Dat is voor een voorspoedig en gelukkig leven ook de juiste insteek uiteraard.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:03 schreef Ole het volgende:
Maar des te meer geniet ik dan weer van de momenten die voor mij mooi en leuk zijn, van vriendschappen ed.
Kan ik helemaal in meevoelen. Die onbezorgde momenten volledig koesteren op het moment dat je ze hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
Wel wil ik dan even genieten van de flow waarin ik zit dan.![]()
De rest is er nu ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:25 schreef broer het volgende:
Die vijf nummers klinken wel goed. Het borduurt verder op wat we al kennen, dus echt vernieuwend is het niet. Maar lekker is het wel.
hoi,quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.quote:
Nee, maar ik ken eigenlijk alleen die laatste cd maar. Ik heb wel eens een ep'tje gedownload, maar sinds ik die op cd heb gebrand heb ik die niet meer gedraaid. (Misschien staat-ie er wel op. Zou zomaar kunnen...)quote:Kende jij No Cars Go al? Schijnt een ouder nummer te zijn. Erg wijs is ie wel.
als een hondje hihi doet dan dan dan doet ie hihiquote:
"If you don't FEEL THIS!? If you don't feel this, I'm just sorry for you!" Of zoiets.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef broer het volgende:
O, dat is wel mooi, want de download die ik had, bevatte een radio-dj die een nummer afkondigde.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon, ik las vanmiddag het topic weer eens terug, en ik besloot dat jij gewoon een BN'er moet worden. Ik denk dat jouw doordachte deprimerende geluid iets is wat de Nederlandse bevolking hard kan gebruiken.
En een beetje meer doodsangst is nooit weg. Als calvinistisch opgevoed mens heb ik daar natuurlijk ook last van, en ik vind dat iedereen dat zou moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |