'van links naar rechts' bij?
Mag je Stranger en jezelf overslaan.
Ik was nog jong, toen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef Ripley het volgende:
[..]Je kijkt ook enigzins manisch op die foto, Tijn
De "thumb up the nose" groet is blijkbaar niet zo populair in Amsterdam geworden als hier.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vooral die vinger in z'n neus vonden Daphne en hij hilarisch.
Eigenlijk ben jij wel zo'n charlie/godfather/Dr. Mad die alleen maar in z'n vingers hoeft te wrijven en 'excellent' hoeft te roepen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je kunnen bedenken.
Dit was niet eens zo'n heel onverwacht scenario.
Ik had het (welliswaar gevoerd door luiheid dus) al zo bedacht.
Wat ook wel weer jammer is voor ons doelloze nachtelijke stervelingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:15 schreef Tijn het volgende:
Het gebeurt me te weinig dat ik een nachtje niks te doen heb.
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:17 schreef Thisbe het volgende:
Ik had me eerlijk gezegd wat anders voorgesteld bij Tijn, gezien de verhalen van IR.
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indrukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had m'n drietand thuisgelaten, m'n hoorns worden gecamoufleerd door m'n haar, m'n hoeven vallen door m'n broek niet op en m'n staart valt van de foto af.
Misschien dat dat iets verklaart?
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je niet een leuk filmpje waarop je eet en praat? Dat geeft een wat betere indruk
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die fotoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Door deze post moest ik er aan denken dat er nog een aantal foto's in TRV staan, en idd, genomen in het all-you-can-eat restaurant...
[afbeelding]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:21 schreef Thisbe het volgende:
Hmmm, ik had een modieus, en ietwat exentriek type voor ogen.
Ik had het zelf verzameldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijn, wat ben je in godsnaam aan het eten op die foto
Geef nou maar toe dat je heel modieus en excentriek bent. Op sommige foto's weet je het gewoon goed te verbergenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
IR kan erg slecht verhalen vertellen, dat zal het zijn.
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Jóuw doelen, bedoel je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Het is nooit te laat om je doelen te verwezenlijken.
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.quote:
Bijna iedere Nederlander met enige verve denkt van zichzelf dat hij/zij excentriek is. Eigen ideeen zijn niet aanvoerbaar. Het zijn echt anderen die je die noemer mogen geven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Zeg je modieus en excentriek, dan zeg je Tijn.
Ben je afgestudeerd? Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:29 schreef Thisbe het volgende:
Nou broer, toevallig heb ik deze week mijn doelen bereikt. Dat houdt wel in dat mijn luie leventje over pakweg twee weken voorbij is.
Ik kom dan ook niet zo vaak meer in de Blaauwe hand.quote:Lang niet gezien trouwens, en ook in de Blaauwe hand blijft het stil
Ziet er goed uit. Ik hou wel van enge sprookjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:52 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even wat gemeend pluggen op de valreep voor later.
Is dat zo??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Goh, zijn er wat posts weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |