Ik ga erop vooruitquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef Duvel het volgende:
Goed zo, correct gespelde TT nu!
Dat is geheel afhankelijk van de vraagstelling.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil trouwens ook graag serieuze reacties op mijn serieuze vragen
Nou nou, dan kun je nog wel een zwangere vrouw neukenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Gripper het volgende:
Ik zou wel eens willen sexen met een zwangere vrouw. Die lekkere ronde vormen, alles zacht, grote tieten... Too bad dat ik zelf geen kinderen hoef en het dus waarschijnlijk niet ga meemaken.
Oke, die hoop heb ik dan ook nog niet helemaal opgegeven. Heb jij een kinderwens?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou nou, dan kun je nog wel een zwangere vrouw neuken
Jawel, en ik hoop dat papa een man is waarbij ik niemand on the side nodig heb, maar anders ben je de eerste hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oke, die hoop heb ik dan ook nog niet helemaal opgegeven. Heb jij een kinderwens?
Zo das knap lulligquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Gripper het volgende:
Ik zou wel eens willen sexen met een zwangere vrouw. Die lekkere ronde vormen, alles zacht, grote tieten... Too bad dat ik zelf geen kinderen hoef en het dus waarschijnlijk niet ga meemaken.
Dat op zich is misschien nog niet eens een fetish, maar altijd als ik een (enigszins knappe) zwangere vrouw zie, visualiseer ik daar onmiddelijk mezelf bovenop in een dampende vrijpartij. Dat is misschien wel een beetje fetish-achtig
En dan aan elke vrouw die er komt vragen of ik r mag batsen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo das knap lullig![]()
![]()
Is een baan bij de Prenatal winkel niets voor jou?
Elektroseks neem ik aan dan maar, spelen met elektrische prikkelingen, van kleine schokjes tot samentrekkingen van spieren(denk aan buikspierdingen enzo).quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe elektriciteit een fetisj is
Ik heb er overigens geen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef Hakbar het volgende:
Op verzoek van mod verplaatst naar ander subforum:
Hee medefokkers, om even een serieus topic te openen: ik vroeg mij af wat jullie fetisjes zijn? of jullie fetisjes hebben en welke dat zijn?
De mijne op een rijtje:
-bondage
-sm
-cage
-diaper
-adult baby
-plassex
-elektriciteit
Graag serieuze reacties
Vast wel, je bent er alleen nog niet achter.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb er overigens geen.
Dat is dus precies de reden waarom ze dergelijke dingen een fetish noemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En dan vinden sommige mensen mij raar...![]()
Nee, ik deel geen een van deze fetisjes.
Een beetje role play tijdens sex of een speeltje ok.
Maar alles met pijn, elektriciteit, latex en noem maar op is voor mij persoonlijk geen sex meer!
Ieder zijn meug I guess!
je laat ff achterwege wat wel je fetish isquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
Maar alles met pijn, elektriciteit, latex en noem maar op is voor mij persoonlijk geen sex meer!
Ieder zijn meug I guess!
Opzich niet... speeltjes en role play zijn in principe ook een soort fetish.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Angst het volgende:
je laat ff achterwege wat wel je fetish is
maar idd ieder zijn meug
helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
omg ik ben een redelijk verknipt persoon als ik dit zo eens lees
Gewoon breed geïnteresseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
Je kijkt te veel tv,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het dichtste wat in de buurt komt betreft het dierlijke en fetish, is het hele gebeuren omtrent het fenomeen furry en dus de [b]furry's[b] zelf.
Dit is volgens mij een interessant onderwerp op zichzelf en wellicht een eigen topic waard.
Ik weet er wel een wat van maar niet alles, maar het is zeker een fascinerend onderwerp.
Zeker omdat er niet echt een taboe op heerst en ze meer "out in the open" zijn.
Maar deze fetish word in veel gevallen met sexualiteit geassocieerd.
Je illustreert het altijd zo mooi.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel, je bent er alleen nog niet achter.
Ik hou overigens van:
[afbeelding]
Leuke combinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Hmmm, herkenbaar. Ik kan ook blijven kijken naar vrouwen die niet voldoen aan het (of mijn) schoonheidsideaal maar wel mijn favoriete kledingstukken dragen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef Djeez het volgende:
Laarzen, rokjes, kousen en jarretels. En mooie, strakke jeans. Vandaag zag ik een vrouw lopen met een strakke jeans tot net onder de knie, met daaronder netkousen en hoge laarzen eronder. Ik bleef maar kijken!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef erodome het volgende:
Mijn eigen fetish?
Zwepen, vind ze gewoon geil, om vast te houden, te horen, te voelen, kan er niets aan doen.
LOL!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor erodome
Rood/zwart
Rood,,
De kleur die ik herken in jouw vunzigvurigheid.
Vurigheid,,
Mijn verlangen daar naar is groot.
Zwart,,
De kleur die ik herken in jouw stiltes
Stiltes,,
De stiltes die ik ook zo goed herken
Rood/zwart..
Die kleuren van ons beide verwerk ik in deze zwepen
Zwepen,,,,
*Kreun*
*Grin*
![]()
![]()
[afbeelding]
Geduld is een sch..... Damn de tijd gaat echt te langzaamquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef erodome het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een mooie tekst erbij zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
Oehhhh, ze zijn Mooi, met een hoofdletter, nu ze nog ontmaagden op me
Tijd ga wat sneller gaarne!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ranzigquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:17 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Mijne zijn :
- Damesfiets zadels ruiken
- tampons uit de hygiene boxjes halen en eraan ruiken
- dameswc bril ruiken (en soms likken)
- bureaustoelen ruiken waar dames op gezeten hebben
- stiekum tenen sabbelen van dames als ze liggen te zonnen
- sharking![]()
- zedendelicten
- rollenspellen zoals sneeuwwitje, en asielzoekertje
- op het damestoilet zitten, en dan wachten totdat de dame in het toilet naast mij haar behoefte heeft gedaan, en als ze weg is, snel naar haar toilet, en dan lekker ruiken... vind het heerlijk... ik kan aan de geur ruiken wat ze die avond daarvoor heeft gegeten... en terwijl ik haar geurtjes inhaleer, mastrubeer ik daar graag bij...
En jij bent een vieze hypocriete fetish topic gluudert.quote:
heb je ze al een beetje soepel gezwaaid eigenlijk?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Geduld is een sch..... Damn de tijd gaat echt te langzaam![]()
![]()
![]()
Owww erodome heeft nog eisen ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
heb je ze al een beetje soepel gezwaaid eigenlijk?
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?quote:
Dat is is een ander topic wel duidelijk geworden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is is een ander topic wel duidelijk geworden.
Volgens mij is het niet eens verbodenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.
Ik heb dat topic even gelezen.. Mijn god die vent spoort van geen kant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens verboden
Welk topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb dat topic even gelezen.. Mijn god die vent spoort van geen kant.
Ok, duidelijk... Raar topicquote:
vooral vrouwen billenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
Ik moet altijd ff checken hoe iemand zijn kont is
Ehmm nee?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?
Ik eerder JIJ vanwege je ongeloofelijke schreeuwen als een kip zonder kop mentaliteit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Jajong het volgende:
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.
He euh, jou can't blame a girl for trying he en je weet wat ik altijd zeg, je kan wel zeggen hoe je bent, maar wil je dat ik luister dan zal je toch wat meer moeten doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Owww erodome heeft nog eisen ook![]()
.................
erodome weet toch wel hoe Mr Osiris is![]()
![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen....ze hoeven niet soepel gezwaaid te worden. Ik gebruik alleen het leer van jonge soepele dieren![]()
![]()
Maar oke ik zal er voor jou een maken van krokodillenleer *hehehe*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey.... leukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
Mannen in zwarte smoking!
Mannen die lekker ruiken!
Mannen op motor!
Mannen met t-shirt zonder mouwen.
Mannen met stoppeltjes
Mannen met een grote neus
Mannen met een Honda Civic
Mannen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Muhahah
Ja !Maar het is wel een lekker ding.
Okquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef speedstar het volgende:
[..]
![]()
Volgende week zaterdag ? Laat ik je mijn stoppels zien
Okay dus volgens jouw logica zou ik omdat "WE ARE ALL ONE" als ondertitel heb ook niks tegen kinderverkrachters en moordenaars mogen zeggen, want 'dat zijn immers ook mensen' ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ehmm nee?
Dit ging over het idee dat ik wellicht nog een hidden fetisj had betreffende het hele gebeuren omtrent furries.
[..]
Ik eerder JIJ vanwege je ongeloofelijke schreeuwen als een kip zonder kop mentaliteit.
Over mensen gesproken die niet sporen zeg! Please!
Ga eerst eens even wat huiswerk doen voordat je zomaar wat begint te roepen.
Het is zowiezo een hele bespreekbaar onderwerp en tevens heeft het ook niks met illegale praktijken te maken daar het niet verboden is!
"WE ARE ALL ONE" ... yeah right ... ik merk het!![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef Jajong het volgende:
Okay dus volgens jouw logica zou ik omdat "WE ARE ALL ONE" als ondertitel heb ook niks tegen kinderverkrachters en moordenaars mogen zeggen, want 'dat zijn immers ook mensen' ?
Hij zei nergens dat hij hoopte dat jij je van kant zou maken, of dat hij het wilde. Misschien was het wel een bevel, hint of goede raad (en goede raad is altijd positief en vriendelijk bedoelt, speciaal voor de ander).quote:Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Mensen die doodsverwensingen uitten naar anderen hebben wat dat betreft wat meer serieuzere issues denk ik!![]()
Gezien zijn eerdere posts en manier van formuleren is zijn intensies meer dan duidelijk!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:47 schreef opgebaarde het volgende:
Hij zei nergens dat hij hoopte dat jij je van kant zou maken, of dat hij het wilde. Misschien was het wel een bevel, hint of goede raad (en goede raad is altijd positief en vriendelijk bedoelt, speciaal voor de ander).
Geen idee, ik heb maar een paar postings van hem gelezen waarin vragen of opmerkingen in kwamen die jij sjiek onhandig uit de weg gaatquote:Op maandag 5 februari 2007 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gezien zijn eerdere posts en manier van formuleren is zijn intensies meer dan duidelijk!
Denk jezelf ook niet?
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee, ik heb maar een paar postings van hem gelezen waarin vragen of opmerkingen in kwamen die jij sjiek onhandig uit de weg gaat![]()
Niet echt...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:21 schreef nietzman het volgende:
Je zult 't er wel naar gemaakt hebben, Darkwolf.
...En ja, ik snap dat jij in jou geval met deze reactie de draak met mij steekt.quote:PS, kom in de buurt van m'n gerbil en ik maak je af.
maar ehh... als iemand jullie nu over 5 jaar vraagt: "zeg, waar hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet?" wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef speedstar het volgende:
[..]
![]()
Volgende week zaterdag ? Laat ik je mijn stoppels zien
Idem!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
En moet ze dan ook dr tanden op elkaar klemmen tijdens die activiteit die jij bedoelt, of was deze smiley (quote:
Wat zijn ranzige rollenspellen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef Ms.Poes het volgende:
Touwen en boeien, dominantie en onderdanigheid, ranzige rollenspelletjes.
Een tikje exhibitionisme. Bekeken of betrapt (kunnen) worden zorgt voor een enorme adrenaline-rush waardoor ik bij het minste of geringste al klaar kan komen..
Ik was het gisteren nog roerend met een meisje eens dat alle op sexgebied wat niet te maken heeft met elkaar onderkotsen, poepen of zeiken niet ranzig is, maar gewoon geil. Een vrouw naar mijn hart!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat zijn ranzige rollenspellen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
En moet ze dan ook dr tanden op elkaar klemmen tijdens die activiteit die jij bedoelt, of was deze smiley () beter op zn plek geweest?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef Ms.Poes het volgende:
Touwen en boeien, dominantie en onderdanigheid, ranzige rollenspelletjes.
Een tikje exhibitionisme. Bekeken of betrapt (kunnen) worden zorgt voor een enorme adrenaline-rush waardoor ik bij het minste of geringste al klaar kan komen..
En jij blijft ranzigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En jij bent een vieze hypocriete fetish topic gluudert.
Behalve andere veroordelen, misschien heb je ook zelf nog wat te delen met ons zoals verzocht in de TS?
hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:17 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Mijne zijn :
- Damesfiets zadels ruiken
- tampons uit de hygiene boxjes halen en eraan ruiken
- dameswc bril ruiken (en soms likken)
- bureaustoelen ruiken waar dames op gezeten hebben
- stiekum tenen sabbelen van dames als ze liggen te zonnen
- sharking![]()
- zedendelicten
- rollenspellen zoals sneeuwwitje, en asielzoekertje
- op het damestoilet zitten, en dan wachten totdat de dame in het toilet naast mij haar behoefte heeft gedaan, en als ze weg is, snel naar haar toilet, en dan lekker ruiken... vind het heerlijk... ik kan aan de geur ruiken wat ze die avond daarvoor heeft gegeten... en terwijl ik haar geurtjes inhaleer, mastrubeer ik daar graag bij...
Niet zo vreemd hoor, kom je wel meer tegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef dusdus het volgende:
Ik heb wel wat met regenkleding. Vind het heerlijk als mijn vriendin een regenjas aanheeft tijdens de sex. Het hoet niet elke keer maar vind het wel spannend. Vraag mij niet waarom
och, tussen het slaan met een zweepje of het beffen van een paard vind ik toch nog wel een wereld van verschil zitten hoor..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
Ieder zijn meug I guess!
zolang we maar geen paarden gaan slaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
och, tussen het slaan met een zweepje of het beffen van een paard vind ik toch nog wel een wereld van verschil zitten hoor..
dat zou wel een zieke fetisj zijn jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zolang we maar geen paarden gaan slaan.![]()
Animal SMquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dat zou wel een zieke fetisj zijn ja
er zijn comboys en Tina-lezeressen die ik er wel van verdenk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
Strakke buikjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef RazorEdge33 het volgende:
Heb niet echt een fetisj... gewoon normaal ouderwets neuken blijft ook lekker![]()
Maar uitdagende lingerie en vooral strakke buikjesdoen het wel goed bij me...
Ja die site ken ik. Maar gaat ook wel wat ver. Ik heb niets met rubber en die overdreven gedoe. ik heb het alleen met een gewone dunne regenjas / regenpak.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hoor, kom je wel meer tegen.
Misschien wat voor jouw? http://shinynylon.net/inhalt2english.htm
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef dusdus het volgende:
[..]
Ja die site ken ik. Maar gaat ook wel wat ver. Ik heb niets met rubber en die overdreven gedoe. ik heb het alleen met een gewone dunne regenjas / regenpak.
Meer mensen die dit herkennen of zoiets hebben?
Wat een vertiefde kop zit daar opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wat je zoekt toch?
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Helaas gebeurt het wel.
En dan is het niet eens uit sexueele overwegingen.
Dagelijks.
Overal.
Noem eens een fetish die niet bijzonder is danquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef F04 het volgende:
(bijzondere) fetish
Oh, dat is dus romantiek. Bedankt voor de info!quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Xilion het volgende:
hmja iedereen heeft n fetish... voor zover je 't zo mag noemen ben ik gék van romantiek... haar helemaal laten genieten... haar een geweldige tijd geven. Jij als man komt toch wel aan je trekken
hell yes!quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef PinPine het volgende:
Meisjes in een school uniform
Dat is geen fetishquote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Xilion het volgende:
hmja iedereen heeft n fetish... voor zover je 't zo mag noemen ben ik gék van romantiek... haar helemaal laten genieten... haar een geweldige tijd geven. Jij als man komt toch wel aan je trekken
En dat al helemaal nietquote:Op zondag 11 november 2007 02:31 schreef BrammetjeBond het volgende:
Ik kijk graag naar kutjes. Gewoon alleen naar kutjes. Grote kutjes, kleine kutjes, behaarde kutjes en kale kutjes. Lekker.
Jazeker wel, je snapt er zelf niks van. Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden. Zodat ik de hele dag niks anders meer hoef te doen dan naar kutjes kijken. Grote kutjes, kleine kutjes, droge kutjes, natte kutjes, behaarde kutjes, kale kutjes, oude kutjes en natuurlijk ook jonge kutjes.quote:
Kutkloon, doei.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef BrammetjeBond het volgende:
[..]
Jazeker wel, je snapt er zelf niks van. Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden. Zodat ik de hele dag niks anders meer hoef te doen dan naar kutjes kijken. Grote kutjes, kleine kutjes, droge kutjes, natte kutjes, behaarde kutjes, kale kutjes, oude kutjes en natuurlijk ook jonge kutjes.
Moet je doen, ben je zo van je fetish af :-)quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef BrammetjeBond het volgende:
Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden.
Het is een Van Dale manier om te zeggen dat je er een stijve van krijgtquote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 'erotische verering' van een voorwerp. Van een persoon misschien, maar hoe stel ik me dat voor, een voorwerp erotisch vereren?
Correctie, sommige mensen weten echt niet wat een fetish isquote:Op zondag 11 november 2007 10:34 schreef zwartedoos het volgende:
Mensen weten echt niet wat een fetish is![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Bushmaster het volgende:
Ik kijk graag naar upskirts. Heb nu een chihuahua met een minicam op z'n rug.
Hoeveel ouder?quote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op oudere mannen vallen, is dat fetish?
Denk het nietquote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ohh geweldig..quote:Op maandag 12 november 2007 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk het niet
Mijn fetishes zijn overigens:
-Folie of andere soorten plastic, ermee ingewikkeld worden voelt echt geweldig.
-Bondage, en dan vooral met touw of bovenstaande. Bondage met metalen voorwerpen of leder boeit me dan weer helemaal niet.
Een fetisj heeft meer te maken met voorwerpen dan met mensen. Dus nee.quote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
In principe wel, ik kijk echter sowieso al geen voetbalquote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ohh geweldig..
Als voetbal op tv is zou ik jou dus aan een stoel vast kunnen binden met een flink stuk duck tape over je mond?![]()
En je gezicht richting de muur?
Een fetisj kan ook te maken hebben met lichaamsdelen, lichaamskenmerken, lichaamssappen, ...quote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een fetisj heeft meer te maken met voorwerpen dan met mensen.
Een mooi stel lippen kan inderdaad zowaar ongelovelijk voor mij zijn.quote:
Daar word ik nou hebberig van.quote:
Dat is best inspirerend.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Bushmaster het volgende:
Ik kijk graag naar upskirts. Heb nu een chihuahua met een minicam op z'n rug.
Leg dat eens uit.... nazi duitsland....SS ? Gestapo? Hitler.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef Elegy het volgende:
Uniformen, en dan het liefste van het Derde Rijk
Ik vind dat nu eenmaal de mooiste uniformen. Een uniform straalt kracht, dominantie, mystiek en ongelijkheid uit jegens diegenen die geen uniform dragen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Leg dat eens uit.... nazi duitsland....SS ? Gestapo? Hitler.....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef Elegy het volgende:
Uniformen, en dan het liefste van het Derde Rijk de brandweer
Ik heb laatst nog in een winkeltje in Den Haag een brandweerjasje zien hangenquote:
Ik heb eens een vriendje gehad die het geil vond als ik hem betastte met van die lange zwarte latex handschoenen.quote:
Een fetisj is als je er ook redelijk obsessed door bent...dat je het af en toe lekker vind maakt iets nog niet direct een fetisj? Of denken anderen daar anders over?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb eens een vriendje gehad die het geil vond als ik hem betastte met van die lange zwarte latex handschoenen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Een fetisj is als je er ook redelijk obsessed door bent...dat je het af en toe lekker vind maakt iets nog niet direct een fetisj? Of denken anderen daar anders over?
fe·ti·sjis·me (het ~)quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
Vind ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind dat nu eenmaal de mooiste uniformen. Een uniform straalt kracht, dominantie, mystiek en ongelijkheid uit jegens diegenen die geen uniform dragen.
Het SS parade uniform is het mooiste uniform ever. Ben niet zo'n fan van witte uniformen, dus een marineuniform valt af.
En voor veel mensen is het misschien onbegrijpelijk, maar ik kan dus die uniformen los zien van de geschiedenis.
best wel een beetjequote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef robina het volgende:
- piercings
- gaatjeskousen (ik heb wel 30 verschillende!)
- corsetten
- lintjes
- kantjes
- plooirokjes.
- Ik hou er van om er echt meisjesachtig uit te zien, met vlechtjes met lintjes en zo, maar dan wel met een sleezy tintje! (afgezakte netkousen, slave barbel in mijn tong)
- Verder bondage
- handboeien
Welke manier wel dan?quote:Op zondag 9 december 2007 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar niet op die manier.
.
Jammie jammie jammiequote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef robina het volgende:
- piercings
- gaatjeskousen (ik heb wel 30 verschillende!)
- corsetten
- lintjes
- kantjes
- plooirokjes.
- Ik hou er van om er echt meisjesachtig uit te zien, met vlechtjes met lintjes en zo, maar dan wel met een sleezy tintje! (afgezakte netkousen, slave barbel in mijn tong)
- Verder bondage
- handboeien
Zie haar fotoboekquote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Jammie jammie jammieLaat me raden, je bent zeker al bezet
?
quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
Een fetisj heb je dus niet, iets IS een fetisj (met een j ja, we leven hier in Nederland).
En verder mogen die baggerreacties wel achterwege blijven.
hoezo goede communicatie tussen de modsquote:Op zondag 11 november 2007 13:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Correctie, sommige mensen weten echt niet wat een fetish is![]()
auw .... liever boeien ... geblinddoekt .... en .... naja weet je zelf welquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin d'r zelf maar iets leuks omheen, vind dit zelf al een hele biecht
Ik had laatst nog ergens een filmpje gepost met wat needleplay. Geen idee waar meer eigenlijk :Squote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Boeien kunnen mij weer niet echt boeien (ha-ha). Liever touw danquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef nagel72 het volgende:
[..]
auw .... liever boeien ... geblinddoekt .... en .... naja weet je zelf wel
hou niet zo van die dingen .....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:24 schreef Insania het volgende:
[..]
Boeien kunnen mij weer niet echt boeien (ha-ha). Liever touw dan
nice...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie, ik heb ze laten mergen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:40 schreef Stigma het volgende:
Doet me denken aan, ehm... Wat is jouw fetisj
Doutzen Kroes?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:40 schreef kos5000 het volgende:
negerinnen konten
Japscatquote:Op maandag 31 december 2007 20:25 schreef kos5000 het volgende:
[..]
hoe heb je ze het graagst
lesbish of tongend of zoo?
Ja! KLein en dan met roodgelakte nageltjes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:50 schreef kos5000 het volgende:
wie is er voor voeten
klein of groot mij maakt niet uit... en dan wit gelaktquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:40 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ja! KLein en dan met roodgelakte nageltjes.
Hmmm maak me wildquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijne zijn BDSM, rubber, latex, kettingen, zweepjes
-edit: hahaha haha ha... ha...quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:21 schreef TubewayDigital het volgende:
lekkere babes in computergames
[ afbeelding ]
Ja goeie, hjir bin ik hjer.quote:
Typisch fries inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja goeie, hjir bin ik hjer.![]()
![]()
![]()
Corsetten dus
Handboeien
Zweepjesss
Piercings![]()
nou jij anaal, dan mag zij ook bij jou anaal dan ist toch altijd goed?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:05 schreef Pollewoppie het volgende:
mmm ik heb niet veel uitgeprobeerd maar SM en Bondage vind ik erg interessant maar ook het hele anale gebeuren (gever en ontvanger) evt dmv voorbind e.d. Verder hou ik wel van een beetje extreem...
Verder niet veel ervaring met deze dingen is meer een fantasie maar mn vrouwtje is wat minder van de SM en anale sex dus dat komt er eigenlijk niet van...
Wie weet kan ik al mn fetishen/fantasien nog eens uitleven...
mmmm helaas...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
nou jij anaal, dan mag zij ook bij jou anaal dan ist toch altijd goed?
Als je dingen vanuit sm wilt proberen kan het helpen het niet zo te noemen, als je sm zegt schrikken veel mensen en zien ze zichzelf al aan haken aan het plafon hangen terwijl ze helemaal lens geslagen worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:05 schreef Pollewoppie het volgende:
mmm ik heb niet veel uitgeprobeerd maar SM en Bondage vind ik erg interessant maar ook het hele anale gebeuren (gever en ontvanger) evt dmv voorbind e.d. Verder hou ik wel van een beetje extreem...
Verder niet veel ervaring met deze dingen is meer een fantasie maar mn vrouwtje is wat minder van de SM en anale sex dus dat komt er eigenlijk niet van...
Wie weet kan ik al mn fetishen/fantasien nog eens uitleven...
Been there, done that, bought a T-shirt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
...Het kan dus helpen die lading eraf te halen door het gewoon niet zo te noemen, maar bv eens te beginnen met een zacht saaltje om handen vast te zetten terwijl je dan lichaam streelt met handen, veertjes en andere dingen die geen pijn doen, maar wel een leuk extraatje betekenen....
Zonder bsm.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
d?
Dat is zeker een knappe vrouw. Die heb ik wel eens eerder ergens gezien. Toen had ze nog iets minder kleren aan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
d?
Ik val op magere vrouwen. Vooral als je de heupenbotten kan zien, zoals bijvoorbeeld hier:
[ afbeelding ]
Is dat niet een vrij gevaarlijke hobby?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Insania het volgende:
Asfyxiofilie
![]()
Voorlopig moeten wij het echter even rustig aan doen.
Nope, je moet gewoon niet tot het uiterste gaan. Niet je leven op het spel zettenquote:Op maandag 14 januari 2008 06:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij gevaarlijke hobby?
iets in me zegt dit niet te proberen ...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Insania het volgende:
Asfyxiofilie
![]()
Voorlopig moeten wij het echter even rustig aan doen.
Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef nagel72 het volgende:
[..]
iets in me zegt dit niet te proberen ...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Fronde het volgende:
mooie, niet al te kleine, vrouwenvoeten met lange gelakte nagels, in zwarte sandalen met plateauzolen
ook vind ik het lekker als een vrouw me met haar voeten aftrekt, neuken hoeft voor mij niet
verder verschillende rollenspellen met mezelf in onderdanige positie
Idd goed opletten ja, gisteren een boek gelezen/keken "de lijkschouw" en daar stonden ook wat foto's van personen (vaak alleen) waar dit erg fout (lees dood) is gegaan (zak over het hoofd e.d.)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk....
Een hand om de keel tijdens de seks en even wat lucht stoppen is niet echt gevaarlijk te noemen en geeft een heel leuk effect mits beide er ok mee zijn.
Of een hand over mond en neus, je stikt echt niet zomaar.
Het gevaar van wurgseks zit hem in touwen en knopen, vooral als iemand het alleen doet, er komt een moment waar je jezelf gewoon niet meer los kan krijgen en kan sterven.
Hou je rekening met veiligheid, zorgen dat de druk op de luchtwegen snel weggenomen kan worden en goed opletten niet tever te gaan dan is het een erg leuk speeltje...
Mag graag mijn keel dicht krijgen tijdens de seks, nog nooit is dat zover gegaan dat het zwart voor mijn ogen werd ofzo, maar een lichtelijk ademtekort is erg geil, zeker met de macht die bij de ander ligt hierin.
Er zijn strakke pakjes die leuker zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 18:30 schreef nagel72 het volgende:
[..]
ok doen we een keertje ...
trouwens vrouwen is strakke fietspakjes .. ook wel mooi om te zien
ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Er zijn strakke pakjes die leuker zijn
verder gaan met superslowchatten.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef GGMM het volgende:
Driekwartsbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |