De plaat waar de titel op gebaseerd is komt pas in maart uit, en het hoesje is zodoende ook nog niet beschikbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Zyggie het volgende:
De nieuwe OP is een parel, maar doe ook een plaatje van waar de TT op gebasseerd is in de OP. Of niet. Kan ook.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef cafca het volgende:
* peaceman komt ook weer ff meelurken.
Veel te weinig tijd de laatste tijd. Vertel eens, wat heb ik gemist?
Ik vind het soms nog spannender dan blur, vooral de titelsong is een briljantje!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
The Good, The Bad & The Queen klinkt toch wel leuk hoor. Doet me ook wel aardig aan Blur denken, vooral door de zang natuurlijk (logisch). Maar ook muzikaal zitten ze meer in die richting dan in de richting van Gorillaz of andere vrolijke hobbyprojectjes van Damon.
Vind 'm iets te grungy, inderdaad. Maar dat solowerk van Rob Crow is nooit echt geweldig geweest. Vorige plaat My Room is a Mess had ook een paar geweldige tracks erop staan, en toen gooide hij er een paar trashmetalachtige tracks over Jedis doorheen en zo; beetje jammer. Z'n beste werk maakt ie nog steeds met Pinback, in elk geval.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Z het volgende:
Ik ook wel.
Ik vind trouwens de nieuwe van Rob Crow ook niet echt spannend, wat jij Grobbel?
Ah, heb je Sandy's laatste geluisterd / aangeschaft? Zitten geniale songs op, die soms letterlijk te betitelen zijn als een cri de coeur.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het soms nog spannender dan blur, vooral de titelsong is een briljantje!
Sandy Dillon is ook verrassend leuk, vrouwlijke Tom Waits.
Beluisterd ja. Moet nog even bij komen van de schrik, maar de eerste luisterbeurt was erg interessant, totaal niet wat ik verwacht had.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, heb je Sandy's laatste geluisterd / aangeschaft? Zitten geniale songs op, die soms letterlijk te betitelen zijn als een cri de coeur.
Jepquote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Lieke_K het volgende:
Als ik vraag wat jullie van Goose vinden, loop ik dan achter?![]()
Die hele plaat is een beetje van die beukelectro. Op zich wel aardig...quote:Op maandag 29 januari 2007 08:59 schreef Z het volgende:
Wat een Tiga rip-off zeg. Hele opbouw van het nummer en de clip lijken sprekend op 'You Gonna Want Me'. Is de rest van de plaat ook zo?
Yup, gezien op London Calling en in bezit van het album. Noemde ze ook al in het The View-topic. Het zijn echt kopieën van elkaar..quote:Op zondag 28 januari 2007 09:19 schreef belsen het volgende:
Kent iemand The Holloways, da's ook wel een erg grappig bandje. Een beetje Monkees-achtig, met invloeden uit van alles en nog wat... Waarschijnlijk wel love-it of hate-it.
Myspace (niet de beste nummers overigens) en op de site nog meer...
Ja, dat nummer vind ik ook erg gaaf! Voor de rest ken ik alleen nog wat er op hun MySpace staat, moet ik nog effe aan wennen...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef hydraulix het volgende:
Goose is echt gaaf! De gitarist heeft een jaar getourd met Soulwax en je kunt de stijl wel een beetje vergelijken. Vind het echt in het rijtje passen als Soulwax, Whitey en LCD Soundsystem. Supercoole stijl met die electrosound erin en ze hebben binnenkort een concert in de Melkweg (can't wait!).
Wat Eikelpiercing al zegt: British Mode wordt erg gehyped (clip vind je vaak op mtv), maar het is echt de moeite waard:
Goose - British Mode
Jammer, was wel een leuk bandje. De briljante plaat die ze potentieel hadden kunnen maken is er helaas nooit van gekomen, jammer genoeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef hydraulix het volgende:
Balen, lees net dat Pretty Girls Make Graves uit elkaar gaan![]()
link
Ahhww, wat lief!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:23 schreef Grobbel het volgende:
Voor specifieke vragen over indie-uitgaansgelegenheden kun je terecht in ons zustertopic:
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #5
Ja is goedquote:
da's 2004, stond al op soviet kitschquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:40 schreef Grobbel het volgende:
59 . Regina Spektor - Us
Maar die is in 2006 (klaarblijkelijk) opnieuw uitgebracht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
da's 2004, stond al op soviet kitsch
verder puike lijst! voor wat ik er van ken tenminste.
coolquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar die is in 2006 (klaarblijkelijk) opnieuw uitgebracht.
http://rateyourmusic.com/release/single/regina_spektor/us/
Ik denk om die verzamelplaat van haar te vergezellen / promoten. Die is ook uitgekomen vorig jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar die is in 2006 (klaarblijkelijk) opnieuw uitgebracht.
http://rateyourmusic.com/release/single/regina_spektor/us/
Ja erg fijne plaat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:13 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Deerhunter ( Cryptograms ) is erg okay!
dankje voor de tip!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef JelleS het volgende:
Kreeg net het debuut van Moss binnen, Nederlandse band van Grote Prijs winnaar en Caesar-lid Marien Dorleijn. Klinkt als een mix tussen Elliot Smith, Neil Young, de Beatles en The Beach Boys. Iemand al eerder hier wat van vernomen? Nog niet eens alles geluisterd, maar het ziet er naar uit dat Exelsior weer een prachtige plaat rijker is.
http://www.myspace.com/moss123
Ha, zie de tiptopics voor 2007.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef JelleS het volgende:
Kreeg net het debuut van Moss binnen, Nederlandse band van Grote Prijs winnaar en Caesar-lid Marien Dorleijn. Klinkt als een mix tussen Elliot Smith, Neil Young, de Beatles en The Beach Boys. Iemand al eerder hier wat van vernomen? Nog niet eens alles geluisterd, maar het ziet er naar uit dat Exelsior weer een prachtige plaat rijker is.
Ik hoor Elliott Smith, The Beatles en The Beach Boys er totaal(!!!!) niet in. Maar het klinkt wel leuk verder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef JelleS het volgende:
Daarom ben ik ook de reviewerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoor Elliott Smith, The Beatles en The Beach Boys er totaal(!!!!) niet in. Maar het klinkt wel leuk verder.
Ha, het oude Nimbus omgeturnd tot de ultieme Excelsiorband.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ha, zie de tiptopics voor 2007.
Maar mooi dat jij ze ook leuk vindt!
Waar kijken we in 2007 naar uit?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef pfaf het volgende:Pretty Girls Make Graves uit elkaar is zonde. Erg leuk bandje.
Weet ik, maar dat spreekt mensen eerder aan dan 'grote prijswinnaar'.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:16 schreef belsen het volgende:
Op zich wel schattig.Hij heeft trouwens echt maar een blauwe maandag in Caesar gezeten, hoor. Volgens mij is hij enkel te horen op Doris Day.
Nog niet, kont nog wel, maar heb momenteel geen geld.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, jij hebt de DVD van Jeff Tweedy toch zeker ook al in bestelling staan / aangeschaft??
Op zich wel een leuk bandje, maar waar staan die dan precies? Toch niet weer inquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef OMG het volgende:
Gaan er nog mensen naar Thunderbirds Are Now!? Ik heb er zin in.
Heuj, heuj heuj!quote:
Tssk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Z het volgende:
[..]
En ik ben sinds twee maanden vader dus de prioriteiten ligen een tikkie anders...
Het vaderschap staat bij mij voorlopig nog niet in de planning (de eerstkomende 10 jaar of zo nog niet hoop ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Z het volgende:
Ondanks dat ik in A'dam woon staat het concertbezoek bij mij op een laag pitje, vooral omdat focking alles maar uitverkoopt (zelfs The Hold Steady afgelopen zaterdag bijv.) En ik ben sinds twee maanden vader dus de prioriteiten ligen een tikkie anders...
Homo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:10 schreef Z het volgende:
[..]
Heuj, heuj heuj!
Ondanks dat ik in A'dam woon staat het concertbezoek bij mij op een laag pitje, vooral omdat focking alles maar uitverkoopt (zelfs The Hold Steady afgelopen zaterdag bijv.) En ik ben sinds twee maanden vader dus de prioriteiten ligen een tikkie anders...
Dat was ook zo bij de Get, daar deden ze niet mee met het computersysteem en hadden ze gewoon een aantal kaarten liggen, als iets dan uitverkocht was waren daar meestal nog kaartjes. Maar dat is helaas ook afgelopen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Homo.
Ze hebben over het algemeen trouwens altijd nog wel kaarten bij de Boudisque.
quote:Het vaderschap staat bij mij voorlopig nog niet in de planning (de eerstkomende 10 jaar of zo nog niet hoop ik ), dus die belemmering heb ik in ieder geval niet. Heb tickets voor The Rifles, Clap Your Hands Say Yeah, The Rakes, Bloc Party, The Decemberists en The Arcade Fire.
Zonde man. Die tracklist alleen al: http://wilcoworld.net/sunkentreasure/tracks.phpquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nog niet, kont nog wel, maar heb momenteel geen geld.
Zo soms ben ik wel enorm jaloers dat ik zo ver van het westen woon... Dit is zo'n momentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het vaderschap staat bij mij voorlopig nog niet in de planning (de eerstkomende 10 jaar of zo nog niet hoop ik), dus die belemmering heb ik in ieder geval niet.
Heb tickets voor The Rifles, Clap Your Hands Say Yeah, The Rakes, Bloc Party, The Decemberists en The Arcade Fire.
![]()
Ik woon ook gewoon in Nijmegen, hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo soms ben ik wel enorm jaloers dat ik zo ver van het westen woon... Dit is zo'n moment![]()
Hij heeft gewoon last van een jeukende eelthak denk ik.quote:
Ja, maar dat scheelt nog een behoorlijk stukje met Enschede.. en jij hebt geen kind en ik denk ook niet dat je elke dag om 8 uur op je werk moet zijn....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik woon ook gewoon in Nijmegen, hoor.
Waar komt The Blue Van?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef hydraulix het volgende:
Heb zin in The Decemberists...
1 Maart komt trouwens The Blue Van als voorprogramma voor Jet en 's avonds Bromheads Jacket. The Blue Van wil ik wel weer zien (ik moet ze zien!!! Heb alleen weinig geld)
Je mag altijd bij mij komen slapen, hoor. Het bedje is keurig opgemaakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar dat scheelt nog een behoorlijk stukje met Enschede.. en jij hebt geen kind en ik denk ook niet dat je elke dag om 8 uur op je werk moet zijn....daarbij komt het financiele aspect.... gezien de plannen in mei moet er gespaard worden...
heb dan ook pas 1 cd
gekocht dit jaar.... nu zal ik dat hopelijk later in het jaar wel inhalen, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |