quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:05 schreef Pollewoppie het volgende:mmm ik heb niet veel uitgeprobeerd maar SM en Bondage vind ik erg interessant maar ook het hele anale gebeuren (gever en ontvanger) evt dmv voorbind e.d. Verder hou ik wel van een beetje extreem...
Verder niet veel ervaring met deze dingen is meer een fantasie maar mn vrouwtje is wat minder van de SM en anale sex dus dat komt er eigenlijk niet van...
Wie weet kan ik al mn fetishen/fantasien nog eens uitleven...
Als je dingen vanuit sm wilt proberen kan het helpen het niet zo te noemen, als je sm zegt schrikken veel mensen en zien ze zichzelf al aan haken aan het plafon hangen terwijl ze helemaal lens geslagen worden.
Dat sm veel breder is en ook veel zachter kan weten we wel, maar toch is dat beeld er, mafkezen die elkaar graag pijn doen.
Het kan dus helpen die lading eraf te halen door het gewoon niet zo te noemen, maar bv eens te beginnen met een zacht saaltje om handen vast te zetten terwijl je dan lichaam streelt met handen, veertjes en andere dingen die geen pijn doen, maar wel een leuk extraatje betekenen.
Vanaf daar is het misschien wat makkelijker om eens een zweepje of iets dergelijks te introduceren, een touw om eens wat meer vast te binden als dat sjaaltje een succes was enzovoort vanaf dat moment.
Het is mij opgevallen dat de meeste mensen wel willen expirimenteren, maar vaak niet goed weten waar te beginnen en afgeschrokken worden door definitie's die minder goede associatie's geeft in hun hoofd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.