Michiel, namens mijzelf wil ik even zeggen dat je het beste programma op de radio hebt van dit moment, het verveelt geen momentquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee
Je mag alleen namens jezelf spreken
Ik vind het helemaal niet zo tof, m'n schoolwerk lijdt eronderquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
goed zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michiel, namens mijzelf wil ik even zeggen dat je het beste programma op de radio hebt van dit moment, het verveelt geen moment
quote:
Geen zorgen, ik heb er ervaring mee, dus kan je vertellen dat ieders request behalve de mijne altijd voorbij komtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Nu moet Michiel alleen nog even I Try draaien straks, heb 'm niet voor niks gesmst
Leuk om te lezen, Michiel! En van mijn kant kan ik alleen maar zeggen dat het erg tof is dat jullie meelezen en reacties plaatsen! Zelfs Gerard Ekdom komt nog dagelijks even kijken, terwijl hij volgens mij weinig met forums heeft. Dat is toch wel stoer!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
Over Pinkpop gesproken.... ik hoorde dat MUSE al is bevestigd !!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
TATATATATATATATATATATAAAA![]()
Laat ze aub op Pinkpop komen, ik wil 50.000 man zien springen![]()
Yep, net als LostProphets en good old Iggy Pop... ben benieuwd of Candy beter klinkt uit zijn mond dan uit die van Sharon den Adel en Marco Roelofs twee jaar geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over Pinkpop gesproken.... ik hoorde dat MUSE al is bevestigd !!!!![]()
Ik snap niet dat jullie nog niet uitgesprongen zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Laat ze aub op Pinkpop komen, ik wil 50.000 man zien springen![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yep, net als LostProphets en good old Iggy Pop... ben benieuwd of Candy beter klinkt uit zijn mond dan uit die van Sharon den Adel en Marco Roelofs twee jaar geleden
Halloquote:
Heb ik een vertraging van 3 minutenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
OeH! Nelly Furtado, de nummer 1 van Nederland.![]()
![]()
7 nation Army.
Nee, dat zal toch wel niet? Heb rond 20:50 mijn bericht ge-edit vanwege De 7 Nation Army.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik een vertraging van 3 minuten?
Via stream. Verschilt idd paar seconden. Ook tussen digitale radio en FM-radio trouwens. Maar Hans heeft 't al verklaard door de editquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe luister je dan? Via de live stream via de site ben je ook een x aantal seconden later merkte ik gister zelf ook al.
Ik luister via het web en heb zo'n 30 seconden vertragingquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik een vertraging van 3 minuten?
Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Als de line-up een beetje goed is dan zou ik best wel eens een Pinkpop willen meemaken (luister altijd via de radio en tv, maar heb het nooit live meegemaakt), het lijkt mij echt gaaf! Rock and roll
![]()
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens watquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echt
En als je dan ook nog eens mooi weer hebt... 2003 was echt geniaal qua weer... vorig jaar ook trouwens
Het is echt mensenkijken in combi met heerlijke muziekquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens wat
Laatste keer dat ik er was is al zo'n 6 jaar geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt mensenkijken in combi met heerlijke muziek
Ach, wat regen heeft ook wel wat, maar mooi weer is natuurlijk helemaal prettig. De sfeer is inderdaad ook iets wat ik best wil meemaken, en natuurlijk de optredens! Hoop dat de Editors ook komen, die vind ik erg goed... Naja, misschien gaat het dit jaar dan wel echt gebeuren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echt
En als je dan ook nog eens mooi weer hebt... 2003 was echt geniaal qua weer... vorig jaar ook trouwens
Leuke dames enzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens wat
Ga er wel van uit :-)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd wie van de 3FM crew aanwezig is.. Maricha en Michiel vast wel! Toch?????
De Editors waren er afgelopen jaar al... kleine kans dus dat ze er dit jaar weer staan... hebben ook niet echt nieuw materiaal binnenkort... was wel een tof optreden... zelfde geldt trouwens voor de Infadelsquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, wat regen heeft ook wel wat, maar mooi weer is natuurlijk helemaal prettig. De sfeer is inderdaad ook iets wat ik best wil meemaken, en natuurlijk de optredens! Hoop dat de Editors ook komen, die vind ik erg goed... Naja, misschien gaat het dit jaar dan wel echt gebeuren.![]()
Ben benieuwd wie van de 3FM crew aanwezig is.. Maricha en Michiel vast wel! Toch?????
welke is dat? sissor sisters ?quote:
Heb jij nog wat inside information qua artiesten voor Pinkpop, Michiel?quote:
Ja, die ookquote:
neequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
welke is dat? sissor sisters ?
Ik ben al een paar maanden aan het duimen........quote:
dan moet ik zoooo lang wachtenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
mocht mijn request voorbij komen dan meld ik dat wel hoor, wees maar niet ongerust
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Editors waren er afgelopen jaar al... kleine kans dus dat ze er dit jaar weer staan... hebben ook niet echt nieuw materiaal binnenkort... was wel een tof optreden... zelfde geldt trouwens voor de Infadels
Ja! echt cool inderdaad, die kunnen dus wel bijgeschreven worden (er vanuit gaande dat het goed komt).quote:En de Smashing Pumpkins komen weer bij elkaar en hebben zichzelf aangeboden bij Jan Smeets
zijn we toch weer ontopic
die stem is echtquote:
Tja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dan moet ik zoooo lang wachten
ja veel eisen zullen ze wel niet hebben denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ja! echt cool inderdaad, die kunnen dus wel bijgeschreven worden (er vanuit gaande dat het goed komt).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |