Inhoud hoeft niet moeilijk of hoogdravend te zijn toch, het kan ineens heel spontaan opkomen.quote:
We waren toe aan een nieuw deel "Dquote:Op donderdag 25 januari 2007 03:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inhoud hoeft niet moeilijk of hoogdravend te zijn toch, het kan ineens heel spontaan opkomen.
Ik kan mezelf vergissen maar volgens mij heb ik die vraag een paar dagen terug al gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel eens Lamon, hoe heb je je tijd FOK!-loos doorgebracht
Echt? Zoals welke dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dit forum is trouwens ook niet meer wat het is geweest.
Vroeger waren er nog wel eens leuke topics, zaterdagnacht![]()
Als je een ander forum opzoekt op de zaterdagavond, meld dan even welk.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dat weet ik niet meer. Maar het is hier een dooie boel.
Wa en broer flieft?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Als je een ander forum opzoekt op de zaterdagavond, meld dan even welk.
Hoi, lekker gezellig hierquote:
Denk aan Viola Holtquote:Op maandag 29 januari 2007 03:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik probeer te slapen. Help me eens.
Sinds die zoekfunctie voor geen meter meer werkt kan ik je geen ludieke topics meer laten lezen van bijvoorbeeld een jaar of 4 of 5 geleden, gestart door Elegantly Wasted, over de degeneratie van de vrouw door de jaren heen. Die was HILARISCH!quote:
Ik niet.quote:
Ehm, ik wilde ook je goed voelen niet ondermijnen hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:50 schreef Ole het volgende:
Dus ja, ik denk dat ik je begrijp Lamon, maar ik geniet even van mijn 'goed voelen'voor dit moment
Dat is voor een voorspoedig en gelukkig leven ook de juiste insteek uiteraard.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:03 schreef Ole het volgende:
Maar des te meer geniet ik dan weer van de momenten die voor mij mooi en leuk zijn, van vriendschappen ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |