En jij blijft ranzigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En jij bent een vieze hypocriete fetish topic gluudert.
Behalve andere veroordelen, misschien heb je ook zelf nog wat te delen met ons zoals verzocht in de TS?
hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:17 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Mijne zijn :
- Damesfiets zadels ruiken
- tampons uit de hygiene boxjes halen en eraan ruiken
- dameswc bril ruiken (en soms likken)
- bureaustoelen ruiken waar dames op gezeten hebben
- stiekum tenen sabbelen van dames als ze liggen te zonnen
- sharking![]()
- zedendelicten
- rollenspellen zoals sneeuwwitje, en asielzoekertje
- op het damestoilet zitten, en dan wachten totdat de dame in het toilet naast mij haar behoefte heeft gedaan, en als ze weg is, snel naar haar toilet, en dan lekker ruiken... vind het heerlijk... ik kan aan de geur ruiken wat ze die avond daarvoor heeft gegeten... en terwijl ik haar geurtjes inhaleer, mastrubeer ik daar graag bij...
Niet zo vreemd hoor, kom je wel meer tegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:09 schreef dusdus het volgende:
Ik heb wel wat met regenkleding. Vind het heerlijk als mijn vriendin een regenjas aanheeft tijdens de sex. Het hoet niet elke keer maar vind het wel spannend. Vraag mij niet waarom
och, tussen het slaan met een zweepje of het beffen van een paard vind ik toch nog wel een wereld van verschil zitten hoor..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En dan vinden sommige mensen mij raar...![]()
Nee, ik deel geen een van deze fetisjes.
Een beetje role play tijdens sex of een speeltje ok.
Maar alles met pijn, elektriciteit, latex en noem maar op is voor mij persoonlijk geen sex meer!
Ieder zijn meug I guess!
zolang we maar geen paarden gaan slaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
och, tussen het slaan met een zweepje of het beffen van een paard vind ik toch nog wel een wereld van verschil zitten hoor..
dat zou wel een zieke fetisj zijn jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zolang we maar geen paarden gaan slaan.![]()
Animal SMquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dat zou wel een zieke fetisj zijn ja
er zijn comboys en Tina-lezeressen die ik er wel van verdenk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
Ik moet altijd ff checken hoe iemand zijn kont is
Strakke buikjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef RazorEdge33 het volgende:
Heb niet echt een fetisj... gewoon normaal ouderwets neuken blijft ook lekker![]()
Maar uitdagende lingerie en vooral strakke buikjesdoen het wel goed bij me...
Ja die site ken ik. Maar gaat ook wel wat ver. Ik heb niets met rubber en die overdreven gedoe. ik heb het alleen met een gewone dunne regenjas / regenpak.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hoor, kom je wel meer tegen.
Misschien wat voor jouw? http://shinynylon.net/inhalt2english.htm
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef dusdus het volgende:
[..]
Ja die site ken ik. Maar gaat ook wel wat ver. Ik heb niets met rubber en die overdreven gedoe. ik heb het alleen met een gewone dunne regenjas / regenpak.
Meer mensen die dit herkennen of zoiets hebben?
Wat een vertiefde kop zit daar opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wat je zoekt toch?
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Helaas gebeurt het wel.
En dan is het niet eens uit sexueele overwegingen.
Dagelijks.
Overal.
Noem eens een fetish die niet bijzonder is danquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef F04 het volgende:
(bijzondere) fetish
Oh, dat is dus romantiek. Bedankt voor de info!quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Xilion het volgende:
hmja iedereen heeft n fetish... voor zover je 't zo mag noemen ben ik gék van romantiek... haar helemaal laten genieten... haar een geweldige tijd geven. Jij als man komt toch wel aan je trekken
hell yes!quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef PinPine het volgende:
Meisjes in een school uniform
Dat is geen fetishquote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef Xilion het volgende:
hmja iedereen heeft n fetish... voor zover je 't zo mag noemen ben ik gék van romantiek... haar helemaal laten genieten... haar een geweldige tijd geven. Jij als man komt toch wel aan je trekken
En dat al helemaal nietquote:Op zondag 11 november 2007 02:31 schreef BrammetjeBond het volgende:
Ik kijk graag naar kutjes. Gewoon alleen naar kutjes. Grote kutjes, kleine kutjes, behaarde kutjes en kale kutjes. Lekker.
Jazeker wel, je snapt er zelf niks van. Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden. Zodat ik de hele dag niks anders meer hoef te doen dan naar kutjes kijken. Grote kutjes, kleine kutjes, droge kutjes, natte kutjes, behaarde kutjes, kale kutjes, oude kutjes en natuurlijk ook jonge kutjes.quote:
Kutkloon, doei.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef BrammetjeBond het volgende:
[..]
Jazeker wel, je snapt er zelf niks van. Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden. Zodat ik de hele dag niks anders meer hoef te doen dan naar kutjes kijken. Grote kutjes, kleine kutjes, droge kutjes, natte kutjes, behaarde kutjes, kale kutjes, oude kutjes en natuurlijk ook jonge kutjes.
Moet je doen, ben je zo van je fetish af :-)quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef BrammetjeBond het volgende:
Het is zelfs zo'n fetish voor me, dat ik eigenlijk niets liever wil dan gynaecoloog worden.
Het is een Van Dale manier om te zeggen dat je er een stijve van krijgtquote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 'erotische verering' van een voorwerp. Van een persoon misschien, maar hoe stel ik me dat voor, een voorwerp erotisch vereren?
Correctie, sommige mensen weten echt niet wat een fetish isquote:Op zondag 11 november 2007 10:34 schreef zwartedoos het volgende:
Mensen weten echt niet wat een fetish is![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Bushmaster het volgende:
Ik kijk graag naar upskirts. Heb nu een chihuahua met een minicam op z'n rug.
Hoeveel ouder?quote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op oudere mannen vallen, is dat fetish?
Denk het nietquote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ohh geweldig..quote:Op maandag 12 november 2007 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk het niet
Mijn fetishes zijn overigens:
-Folie of andere soorten plastic, ermee ingewikkeld worden voelt echt geweldig.
-Bondage, en dan vooral met touw of bovenstaande. Bondage met metalen voorwerpen of leder boeit me dan weer helemaal niet.
Een fetisj heeft meer te maken met voorwerpen dan met mensen. Dus nee.quote:Op maandag 12 november 2007 16:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
In principe wel, ik kijk echter sowieso al geen voetbalquote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ohh geweldig..
Als voetbal op tv is zou ik jou dus aan een stoel vast kunnen binden met een flink stuk duck tape over je mond?![]()
En je gezicht richting de muur?
Een fetisj kan ook te maken hebben met lichaamsdelen, lichaamskenmerken, lichaamssappen, ...quote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Een fetisj heeft meer te maken met voorwerpen dan met mensen.
Een mooi stel lippen kan inderdaad zowaar ongelovelijk voor mij zijn.quote:
Daar word ik nou hebberig van.quote:
Dat is best inspirerend.quote:Op zondag 11 november 2007 02:38 schreef Bushmaster het volgende:
Ik kijk graag naar upskirts. Heb nu een chihuahua met een minicam op z'n rug.
Leg dat eens uit.... nazi duitsland....SS ? Gestapo? Hitler.....quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef Elegy het volgende:
Uniformen, en dan het liefste van het Derde Rijk
Ik vind dat nu eenmaal de mooiste uniformen. Een uniform straalt kracht, dominantie, mystiek en ongelijkheid uit jegens diegenen die geen uniform dragen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Leg dat eens uit.... nazi duitsland....SS ? Gestapo? Hitler.....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:20 schreef Elegy het volgende:
Uniformen, en dan het liefste van het Derde Rijk de brandweer
Ik heb laatst nog in een winkeltje in Den Haag een brandweerjasje zien hangenquote:
Ik heb eens een vriendje gehad die het geil vond als ik hem betastte met van die lange zwarte latex handschoenen.quote:
Een fetisj is als je er ook redelijk obsessed door bent...dat je het af en toe lekker vind maakt iets nog niet direct een fetisj? Of denken anderen daar anders over?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb eens een vriendje gehad die het geil vond als ik hem betastte met van die lange zwarte latex handschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |