Een Duitser.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Nee, eerder een Duitser maar als je limbo bent, vergeef ik je alles. Dan zit het in je genen, om met Ben te spreken.
Nee, maar je houdt niet van Nederland dus zul je wel een allochtoon zijn, klopt ook wel ongeveer.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een Duitser.![]()
![]()
Heerlijk simpel gestructureerd ben je. Wat dacht je, iemand die Sieg Heil intoetst kan niet anders dan een Duitser zijn?![]()
Het is genetisch inderdaadquote:Trots om Limbo te zijn![]()
Wist je dat het oorspronkelijke Nederlands uit Limboland komt?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar je houdt niet van Nederland dus zul je wel een allochtoon zijn, klopt ook wel ongeveer.
Ja, da was een moeilijke, geef ik toe.quote:
Prima, ik ben niet tegen afsplitsing.quote:Ik leg je net uit dat juist Limbo's de enige echte NL'ers zijn.![]()
racist!quote:
Pff. Generaliteitsland was het en had het moeten blijven. Na WO1 hadden we het gewoon aan België moeten geven. Hadden we nu ook geen Wilders in de Kamer gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik leg je net uit dat juist Limbo's de enige echte NL'ers zijn.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pff. Generaliteitsland was het en had het moeten blijven. Na WO1 hadden we het gewoon aan België moeten geven. Hadden we nu ook geen Wilders in de Kamer gehad.
we? Man, je was nog niet uit het moeras of klei getrokken.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pff. Generaliteitsland was het en had het moeten blijven. Na WO1 hadden we het gewoon aan België moeten geven. Hadden we nu ook geen Wilders in de Kamer gehad.
Ie mand heeft de TT van een hoofd letter voor zien. Ook mooi, maar de spa tie tussen 'geld' en 'klopperij' hoort er niet. Dat is 1 woord met heel veel let ter gre pen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef sigme het volgende:
Wil iemand van het kloppende geld geldklopperij maken?
Accijns : belachelijke geld klopperij
Dat geldt toch ook voor Oss & omstreken?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pff. Generaliteitsland was het en had het moeten blijven.
Done.quote:Op zondag 21 januari 2007 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ie mand heeft de TT van een hoofd letter voor zien. Ook mooi, maar de spa tie tussen 'geld' en 'klopperij' hoort er niet. Dat is 1 woord met heel veel let ter gre pen.
Yup. Hadden we ook nooit moeten annexeren.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:48 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Oss & omstreken?
Wie is toch die we?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup. Hadden we ook nooit moeten annexeren.
'we' = Holland. Het Holland van de Reepubliek der Vereenigde Nederlandenquote:
Ah, juist. Maar ja, dat bestaat gelukkig alleen maar in jouw hoofd.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'we' = Holland. Het Holland van de Reepubliek der Vereenigde Nederlanden
Goed idee..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef sigme het volgende:
Even miereneuken
Je dacht dat ik niet weet dat dat de officiële spelling is? Ik schrijf geen tussen-n waar deze niks toevoegt. Ruggegraat!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed idee..
Wiki schrijft mierenneuken
Het was al een hervorming dáárvoor, waarin alle samenstellingen waarin een tussen-n geplaatst kón worden, deze geplaats móest worden, tenzij het eerste deel van de samenvoeging (ook) een meervoud op iets anders dan 'en' kent, óf het een versteende samenstennig betrof (waarbij niet meer duidelijk is dat het een samengesteld woord is: paddestoel).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zou het ook spontaan met 1 N schrijven, welke spellingshervorming van welk jaar heb ik gemist ?
Leuk hee.. dat miereneuken?
Ok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef freako het volgende:
ook in 2007 post bezorgen onder 50g verboden
Onjuiste topictitel. Tenzij TNT Post ook geen post meer mag bezorgen.
Done.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef sigme het volgende:
Even miereneuken: De homolobby in beeld
Ook homolobby is één woord.
Stel je niet zo aan aubquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
kan het gebagger van Sigme, Aaah en SCH opgeruimd worden a.u.b ?
De homolobby in beeld
Je loopt weer te kloten, SCH. Ga maar een mooi topic over spiegeltjes openen ofzoquote:
Ik loop niet te kloten hoor, homofoobje van mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je loopt weer te kloten, SCH. Ga maar een mooi topic over spiegeltjes openen ofzo![]()
Welk gebaggerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
kan het gebagger van Sigme, Aaah en SCH opgeruimd worden a.u.b ?
De homolobby in beeld
Zoals je het omschrijft klopt het. Bij de herziening van vorig jaar is eigenlijk alleen de uitzondering afgeschaft dat wanneer het eerste deel van een samenstelling een dier is en het tweede deel een plant, dat er dan geen tussen-n geplaatst wordt. Dus paardebloem -> paardenbloem en kattekruid -> kattenkruid. Volgens mij zijn er verder in het Groene Boekje wat woorden aangepast, omdat die per ongeluk niet goed gespeld waren in de vorige druk, maar daar is dus geen regelverandering aan voorafgegaan..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was al een hervorming dáárvoor, waarin alle samenstellingen waarin een tussen-n geplaatst kón worden, deze geplaats móest worden, tenzij het eerste deel van de samenvoeging (ook) een meervoud op iets anders dan 'en' kent, óf het een versteende samenstennig betrof (waarbij niet meer duidelijk is dat het een samengesteld woord is: paddestoel).
In de meest recente verherspelling is het "vereenvoudigd", maar hoe weet ik niet. Ik sta ook niet in voor de juistheid van bovenstaande regel, dat is mijn herinnering eraan.
Moet je het even lezen, Modquote:
Ah, je bent niet verder gekomen dan de titel. Het gaat namelijk niet om zijn mening, maar om zijn actie. Een echte NSB actie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het getuigt van gebrek aan beschaving om het soort termen als NSB'er te gebruiken voor mensen die toevallig een andere mening dan jij hebben.
Daarom is die ook gekozen. Sluit naar mijn mening perfect aan bij zijn actie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef dVTB het volgende:
De term NSB'er is beledigend, tendentieus en misselijkmakend.
Het zegt meer over jou, helaas. Je hebt zojuist toegegeven dat je doelbewust een term kiest die misselijkmakend en tendentieus is. Iets dat - toevallig - exact in overeenstemming is met de zee aan topics die je op dit forum opent. Maar dat is natuurlijk mijn mening...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef Tikorev het volgende:
Daarom is die ook gekozen. Sluit naar mijn mening perfect aan bij zijn actie.
Taktiek: zonder rel geen discussie. En zie het werkt: nu al 39 post in politiek komkommertijd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou, helaas. Je hebt zojuist toegegeven dat je doelbewust een term kiest die misselijkmakend en tendentieus is. Iets dat - toevallig - exact in overeenstemming is met de zee aan topics die je op dit forum opent. Maar dat is natuurlijk mijn mening...
Ik zei dat ik een term kies die past bij de actie van deze man. Die was inderdaad misselijkmakend en tendentieus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Je hebt zojuist toegegeven dat je doelbewust een term kiest die misselijkmakend en tendentieus is.
quote:Iets dat - toevallig - exact in overeenstemming is met de zee aan topics die je op dit forum opent.
Ja sorry hoor, maar sommige mensen hebben ook nog een leven naast Fok. Maar ik ben blij dat je me blijkbaar gemist hebt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:58 schreef dVTB het volgende:
Wel frappant dat je meteen na de verkiezingen bent opgehouden met topics openen.
Aangezien er ook amper tegen opgetreden word, vermoed ik een POL-mod-groepskloon oid.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:58 schreef dVTB het volgende:
Wel frappant dat je meteen na de verkiezingen bent opgehouden met topics openen. En dat je weer begint nu er nieuwe in aantocht zijn. Je kon wel ingehuurd zijn door CDA of VVD. En dat meen ik nog serieus ook.
De topictitel zou je best wat zakelijk en feitelijk mogen houden, dat bevordert de discussie. Wat je vervolgens in de reactie zet moet jij weten. Maar nu niet meer zeuren natuurlijk als Fortuyn, Verdonk of Wilders voor nazi worden uitgemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Daarom is die ook gekozen. Sluit naar mijn mening perfect aan bij zijn actie.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef zakjapannertje het volgende:
de TS hier doet neem ik aan ook een verzoek tot TT-wijziging
People, Profit, Planet - Een Zakenkabinet.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:58 schreef problematiQue het volgende:
People, Profit, Planet - Een Zakenkabinet.
Zakenkabinet -> Kernkabinet svp.
Maar wel vervelend als mensen TT's gaan plaatsen met NSB-er erin - erg schadelijk voor FOK - gelukkig zijn er nog yvonnesquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Weinig moderatie overdag......niet kwalijk te nemen,
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel vervelend als mensen TT's gaan plaatsen met NSB-er erin - erg schadelijk voor FOK - gelukkig zijn er nog yvonnes
Hij is dicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
He doe je mee met de vriendjes van Volkert van der G Andere TT of wellicht slotje? Mag ook wanneer jullie er weer zijn, volgende week dinsdag ofzo
Het grootste knelpunt is gewoon tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....
Ik heb flexibele uren,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het grootste knelpunt is gewoon tijdens kantooruren.
Flexibele afwezigheid.quote:
Raamhoererij kom je overal tegen hoor....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat krijg je ervan als je raamambtenaren aanstelt als mods.
Ik zou best mod willen worden, maar voor mij speelt precies hetzelfde als de 3 POL-mods. Meestal ben ik tijdens kantooruren aan het werk, in theorie zou ik dan niet op het forum moeten zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....
Ja, zoals bij de meeste hoor. Maar dat geeft niet, over de mod's hier heb ik niets te klagen. Ik begrijp best dat ze overdag minder kunnen modden....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou best mod willen worden, maar voor mij speelt precies hetzelfde.
Ja, de verleiding is erg groot....Altijd oppassen, het kan en zal tegen je worden gebruikt (bij een evt conlict........)quote:Meestal ben ik tijdens kantooruren aan het werk, in theorie zou ik dan niet op het forum moeten zijn..
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een speciaal afkoelsubforum voor posters die over de rooie gingen lijkt mij ideaal.
Ehhhh....nee.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wist je dat het oorspronkelijke Nederlands uit Limboland komt?![]()
Dat zijn de ouderen. Wij jongeren zijn windowsambtenaren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat krijg je ervan als je raamambtenaren aanstelt als mods.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.
Bring it on, bitches!![]()
In die flamecorner komt dan diegene vrij die zich het voorbeeldigst gedraagt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.
Bring it on, bitches!![]()
Dan zou ik daar weleens voor eeuwig kunnen blijven zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In die flamecorner komt dan diegene vrij die zich het voorbeeldigst gedraagt.
Of je bent nog nooit geband of je bent nu al geband en mag juist om die reden hier blijven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan zou ik daar weleens voor eeuwig kunnen blijven zitten.
Ik ben vreemd genoeg nog nooit geband. Terwijl ik toch best vaak over de schreef ga.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of je bent nog nooit geband of je bent nu al geband en mag juist om die reden hier blijven.
Dat bedoel ik. Jij bent meergelijk verklaard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben vreemd genoeg nog nooit geband. Terwijl ik toch best vaak over de schreef ga.![]()
Daar heeft deze prinses anders helemaal niks voor hoeven doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij bent meergelijk verklaard.
Niet zo bescheiden. Iemand anders heeft een bruine tong.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar heeft deze prinses anders helemaal niks voor hoeven doen.
De mijne is bubbelgumroze. Verwacht van mij geen slijmpartijen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Iemand anders heeft een bruine tong.
Dat beweer ik ook niet, ik denk dat een modje jou bewondert.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
De mijne is bubbelgumroze. Verwacht van mij geen slijmpartijen.![]()
Ik zou niet weten welke. Ik denk dat er gewoon de laatste tijd wat minder wordt gemod. Jij hebt me de laatste notes gegeven op mijn account.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, ik denk dat een modje jou bewondert.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke. Ik denk dat er gewoon de laatste tijd wat minder wordt gemod. Jij hebt me de laatste notes gegeven op mijn account.![]()
Ik zei heel braaf dat je niet moest dehumaniseren, en toen ben jij huilend naar een modje gerend omdat ik elders had gezegd dat dehumanisering moord was. Ofzo.quote:
Wanneer was dat? Lees ik graag nog eens terug.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zei heel braaf dat je niet moest dehumaniseren, en toen ben jij huilend naar een modje gerend omdat ik elders had gezegd dat dehumanisering moord was. Ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Floripas is in de war met Lemmeb.
Iets feller worden nog.quote:Overigens heeft ze pas 3 notes, dus volgens mij gaat ze volgens ons niet zo vreselijk vaak (of ernstig) over de schreef.
Ik was toen nog verbannen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
Het was dit topic: Dehumanisering is moord
En mijn hele comment is toen verwijderd.
Hoeveel notes heb ik en zijn er recent nog bijgekomen? Bestaan er ook positieve notes (if applicable)?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Floripas is in de war met Lemmeb. Overigens heeft ze pas 3 notes, dus volgens mij gaat ze volgens ons niet zo vreselijk vaak (of ernstig) over de schreef.
Sorry,quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was toen nog verbannen.![]()
Dat was verkapte dehumanisering in optima forma.quote:
82, ja en ze bestaan, maar zo gauw te zien niet bij jou.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik en zijn er recent nog bijgekomen? Bestaan er ook positieve notes (if applicable)?
Je wilt discussie? Krijg jij discussie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef Aoristus het volgende:
De homolobby in beeld kan hij niet even uit mijn topic weg?
Op naar de 100!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
82, ja en ze bestaan, maar zo gauw te zien niet bij jou.
Het maakt het wel makkelijker als je meer de bal en minder de man speelt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je wilt discussie? Krijg jij discussie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |