quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Een fetisj is als je er ook redelijk obsessed door bent...dat je het af en toe lekker vind maakt iets nog niet direct een fetisj? Of denken anderen daar anders over?
fe·ti·sjis·me (het ~)quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
Vind ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind dat nu eenmaal de mooiste uniformen. Een uniform straalt kracht, dominantie, mystiek en ongelijkheid uit jegens diegenen die geen uniform dragen.
Het SS parade uniform is het mooiste uniform ever. Ben niet zo'n fan van witte uniformen, dus een marineuniform valt af.
En voor veel mensen is het misschien onbegrijpelijk, maar ik kan dus die uniformen los zien van de geschiedenis.
best wel een beetjequote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef robina het volgende:
- piercings
- gaatjeskousen (ik heb wel 30 verschillende!)
- corsetten
- lintjes
- kantjes
- plooirokjes.
- Ik hou er van om er echt meisjesachtig uit te zien, met vlechtjes met lintjes en zo, maar dan wel met een sleezy tintje! (afgezakte netkousen, slave barbel in mijn tong)
- Verder bondage
- handboeien
Welke manier wel dan?quote:Op zondag 9 december 2007 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar niet op die manier.
.
Jammie jammie jammiequote:Op maandag 10 december 2007 20:27 schreef robina het volgende:
- piercings
- gaatjeskousen (ik heb wel 30 verschillende!)
- corsetten
- lintjes
- kantjes
- plooirokjes.
- Ik hou er van om er echt meisjesachtig uit te zien, met vlechtjes met lintjes en zo, maar dan wel met een sleezy tintje! (afgezakte netkousen, slave barbel in mijn tong)
- Verder bondage
- handboeien
Zie haar fotoboekquote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Jammie jammie jammieLaat me raden, je bent zeker al bezet
?
quote:Op zondag 11 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
Een fetisj heb je dus niet, iets IS een fetisj (met een j ja, we leven hier in Nederland).
En verder mogen die baggerreacties wel achterwege blijven.
hoezo goede communicatie tussen de modsquote:Op zondag 11 november 2007 13:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Correctie, sommige mensen weten echt niet wat een fetish is![]()
auw .... liever boeien ... geblinddoekt .... en .... naja weet je zelf welquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin d'r zelf maar iets leuks omheen, vind dit zelf al een hele biecht
Ik had laatst nog ergens een filmpje gepost met wat needleplay. Geen idee waar meer eigenlijk :Squote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Boeien kunnen mij weer niet echt boeien (ha-ha). Liever touw danquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef nagel72 het volgende:
[..]
auw .... liever boeien ... geblinddoekt .... en .... naja weet je zelf wel
hou niet zo van die dingen .....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:24 schreef Insania het volgende:
[..]
Boeien kunnen mij weer niet echt boeien (ha-ha). Liever touw dan
nice...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie, ik heb ze laten mergen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:40 schreef Stigma het volgende:
Doet me denken aan, ehm... Wat is jouw fetisj
Doutzen Kroes?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:40 schreef kos5000 het volgende:
negerinnen konten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |