quote:
uuhhhm, nog niets zeker dus... Zal voor jullie duimen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden aan het duimen........
Oohh, ja dat doe je goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
Ja, die ook
maar ik bedoel dat ik zorg dat ik altijd goed zicht heb (dus bij het podium staan ofzo)
Ja, ik google-de het net. Moeilijk doen terwijl het makkelijk kanquote:
Makkelijk doen is zo 2006quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik google-de het net. Moeilijk doen terwijl het makkelijk kan
Yepquote:
'94 was de release date en toen was ik uuuhhhm *denk* *denk* zo'n 12 jaar oud.. Was jij toen veel ouder dan?)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds hoor
Ik noem het sentiment, was nét geen jeugd meer
geweldig nummer hequote:
uuhhm jammer ja! Heb je Live ook live gezien? moet zeggen dat ik die altijd erg goed vond klinken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
late reactie
[..]
YepAlleen jammer dat het bedrijf waar ik voor werkte er niet meer is
Heb dankzij hen honderden artiesten live gezien
'94 was ik 20quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'94 was de release date en toen was ik uuuhhhm *denk* *denk* zo'n 12 jaar oud.. Was jij toen veel ouder dan?)
Dat magquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk is het It's a Sin van de Pet Shop Boys, dat is zo'n vette plaat.
Dan was je er vroeg bij met het volgen van de Prodigy, nog voor de grote doorbraak. Chapeau Chapeau © Michiel Veenstraquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'94 was ik 20
en was al Prodigy-minded sinds '92
Kloptquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij met het volgen van de Prodigy, nog voor de grote doorbraak. Chapeau Chapeau © Veenstra
Dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Eindelijk, D.Rose!!!! Ik ben zo blij voor je.
Ik snap hem! je request is voorbij gekomen!quote:
Geinig om te lezen, in Engeland was de single toen al een tijdje uit?quote:[quote]Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Een vriend van mij kwam uit Engeland en die had Prodigy (Everybody in the place) op een tape staan
Ik heb 'm ook nog op single liggen
quote:
Zo te horen bevallen de Pet Shop Boys welquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je
PSB leek me wel een goede keuze om gedraaid te krijgen
Die indruk kreeg ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Zo te horen bevallen de Pet Shop Boys wel![]()
Cake?quote:
Werd ook ter plekke geimproviseerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
Whahaha dat Pet Shop Boys liedje.![]()
![]()
Die heb ik niet eerder gehoord.
Sorry, weer een late reactiequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer ja! Heb je Live ook live gezien? moet zeggen dat ik die altijd erg goed vond klinken.
You made my dayquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar. Het leek alsof je er dagen op geoefend had. Wachtend op hét moment.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Je weet wat je moet aanvragenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar.
Je zou het hier eens moeten horen....;)quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma hequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma he![]()
![]()
ja, die zag er wel eng uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
Shakespear's Sister!Ik vond die clip vroeger altijd een beetje griezelig toen Siobhan tevoorschijn kwam zo lijkbleek met die ogen.
![]()
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, zeker als ik terug denk aan het ' I Miss You Love ' fragment uit het Ekstra weekend. Maar goed, niet dat ik veel beter zing hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Tot morgenquote:Tot morgen!
Lekker nummerquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede muziek of niet dan? Nu Fatboy Slim - right here right now.![]()
Echt wel! en dit is ook weer zo'n plaat die je niet vaak op de radio hoort. Dat vind ik wel tof van 3 Voor 12, het is een stuk meer alternatief minded dan de doorsnee 3FM programma's.quote:
De live versie is inderdaad echt hartstikke mooi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de live versie nog niet eerder had gehoord, maar de versie mag er wezen hoor. Sowieso vind het een erg goede plaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef IedeK. het volgende:
Damn die live-versie van Good things end!![]()
![]()
Die had ik gister aangevraagd, maar toen werd ie nog niet gedraaid.
Al blijft de normale versie ook super!![]()
dat dus..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik even een avondje afwezig, lullen jullie meteen bijna een heel topic vol.
4 op een rijquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Rijtje? :/
Sorry. Haha!quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
Is de eerste keer dat ik Domien ook echt hoor praten.. had heel anders verwacht!![]()
haha nee je klinkt vlotter dan verwacht.. sorryquote:
Vergeleken met hoe ie afgelopen vrijdag op z'n stoel hing zeker jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
haha nee je klinkt vlotter dan verwacht.. sorry![]()
Misschien was ie moe??quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe ie afgelopen vrijdag op z'n stoel hing zeker ja.
Ik moet ook maar es m'n bed opzoeken. Moet er weer redelijk vroeg uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga lekker slapen! nog veel plezier!![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal tot 12.30 uur in bed liggen stinken he..![]()
Trustenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga lekker slapen! nog veel plezier!![]()
Trustenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet ook maar es m'n bed opzoeken. Moet er weer redelijk vroeg uit.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
Meest domme actie:
Ik ben een keer naar m'n kamer in Amsterdam gereden en halverwege kwam ik erachter dat ik m'n sleutels vergeten was (n.b.: ik woon in Zeeland/Middelburg).
Dat doet Edwin Evers welquote:Op donderdag 25 januari 2007 02:04 schreef Toad het volgende:
Hoi iedereen.
Heeft Giel al opgebeld naar Yolanthe om het onzinverhaal van de Telegraaf te checken? (dat ze zgn. met Jan Smit zou zijn)
Hey Roosmarijn is weer op Fok.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef antiroos het volgende:
Jaaaa La Bamba! We hebben HEEL hard gelachen hier!
da's altijd aan het einde van het jaar, dat is het op2000 effect.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:16 schreef Toad het volgende:
3FM zakt iets in de luistercijfers:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/01/114679.html
Toch jammer.
Ja, maar jammer dat het Serious Request-effect het niet kan compenseren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's altijd aan het einde van het jaar, dat is het op2000 effect.
daar zit de winst vooral in de kijkcijfersquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar jammer dat het Serious Request-effect het niet kan compenseren.
Wist alleen die Muse vraag nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wist ze allemaal, en dan luister ik maar met een half oor.
Dan ben je te jong denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vond ze moeilijk, aleen de laatste 2 goed.
KUT! Als ik nou gewoon ontvangst had op stage had ik met radio op mobiel lekker achter de computer gezeten en dat kunnen horen...dan zo maar even de single te voorschijn toveren...quote:
Jammer is het zeker, maar het valt mij nog mee hoor. 538 verliest 1, 2 % (quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:16 schreef Toad het volgende:
3FM zakt iets in de luistercijfers:
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/01/114679.html
Toch jammer.
Dan is het weer tijd voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:32 schreef Toad het volgende:
Nog een half uurtje!
ik zou wel om foto's willen vragen, maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef Seraphina het volgende:
Gaan we weer!
En nou ga ik net douchen
Je wilt ze ook niet zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou wel om foto's willen vragen, maar dat doe ik niet
Ik moet leren geen afspraken te maken op vrijdagavond. Heb ik 't toch weer gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef -Hans- het volgende:
Morgen het EKstra weekend, ditmaal wel met Michiel!![]()
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcastquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet leren geen afspraken te maken op vrijdagavond. Heb ik 't toch weer gedaan.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcast![]()
Dat beoordeel ik zelf welquote:
Is maar één manier om daar achter te komenquote:Bovendien wordt je vrouw dan boos![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim! maar.... gelukkig is er nog de podcast![]()
Succesquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:![]()
Ben er ook weer... ga weer Macy Gracy met I Try requesten
Dat heet dus ook een podcast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar!
Trouwens...waar zijn de mp3`s van metmichiel te vinden? Zijn die er? Want dan kan mezelf van dinsdag even downloaden![]()
Die zijn ook te downloaden van de link die ik net gaf, dat bedoel je toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar!
Trouwens...waar zijn de mp3`s van metmichiel te vinden? Zijn die er? Want dan kan mezelf van dinsdag even downloaden![]()
Hahaha ja, sorry, dat weet ik wel, maar mn vingers wilde mp3 blijkbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heet dus ook een podcast.Die van MetMichiel van dinsdag 21-22 uur is te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070123-21.mp3
quote:
Veenstra scrollt regelmatig door 't topic, zie ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent... Zit Veenstra mee te kijken ?
Ja hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent... Zit Veenstra mee te kijken ?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
DI-RECT - ROLLERCOASTER
Daar doe ik jullie vast een plezier mee!
* -Hans- holt hard weg.
Ik lag in een scheurquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef evert het volgende:
iemand tjibbe nog opgenomen (vanmiddag bij coen en sander over Twarres)? het nu al legendarische MAMA MAMA
Een plaat waarvan ik bijna zeker weet dat niemand 'm heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Toad het volgende:
Vertel D.Rose, welke plaat heb je aangevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig wel ja, en dat is echt een opluchting!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Naja, morgen zijn we in ieder geval van deze 'megahit' verlost.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
DI-RECT - ROLLERCOASTER
Daar doe ik jullie vast een plezier mee!
* -Hans- holt hard weg.
Ik heb er hier ook twee hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef D.Rose het volgende:
2 eenden?
Some people have all the luck
Ah, mijn favorietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb weer een poging gedaan voor Macy Gray met I Try te requesten
Zeg, ik ben een newbie he, mijn tijd komt nogquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel D.Rose er heeft?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, ik ben een newbie he, mijn tijd komt nog
Alleen heeft Macy (meer) haarquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie opvallende gelijkenissen idd.
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Praten is wel een leuke single, maar ik had liever het harde gedeelte gehoord.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
De kust is weer veilig!
Madonna - Frozen is nu.
Doet me herinneren aan m'n onderhand wekelijkse uitspraak:quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes en dan ga ik weer molletjes vangen op NL1.
Ik zou niet durven! Vooral niet omdat Maricha hard aan het werk is en niks kan volgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan m'n onderhand wekelijkse uitspraak:
AUB geen uitslagen of verlopen over Wie Is De Mol in dit topic, da's zielig voor de mensen die het opnemen en later kijken.
Lief!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Vooral niet omdat Maricha hard aan het werk is en niks kan volgen.
ik heb 9 nummers aangevraagdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef borisz het volgende:
alvast een request aangevraagd Toydolls met Nelly The Elephant
Ga klagen bij je ouders, verzend rook signalen naar iedereen die het wil zien, ga bloemen kweken ik noem maar wat. Maar ajb, val mij niet lastig met je gejank dat je liever eerder was geboren.quote:Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair In 77 and 69 revolution was in the air I was born too late to a world that doesn’t care
Dat mogen we aannemen jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Ik ben er ook nog, for what it's worth
Ik snap 'm ook nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEE dit vind ik wel zo'n klote plaat!![]()
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
Een hele dikke hit?
Heb het norig jaar nooit gehoord
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)![]()
Hoi Michiel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.
[..]
Ik had gisteren al verteld dat ik het programma nog geen maand kenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)![]()
wil je mijn verzoekje draaien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Dan was ik die week ziek zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.
[..]
Hoi Michiel.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb al jaren dat ik bij de radio wil werken, maar ik weet niet hoe ik die droom kan realiseren..
Het idee alleen al dat er tientallen Fokkers elke beweging van je via de webcam volgen brrr.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
solliciteren natuurlijk
Bij de radio werken willen we allemaal wel, da's hetzelfde als dat je soapie zou willen worden
Veel mazzel hebben..... Maar je zou eens kunnen kijken of je bij de Veronica Radioschool kunt komen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Rhanna het volgende:
Hee, even een vraagje.
Ik heb al jaren dat ik bij de radio wil werken, maar ik weet niet hoe ik die droom kan realiseren..
Maricha, zou jij me misschien wat tips kunnen geven?
oehquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat er tientallen Fokkers elke beweging van je via de webcam volgen brrr.
Je hebt er (imo) niet al teveel aan gemist hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan was ik die week ziek zeker
Ik heb wat muziek betreft een heel goed geheugen, dus had het zeker geweten als ik het nummer van vorig jaar al 'kende'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |