Ja sorry hoor, maar sommige mensen hebben ook nog een leven naast Fok. Maar ik ben blij dat je me blijkbaar gemist hebt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:58 schreef dVTB het volgende:
Wel frappant dat je meteen na de verkiezingen bent opgehouden met topics openen.
Aangezien er ook amper tegen opgetreden word, vermoed ik een POL-mod-groepskloon oid.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:58 schreef dVTB het volgende:
Wel frappant dat je meteen na de verkiezingen bent opgehouden met topics openen. En dat je weer begint nu er nieuwe in aantocht zijn. Je kon wel ingehuurd zijn door CDA of VVD. En dat meen ik nog serieus ook.
De topictitel zou je best wat zakelijk en feitelijk mogen houden, dat bevordert de discussie. Wat je vervolgens in de reactie zet moet jij weten. Maar nu niet meer zeuren natuurlijk als Fortuyn, Verdonk of Wilders voor nazi worden uitgemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Daarom is die ook gekozen. Sluit naar mijn mening perfect aan bij zijn actie.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef zakjapannertje het volgende:
de TS hier doet neem ik aan ook een verzoek tot TT-wijziging
People, Profit, Planet - Een Zakenkabinet.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:58 schreef problematiQue het volgende:
People, Profit, Planet - Een Zakenkabinet.
Zakenkabinet -> Kernkabinet svp.
Maar wel vervelend als mensen TT's gaan plaatsen met NSB-er erin - erg schadelijk voor FOK - gelukkig zijn er nog yvonnesquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Weinig moderatie overdag......niet kwalijk te nemen,
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel vervelend als mensen TT's gaan plaatsen met NSB-er erin - erg schadelijk voor FOK - gelukkig zijn er nog yvonnes
Hij is dicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
He doe je mee met de vriendjes van Volkert van der G Andere TT of wellicht slotje? Mag ook wanneer jullie er weer zijn, volgende week dinsdag ofzo
Het grootste knelpunt is gewoon tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....
Ik heb flexibele uren,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het grootste knelpunt is gewoon tijdens kantooruren.
Flexibele afwezigheid.quote:
Raamhoererij kom je overal tegen hoor....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat krijg je ervan als je raamambtenaren aanstelt als mods.
Ik zou best mod willen worden, maar voor mij speelt precies hetzelfde als de 3 POL-mods. Meestal ben ik tijdens kantooruren aan het werk, in theorie zou ik dan niet op het forum moeten zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is een dringend geval, dat NSB verhaal......Maar ik vind dat er gewoon meer POL mod's moeten komen........Volgens mij zijn er die wel te vinden.....
Ja, zoals bij de meeste hoor. Maar dat geeft niet, over de mod's hier heb ik niets te klagen. Ik begrijp best dat ze overdag minder kunnen modden....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou best mod willen worden, maar voor mij speelt precies hetzelfde.
Ja, de verleiding is erg groot....Altijd oppassen, het kan en zal tegen je worden gebruikt (bij een evt conlict........)quote:Meestal ben ik tijdens kantooruren aan het werk, in theorie zou ik dan niet op het forum moeten zijn..
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een speciaal afkoelsubforum voor posters die over de rooie gingen lijkt mij ideaal.
Ehhhh....nee.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wist je dat het oorspronkelijke Nederlands uit Limboland komt?![]()
Dat zijn de ouderen. Wij jongeren zijn windowsambtenaren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Dat krijg je ervan als je raamambtenaren aanstelt als mods.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.
Bring it on, bitches!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |