Kan ik helemaal in meevoelen. Die onbezorgde momenten volledig koesteren op het moment dat je ze hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
Wel wil ik dan even genieten van de flow waarin ik zit dan.![]()
De rest is er nu ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Die vijf nummers klinken wel goed. Het borduurt verder op wat we al kennen, dus echt vernieuwend is het niet. Maar lekker is het wel.
hoi,quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.quote:
Nee, maar ik ken eigenlijk alleen die laatste cd maar. Ik heb wel eens een ep'tje gedownload, maar sinds ik die op cd heb gebrand heb ik die niet meer gedraaid. (Misschien staat-ie er wel op. Zou zomaar kunnen...)quote:Kende jij No Cars Go al? Schijnt een ouder nummer te zijn. Erg wijs is ie wel.
als een hondje hihi doet dan dan dan doet ie hihiquote:
"If you don't FEEL THIS!? If you don't feel this, I'm just sorry for you!" Of zoiets.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef broer het volgende:
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon, ik las vanmiddag het topic weer eens terug, en ik besloot dat jij gewoon een BN'er moet worden. Ik denk dat jouw doordachte deprimerende geluid iets is wat de Nederlandse bevolking hard kan gebruiken.
En een beetje meer doodsangst is nooit weg. Als calvinistisch opgevoed mens heb ik daar natuurlijk ook last van, en ik vind dat iedereen dat zou moeten hebben.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef tong80 het volgende:
Elizabeth net Evert Nieuwstede op TV. Wees blij dat je hem 25 jaar geleden hebt geneukt. Hij is lelijk geworden niet normaal
Echt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
En ik maar klagen bij de mods dat mensen zich niet aan de tijden houden.
Dit is GVD een beláchelijke tijd om te posten. Schaam je!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
god, wat moet jouw leven zwaar zijn..
.
.
Ja. In het verlengde van jouw klacht dat ze dit topic centraal hadden gezet. Wat natuurlijk ook nergens op sloeg.quote:
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ja. In het verlengde van jouw klacht dat ze dit topic centraal hadden gezet. Wat natuurlijk ook nergens op sloeg.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef broer het volgende:
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Je had wel een goede smaak ER
Hou eens op met plagen en vertel eens welke Dolly Dot je bijna had gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Je had wel een goede smaak ER
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Er stond trouwens een verschrikkelijke taalfout in je klacht. Zal ik 'm even quoten?![]()
Nietes. Ik ga 'm NU halen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef broer het volgende:
Ga gerust je gang.
Wedden dat je de quote al hebt gekopieerd?![]()
BWOEW! Ik ben helemaal vergeten je terug te mailen, en dat komt omdat ik wist dat jij al wist dat ik tegen je had gezegd van hoe en wat zeg maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Net die éne keer dat ik eens klaag. Moet je me weer betrappen.
[Deze soms?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou eens op met plagen en vertel eens welke Dolly Dot je bijna had gehad.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
alle mannen worden lelijk na hun 35e
Ja hoor, vond ik ook! Hij deed me atlijd denken aan die Hans Dingus, kom hoe heet ie ook alweer, die de rol speelde in 'Spetters' van die knul die met zijn rolstoeltje voor een truck rijdt. Dat vond ik ook zo'n lekker ding!!quote:
Pattyquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval excuses, en ik zal morgen op het werk even kijken of ik helder genoeg ben om een antwoord met een voorstel aan je te schrijven, okay??
Kusje voor het ongemak
Hans van Tongerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, vond ik ook! Hij deed me atlijd denken aan die Hans Dingus, kom hoe heet ie ook alweer, die de rol speelde in 'Spetters' van die knul die met zijn rolstoeltje voor een truck rijdt. Dat vond ik ook zo'n lekker ding!!
FF IMDB-en.....
Patty was/is best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |