Goed hequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
Ze schrijven zich ook gewoon zelf, die TT's.
Hoe lang zal het duren voordat Poemie op grond van deze TT weer concludeert dat we over haar zitten te roddelen?
Nee hij is zowat leegquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:10 schreef Jipje het volgende:
En nu is ie vol toch?
deze wel ja...quote:
Dat is je goed recht!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
deze wel ja...
ik wilde gewoon graag een nieuwe maken, omdat ik de titel al bedacht had
Zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:34 schreef Facilitator het volgende:
mmmmmm.... met zo'n TT moet ik me natuurlijk even laten zien, hier.....
*trots*quote:
Bij de mensen met vaste vriendjes volgen mij welquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Facilitator het volgende:
Praat me even bij.... is er nou al echt geneukt, hier, of blijft het nog steeds beperkt tot eigen vriendjes in eigen bed ;-)
Voor een wat ruime definitie van het begrip 'hier'. Of heb ik ergens een minuut-tot-minuut verslag gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij de mensen met vaste vriendjes volgen mij wel
Wat vaagheid betreft, sluit ik volgens mij naadloos aan bij de doorsnee antwoorden hier op specifieke vragen naar het sexleven. En een minuut-tot-minuut verslag zullen we hier nooit aantreffen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor een wat ruime definitie van het begrip 'hier'. Of heb ik ergens een minuut-tot-minuut verslag gemist?.
Dat mag ik hopen, ja. Ik kan me van hier (en van de rest van Fok!) niet zozeer mensen voor de geest halen waarbij ik op zoek ben naar dat detail.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Facilitator het volgende:
een minuut-tot-minuut verslag zullen we hier nooit aantreffen.
Ow sexverhaaltjes.. lekker gedetailleerd.. stap voor stap.. gooi maar in de groepquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ja. Ik kan me van hier (en van de rest van Fok!) niet zozeer mensen voor de geest halen waarbij ik op zoek ben naar dat detail.
HijZij die zonder zonde is, werpe de eerste steen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow sexverhaaltjes.. lekker gedetailleerd.. stap voor stap.. gooi maar in de groep
God, ik zie het al voor me, een minuut-tot-minuut verslag.... Volgens mij kun je seks haast niet saaier krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Wat vaagheid betreft, sluit ik volgens mij naadloos aan bij de doorsnee antwoorden hier op specifieke vragen naar het sexleven. En een minuut-tot-minuut verslag zullen we hier nooit aantreffen.
Ookal heb ik sex... altijd leuk om te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:05 schreef Facilitator het volgende:
[..]
HijZij die zonder zonde is, werpe de eerste steen!
Maar blijkbaar is dat detail wel weer gewenst bij anderenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow sexverhaaltjes.. lekker gedetailleerd.. stap voor stap.. gooi maar in de groep
of pm
"Ja, die jongen in dit verhaal, die zegt veel spannender dingen dan jij. En ook nog eens op het juiste moment. Kan je dit hoofdstuk even lezen en daar een voorbeeld aan nemen?"quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
edit: niet tijdens de sex natuurlijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Ja, die jongen in dit verhaal, die zegt veel spannender dingen dan jij. En ook nog eens op het juiste moment. Kan je dit hoofdstuk even lezen en daar een voorbeeld aan nemen?"
Iets zegt me dat dat maar zo eens averechts zou kunnen werken.
Vertel me alsjeblieft dat dat plaatsvervangende schaamte is, in plaats van dat het per ongeluk té herkenbaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |