heb je ze al een beetje soepel gezwaaid eigenlijk?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Geduld is een sch..... Damn de tijd gaat echt te langzaam![]()
![]()
![]()
Owww erodome heeft nog eisen ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
heb je ze al een beetje soepel gezwaaid eigenlijk?
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Hakbar het volgende:
omg ik ben een redelijk verknipt persoon als ik dit zo eens lees
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?quote:
Dat is is een ander topic wel duidelijk geworden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is is een ander topic wel duidelijk geworden.
Volgens mij is het niet eens verbodenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.
Ik heb dat topic even gelezen.. Mijn god die vent spoort van geen kant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens verboden
Welk topicquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb dat topic even gelezen.. Mijn god die vent spoort van geen kant.
Ok, duidelijk... Raar topicquote:
vooral vrouwen billenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
Ik moet altijd ff checken hoe iemand zijn kont is
Ehmm nee?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:42 schreef Jajong het volgende:
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij een dier wel in zijn poepert zou batsen?
Ik eerder JIJ vanwege je ongeloofelijke schreeuwen als een kip zonder kop mentaliteit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Jajong het volgende:
Oh. Maar je mag illegale praktijken toch niet bespreken op FOK!? Dus zou hij eigenlijk TEH BAN moeten krijgen.
He euh, jou can't blame a girl for trying he en je weet wat ik altijd zeg, je kan wel zeggen hoe je bent, maar wil je dat ik luister dan zal je toch wat meer moeten doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Owww erodome heeft nog eisen ook![]()
.................
erodome weet toch wel hoe Mr Osiris is![]()
![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen....ze hoeven niet soepel gezwaaid te worden. Ik gebruik alleen het leer van jonge soepele dieren![]()
![]()
Maar oke ik zal er voor jou een maken van krokodillenleer *hehehe*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey.... leukquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
Mannen in zwarte smoking!
Mannen die lekker ruiken!
Mannen op motor!
Mannen met t-shirt zonder mouwen.
Mannen met stoppeltjes
Mannen met een grote neus
Mannen met een Honda Civic
Mannen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Muhahah
Ja !Maar het is wel een lekker ding.
Okquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef speedstar het volgende:
[..]
![]()
Volgende week zaterdag ? Laat ik je mijn stoppels zien
Okay dus volgens jouw logica zou ik omdat "WE ARE ALL ONE" als ondertitel heb ook niks tegen kinderverkrachters en moordenaars mogen zeggen, want 'dat zijn immers ook mensen' ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ehmm nee?
Dit ging over het idee dat ik wellicht nog een hidden fetisj had betreffende het hele gebeuren omtrent furries.
[..]
Ik eerder JIJ vanwege je ongeloofelijke schreeuwen als een kip zonder kop mentaliteit.
Over mensen gesproken die niet sporen zeg! Please!
Ga eerst eens even wat huiswerk doen voordat je zomaar wat begint te roepen.
Het is zowiezo een hele bespreekbaar onderwerp en tevens heeft het ook niks met illegale praktijken te maken daar het niet verboden is!
"WE ARE ALL ONE" ... yeah right ... ik merk het!![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef Jajong het volgende:
Okay dus volgens jouw logica zou ik omdat "WE ARE ALL ONE" als ondertitel heb ook niks tegen kinderverkrachters en moordenaars mogen zeggen, want 'dat zijn immers ook mensen' ?
Hij zei nergens dat hij hoopte dat jij je van kant zou maken, of dat hij het wilde. Misschien was het wel een bevel, hint of goede raad (en goede raad is altijd positief en vriendelijk bedoelt, speciaal voor de ander).quote:Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Mensen die doodsverwensingen uitten naar anderen hebben wat dat betreft wat meer serieuzere issues denk ik!![]()
Gezien zijn eerdere posts en manier van formuleren is zijn intensies meer dan duidelijk!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:47 schreef opgebaarde het volgende:
Hij zei nergens dat hij hoopte dat jij je van kant zou maken, of dat hij het wilde. Misschien was het wel een bevel, hint of goede raad (en goede raad is altijd positief en vriendelijk bedoelt, speciaal voor de ander).
Geen idee, ik heb maar een paar postings van hem gelezen waarin vragen of opmerkingen in kwamen die jij sjiek onhandig uit de weg gaatquote:Op maandag 5 februari 2007 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gezien zijn eerdere posts en manier van formuleren is zijn intensies meer dan duidelijk!
Denk jezelf ook niet?
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:50 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee, ik heb maar een paar postings van hem gelezen waarin vragen of opmerkingen in kwamen die jij sjiek onhandig uit de weg gaat![]()
Niet echt...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:21 schreef nietzman het volgende:
Je zult 't er wel naar gemaakt hebben, Darkwolf.
...En ja, ik snap dat jij in jou geval met deze reactie de draak met mij steekt.quote:PS, kom in de buurt van m'n gerbil en ik maak je af.
maar ehh... als iemand jullie nu over 5 jaar vraagt: "zeg, waar hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet?" wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef speedstar het volgende:
[..]
![]()
Volgende week zaterdag ? Laat ik je mijn stoppels zien
Idem!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef Frautie het volgende:
Billen![]()
Bolle billen![]()
Ik moet altijd ff checken hoe iemand zijn kont is
En moet ze dan ook dr tanden op elkaar klemmen tijdens die activiteit die jij bedoelt, of was deze smiley (quote:
Wat zijn ranzige rollenspellen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef Ms.Poes het volgende:
Touwen en boeien, dominantie en onderdanigheid, ranzige rollenspelletjes.
Een tikje exhibitionisme. Bekeken of betrapt (kunnen) worden zorgt voor een enorme adrenaline-rush waardoor ik bij het minste of geringste al klaar kan komen..
Ik was het gisteren nog roerend met een meisje eens dat alle op sexgebied wat niet te maken heeft met elkaar onderkotsen, poepen of zeiken niet ranzig is, maar gewoon geil. Een vrouw naar mijn hart!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat zijn ranzige rollenspellen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
En moet ze dan ook dr tanden op elkaar klemmen tijdens die activiteit die jij bedoelt, of was deze smiley () beter op zn plek geweest?
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:26 schreef Ms.Poes het volgende:
Touwen en boeien, dominantie en onderdanigheid, ranzige rollenspelletjes.
Een tikje exhibitionisme. Bekeken of betrapt (kunnen) worden zorgt voor een enorme adrenaline-rush waardoor ik bij het minste of geringste al klaar kan komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |