Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
broer, LUL! Je hebt 'm geëdit!
Ik denk hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?
Zij wel hoorde ik laterquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Patty was best een lekker wijf. Heb je er spijt van dat het niet is gelukt?![]()
Heeft ook.quote:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Ja, sorry. Hij deed een beetje zeer aan mijn ego.
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Maar lelijk is zo betrekkelijk!!
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Hier zijn we ook massaal de schaamte voorbij!
Als we nou beloven dat we ook een half uurtje eerder stoppen, mag het dan wel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
adem in - adem uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Tongs schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef svann het volgende:
Spiegelbeeld... vertel eens even... ben je neeeeeet... zo jong als ik...quote:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk! En heb je mijn excuses gelezen net???quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn spiegelbeeld!
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
En ik ging in mijn onnozelheid die quote ophalen![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef broer het volgende:
En het kwam niet in je op om die quote gewoon terug te veranderen?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Laat dat nu net datgene zijn waar ik mijn hoofd het minst geschikt voor acht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Sja, dat roept om een foto natuurlijk!
Ja. En op geantwoord. Met eenquote:En heb je mijn excuses gelezen net???
Moet ik dan echt álles voor je bedenken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Goed plan.
Nah, dan val je na je 35ste niet meer op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
Dus als je vóór je 35ste al lelijk was, heb je gewoon je héle leven dikke pech?
Vind ik ook altijd van mezelf hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Laat dat nu net datgene zijn waar ik mijn hoofd het minst geschikt voor acht.
Ach die had ik dan weer gemist. Gaat ineens ook zo snel hierquote:Ja. En op geantwoord. Met een.
Dat zou in dit topic pas écht de schaamte voorbij zijn...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef svann het volgende:
Bekijk het positief...
Het kwam gewoon niet bij me op. Ik ben niet half zo vilein als jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Moet ik dan echt álles voor je bedenken?
Nog steeds een mooi boek van Anja Meulenbelt trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:10 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou in dit topic pas écht de schaamte voorbij zijn...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Ole het volgende:
Ik ga slapen. Geen zin maar morgen lange dag werken.![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind dat Tong best een goede smaak had/heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:07 schreef Ole het volgende:
dit is toch niet echt een mooie foto vind ik
[afbeelding]
Dat heeft ie zeker welquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Tong best een goede smaak had/heeft.
Dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het kwam gewoon niet bij me op. Ik ben niet half zo vilein als jij![]()
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nog steeds een mooi boek van Anja Meulenbelt trouwens
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat kan ik wel waarderen.
En ik kan er vast op de een of andere manier misbruik van maken.
Hoezo vilein.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Het komt trouwens niet vaak voor dat ik de jongste ben van een slowchatgroepje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef broer het volgende:
Het komt trouwens niet vaak voor dat ik de jongste ben
quote:slowchatgroepje.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:18 schreef Lamon het volgende:
Die tijdsduiding is tegenwoordig ook meer voor de show, he?
Dat is niet vilein, dat is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo vilein.
Was je anders zenuwachtig gaan slapen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, Lamon est arrivé. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
![]()
![]()
Slaap lekker, Wicketangel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Buitengewoon gemeen dat je deze semi-filosofische reeks als slowchat bestempeltquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Dat is niet vilein, dat is gewoon gemeen.
Nogalquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef Lamon het volgende:
Was je anders zenuwachtig gaan slapen?
Niet veel, maar ik sta er niet achter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Wat is het op dit moment anders dan een slowchatgroepje?
"De dingen lopen zoals ze lopen."quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
Niet veel, maar ik sta er niet achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |