quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval excuses, en ik zal morgen op het werk even kijken of ik helder genoeg ben om een antwoord met een voorstel aan je te schrijven, okay??
Kusje voor het ongemak
Hans van Tongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, vond ik ook! Hij deed me atlijd denken aan die Hans Dingus, kom hoe heet ie ook alweer, die de rol speelde in 'Spetters' van die knul die met zijn rolstoeltje voor een truck rijdt. Dat vond ik ook zo'n lekker ding!!
FF IMDB-en.....
Patty was/is best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?quote:
Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
broer, LUL! Je hebt 'm geëdit!
Ik denk hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?
Zij wel hoorde ik laterquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Patty was best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?![]()
Heeft ook.quote:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Maar lelijk is zo betrekkelijk!!
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Hier zijn we ook massaal de schaamte voorbij!
Als we nou beloven dat we ook een half uurtje eerder stoppen, mag het dan wel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
adem in - adem uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Spiegelbeeld... vertel eens even... ben je neeeeeet... zo jong als ik...quote:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk! En heb je mijn excuses gelezen net???quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalen![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef broer het volgende:
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Laat dat nu net datgene zijn waar ik mijn hoofd het minst geschikt voor acht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk!
Ja. En op geantwoord. Met eenquote:En heb je mijn excuses gelezen net???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |