In die flamecorner komt dan diegene vrij die zich het voorbeeldigst gedraagt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
Een flamecorner! Maar dan zonder ban.
Bring it on, bitches!![]()
Dan zou ik daar weleens voor eeuwig kunnen blijven zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In die flamecorner komt dan diegene vrij die zich het voorbeeldigst gedraagt.
Of je bent nog nooit geband of je bent nu al geband en mag juist om die reden hier blijven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan zou ik daar weleens voor eeuwig kunnen blijven zitten.
Ik ben vreemd genoeg nog nooit geband. Terwijl ik toch best vaak over de schreef ga.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of je bent nog nooit geband of je bent nu al geband en mag juist om die reden hier blijven.
Dat bedoel ik. Jij bent meergelijk verklaard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben vreemd genoeg nog nooit geband. Terwijl ik toch best vaak over de schreef ga.![]()
Daar heeft deze prinses anders helemaal niks voor hoeven doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij bent meergelijk verklaard.
Niet zo bescheiden. Iemand anders heeft een bruine tong.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar heeft deze prinses anders helemaal niks voor hoeven doen.
De mijne is bubbelgumroze. Verwacht van mij geen slijmpartijen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Iemand anders heeft een bruine tong.
Dat beweer ik ook niet, ik denk dat een modje jou bewondert.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
De mijne is bubbelgumroze. Verwacht van mij geen slijmpartijen.![]()
Ik zou niet weten welke. Ik denk dat er gewoon de laatste tijd wat minder wordt gemod. Jij hebt me de laatste notes gegeven op mijn account.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, ik denk dat een modje jou bewondert.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke. Ik denk dat er gewoon de laatste tijd wat minder wordt gemod. Jij hebt me de laatste notes gegeven op mijn account.![]()
Ik zei heel braaf dat je niet moest dehumaniseren, en toen ben jij huilend naar een modje gerend omdat ik elders had gezegd dat dehumanisering moord was. Ofzo.quote:
Wanneer was dat? Lees ik graag nog eens terug.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zei heel braaf dat je niet moest dehumaniseren, en toen ben jij huilend naar een modje gerend omdat ik elders had gezegd dat dehumanisering moord was. Ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Floripas is in de war met Lemmeb.
Iets feller worden nog.quote:Overigens heeft ze pas 3 notes, dus volgens mij gaat ze volgens ons niet zo vreselijk vaak (of ernstig) over de schreef.
Ik was toen nog verbannen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
Het was dit topic: Dehumanisering is moord
En mijn hele comment is toen verwijderd.
Hoeveel notes heb ik en zijn er recent nog bijgekomen? Bestaan er ook positieve notes (if applicable)?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Floripas is in de war met Lemmeb. Overigens heeft ze pas 3 notes, dus volgens mij gaat ze volgens ons niet zo vreselijk vaak (of ernstig) over de schreef.
Sorry,quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was toen nog verbannen.![]()
Dat was verkapte dehumanisering in optima forma.quote:
82, ja en ze bestaan, maar zo gauw te zien niet bij jou.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik en zijn er recent nog bijgekomen? Bestaan er ook positieve notes (if applicable)?
Je wilt discussie? Krijg jij discussie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef Aoristus het volgende:
De homolobby in beeld kan hij niet even uit mijn topic weg?
Op naar de 100!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
82, ja en ze bestaan, maar zo gauw te zien niet bij jou.
Het maakt het wel makkelijker als je meer de bal en minder de man speelt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je wilt discussie? Krijg jij discussie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |