You made my dayquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar. Het leek alsof je er dagen op geoefend had. Wachtend op hét moment.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef MichielV het volgende:
[..]
Werd ook ter plekke geimproviseerd![]()
Je weet wat je moet aanvragenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dat betreft voor herhaling vatbaar.
Je zou het hier eens moeten horen....;)quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma hequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:11 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Krijg je met zo`n leuk en gezellig programma he![]()
![]()
ja, die zag er wel eng uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:56 schreef Cee het volgende:
Shakespear's Sister!Ik vond die clip vroeger altijd een beetje griezelig toen Siobhan tevoorschijn kwam zo lijkbleek met die ogen.
![]()
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, zeker als ik terug denk aan het ' I Miss You Love ' fragment uit het Ekstra weekend. Maar goed, niet dat ik veel beter zing hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je zou het hier eens moeten horen....;)
Tot morgenquote:Tot morgen!
Lekker nummerquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede muziek of niet dan? Nu Fatboy Slim - right here right now.![]()
Echt wel! en dit is ook weer zo'n plaat die je niet vaak op de radio hoort. Dat vind ik wel tof van 3 Voor 12, het is een stuk meer alternatief minded dan de doorsnee 3FM programma's.quote:
De live versie is inderdaad echt hartstikke mooi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de live versie nog niet eerder had gehoord, maar de versie mag er wezen hoor. Sowieso vind het een erg goede plaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef IedeK. het volgende:
Damn die live-versie van Good things end!![]()
![]()
Die had ik gister aangevraagd, maar toen werd ie nog niet gedraaid.
Al blijft de normale versie ook super!![]()
dat dus..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik even een avondje afwezig, lullen jullie meteen bijna een heel topic vol.
4 op een rijquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Rijtje? :/
Sorry. Haha!quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
Is de eerste keer dat ik Domien ook echt hoor praten.. had heel anders verwacht!![]()
haha nee je klinkt vlotter dan verwacht.. sorryquote:
Vergeleken met hoe ie afgelopen vrijdag op z'n stoel hing zeker jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
haha nee je klinkt vlotter dan verwacht.. sorry![]()
Misschien was ie moe??quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe ie afgelopen vrijdag op z'n stoel hing zeker ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |