Been there, done that, bought a T-shirt....quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:06 schreef erodome het volgende:
[..]
...Het kan dus helpen die lading eraf te halen door het gewoon niet zo te noemen, maar bv eens te beginnen met een zacht saaltje om handen vast te zetten terwijl je dan lichaam streelt met handen, veertjes en andere dingen die geen pijn doen, maar wel een leuk extraatje betekenen....
Zonder bsm.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
d?
Dat is zeker een knappe vrouw. Die heb ik wel eens eerder ergens gezien. Toen had ze nog iets minder kleren aan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
d?
Ik val op magere vrouwen. Vooral als je de heupenbotten kan zien, zoals bijvoorbeeld hier:
[ afbeelding ]
Is dat niet een vrij gevaarlijke hobby?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Insania het volgende:
Asfyxiofilie
![]()
Voorlopig moeten wij het echter even rustig aan doen.
Nope, je moet gewoon niet tot het uiterste gaan. Niet je leven op het spel zettenquote:Op maandag 14 januari 2008 06:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet een vrij gevaarlijke hobby?
iets in me zegt dit niet te proberen ...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Insania het volgende:
Asfyxiofilie
![]()
Voorlopig moeten wij het echter even rustig aan doen.
Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef nagel72 het volgende:
[..]
iets in me zegt dit niet te proberen ...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Fronde het volgende:
mooie, niet al te kleine, vrouwenvoeten met lange gelakte nagels, in zwarte sandalen met plateauzolen
ook vind ik het lekker als een vrouw me met haar voeten aftrekt, neuken hoeft voor mij niet
verder verschillende rollenspellen met mezelf in onderdanige positie
Idd goed opletten ja, gisteren een boek gelezen/keken "de lijkschouw" en daar stonden ook wat foto's van personen (vaak alleen) waar dit erg fout (lees dood) is gegaan (zak over het hoofd e.d.)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk....
Een hand om de keel tijdens de seks en even wat lucht stoppen is niet echt gevaarlijk te noemen en geeft een heel leuk effect mits beide er ok mee zijn.
Of een hand over mond en neus, je stikt echt niet zomaar.
Het gevaar van wurgseks zit hem in touwen en knopen, vooral als iemand het alleen doet, er komt een moment waar je jezelf gewoon niet meer los kan krijgen en kan sterven.
Hou je rekening met veiligheid, zorgen dat de druk op de luchtwegen snel weggenomen kan worden en goed opletten niet tever te gaan dan is het een erg leuk speeltje...
Mag graag mijn keel dicht krijgen tijdens de seks, nog nooit is dat zover gegaan dat het zwart voor mijn ogen werd ofzo, maar een lichtelijk ademtekort is erg geil, zeker met de macht die bij de ander ligt hierin.
Er zijn strakke pakjes die leuker zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 18:30 schreef nagel72 het volgende:
[..]
ok doen we een keertje ...
trouwens vrouwen is strakke fietspakjes .. ook wel mooi om te zien
ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Er zijn strakke pakjes die leuker zijn
verder gaan met superslowchatten.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef GGMM het volgende:
Driekwartsbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |