Ik ga erop vooruitquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef Duvel het volgende:
Goed zo, correct gespelde TT nu!
Dat is geheel afhankelijk van de vraagstelling.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil trouwens ook graag serieuze reacties op mijn serieuze vragen
Nou nou, dan kun je nog wel een zwangere vrouw neukenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Gripper het volgende:
Ik zou wel eens willen sexen met een zwangere vrouw. Die lekkere ronde vormen, alles zacht, grote tieten... Too bad dat ik zelf geen kinderen hoef en het dus waarschijnlijk niet ga meemaken.
Oke, die hoop heb ik dan ook nog niet helemaal opgegeven. Heb jij een kinderwens?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou nou, dan kun je nog wel een zwangere vrouw neuken
Jawel, en ik hoop dat papa een man is waarbij ik niemand on the side nodig heb, maar anders ben je de eerste hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oke, die hoop heb ik dan ook nog niet helemaal opgegeven. Heb jij een kinderwens?
Zo das knap lulligquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Gripper het volgende:
Ik zou wel eens willen sexen met een zwangere vrouw. Die lekkere ronde vormen, alles zacht, grote tieten... Too bad dat ik zelf geen kinderen hoef en het dus waarschijnlijk niet ga meemaken.
Dat op zich is misschien nog niet eens een fetish, maar altijd als ik een (enigszins knappe) zwangere vrouw zie, visualiseer ik daar onmiddelijk mezelf bovenop in een dampende vrijpartij. Dat is misschien wel een beetje fetish-achtig
En dan aan elke vrouw die er komt vragen of ik r mag batsen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo das knap lullig![]()
![]()
Is een baan bij de Prenatal winkel niets voor jou?
Elektroseks neem ik aan dan maar, spelen met elektrische prikkelingen, van kleine schokjes tot samentrekkingen van spieren(denk aan buikspierdingen enzo).quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe elektriciteit een fetisj is
Ik heb er overigens geen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef Hakbar het volgende:
Op verzoek van mod verplaatst naar ander subforum:
Hee medefokkers, om even een serieus topic te openen: ik vroeg mij af wat jullie fetisjes zijn? of jullie fetisjes hebben en welke dat zijn?
De mijne op een rijtje:
-bondage
-sm
-cage
-diaper
-adult baby
-plassex
-elektriciteit
Graag serieuze reacties
Vast wel, je bent er alleen nog niet achter.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb er overigens geen.
Dat is dus precies de reden waarom ze dergelijke dingen een fetish noemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En dan vinden sommige mensen mij raar...![]()
Nee, ik deel geen een van deze fetisjes.
Een beetje role play tijdens sex of een speeltje ok.
Maar alles met pijn, elektriciteit, latex en noem maar op is voor mij persoonlijk geen sex meer!
Ieder zijn meug I guess!
je laat ff achterwege wat wel je fetish isquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En dan vinden sommige mensen mij raar...![]()
Nee, ik deel geen een van deze fetisjes.
Een beetje role play tijdens sex of een speeltje ok.
Maar alles met pijn, elektriciteit, latex en noem maar op is voor mij persoonlijk geen sex meer!
Ieder zijn meug I guess!
Opzich niet... speeltjes en role play zijn in principe ook een soort fetish.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Angst het volgende:
je laat ff achterwege wat wel je fetish is
maar idd ieder zijn meug
helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
omg ik ben een redelijk verknipt persoon als ik dit zo eens lees
Gewoon breed geïnteresseerdquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
omg ik ben een redelijk verknipt persoon als ik dit zo eens lees
Je kijkt te veel tv,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het dichtste wat in de buurt komt betreft het dierlijke en fetish, is het hele gebeuren omtrent het fenomeen furry en dus de [b]furry's[b] zelf.
Dit is volgens mij een interessant onderwerp op zichzelf en wellicht een eigen topic waard.
Ik weet er wel een wat van maar niet alles, maar het is zeker een fascinerend onderwerp.
Zeker omdat er niet echt een taboe op heerst en ze meer "out in the open" zijn.
Maar deze fetish word in veel gevallen met sexualiteit geassocieerd.
Je illustreert het altijd zo mooi.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel, je bent er alleen nog niet achter.
Ik hou overigens van:
[afbeelding]
Leuke combinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Hmmm, herkenbaar. Ik kan ook blijven kijken naar vrouwen die niet voldoen aan het (of mijn) schoonheidsideaal maar wel mijn favoriete kledingstukken dragen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef Djeez het volgende:
Laarzen, rokjes, kousen en jarretels. En mooie, strakke jeans. Vandaag zag ik een vrouw lopen met een strakke jeans tot net onder de knie, met daaronder netkousen en hoge laarzen eronder. Ik bleef maar kijken!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef erodome het volgende:
Mijn eigen fetish?
Zwepen, vind ze gewoon geil, om vast te houden, te horen, te voelen, kan er niets aan doen.
LOL!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor erodome
Rood/zwart
Rood,,
De kleur die ik herken in jouw vunzigvurigheid.
Vurigheid,,
Mijn verlangen daar naar is groot.
Zwart,,
De kleur die ik herken in jouw stiltes
Stiltes,,
De stiltes die ik ook zo goed herken
Rood/zwart..
Die kleuren van ons beide verwerk ik in deze zwepen
Zwepen,,,,
*Kreun*
*Grin*
![]()
![]()
[afbeelding]
Geduld is een sch..... Damn de tijd gaat echt te langzaamquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef erodome het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een mooie tekst erbij zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
Oehhhh, ze zijn Mooi, met een hoofdletter, nu ze nog ontmaagden op me
Tijd ga wat sneller gaarne!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ranzigquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:17 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Mijne zijn :
- Damesfiets zadels ruiken
- tampons uit de hygiene boxjes halen en eraan ruiken
- dameswc bril ruiken (en soms likken)
- bureaustoelen ruiken waar dames op gezeten hebben
- stiekum tenen sabbelen van dames als ze liggen te zonnen
- sharking![]()
- zedendelicten
- rollenspellen zoals sneeuwwitje, en asielzoekertje
- op het damestoilet zitten, en dan wachten totdat de dame in het toilet naast mij haar behoefte heeft gedaan, en als ze weg is, snel naar haar toilet, en dan lekker ruiken... vind het heerlijk... ik kan aan de geur ruiken wat ze die avond daarvoor heeft gegeten... en terwijl ik haar geurtjes inhaleer, mastrubeer ik daar graag bij...
En jij bent een vieze hypocriete fetish topic gluudert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |