Die mag Christine in volledigheid aanleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef TMan het volgende:
Ja, met 't lijstje met uitgaansgelegenheden enzo!
Ik was te snel met mijn tvp, aachtelijk!quote:
Nu ook geen bereik meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef TMan het volgende:
Ik kan niet bellen? Wel bereik tho. Meer mensen die hier last van hebben?
Hmm... Ik zou nu naar het centrum kunnen gaan de hoop dat ik daar wel bereik hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef VoreG het volgende:
De bussen rijden weer. Werd net namelijk bijna aangeraden op de Nachtegaalstraat door de 3
Telefoon is gewoon overbezet. Lijkt net oud en nieuw. Af en toe kom ik er door, maar soms ook niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef TMan het volgende:
[..]
Hmm... Ik zou nu naar het centrum kunnen gaan de hoop dat ik daar wel bereik heb![]()
De tering. Overdrijven is ook een vak, laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel of niet gaan.quote:VANAVOND GEEN POP-O-MATIC
VANWEGE ZEER SLECHTE WEERSOMSTANDIGHEDEN
'Het Nationaal Crisiscentrum van het ministerie van Binnenlandse Zaken adviseert mensen zeer dringend donderdag niet naar buiten te gaan vanwege de storm: "Blijf binnen. Ook wanneer u niet op de plek van bestemming bent", aldus het ministerie.
Naar aanleiding van dit bericht van het ministerie, heeft de directie van Tivoli besloten om de Pop-O-Matic niet door te laten gaan.
Ik denk dat ze ook rekening houden met hun personeel, en met een extreem lage opkomst.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef TMan het volgende:
[..]
De tering. Overdrijven is ook een vak, laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel of niet gaan.
"De mens" is te dom om zelf beslissingen te nemen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef TMan het volgende:
[..]
De tering. Overdrijven is ook een vak, laat mensen lekker zelf bepalen of ze wel of niet gaan.
True. Het frustreert me alleen, vandaar een wat overdreven reactie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook rekening houden met hun personeel, en met een extreem lage opkomst.
Goed nieuws voor de winkels in Hoog Catherijne, die mensen gaan toch een beetje ronddralen en dingen kopen. (Hoorde ik nog een winkelierster zeggen ook)quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef Q. het volgende:
Ik heb de mensen in de stationshal niet geteld maar het waren er wel keiveel.
Oh, dat geloof ik zo, die doen goede zaken nu, enige plek waar je fatsoenlijk kan zijn nu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de winkels in Hoog Catherijne, die mensen gaan toch een beetje ronddralen en dingen kopen. (Hoorde ik nog een winkelierster zeggen ook)
Je bent een mongool als je nu wel weg gaat. Er wordt noodopvang geregeld in de Jaarbeurs.quote:
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
Mijn collega's lachten me uit omdat ik zo vroeg naar huis ging. Het laatste wat ik hoorde is dat ze niet van station Amersfoort af konden komen.
bij iemand blijven tukken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit nog in Amsterdam. Ben met de auto, maar wil niet echt de weg op.
Maar ik wil hier ook niet blijven.
Dilemma.
Ja, kan zeker. Ik heb wel twee collega's die ook naar Utrecht moeten...ik wacht't nog maar even af.quote:
well i sure dodged that bulletquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent een mongool als je nu wel weg gaat. Er wordt noodopvang geregeld in de Jaarbeurs.
Bedankt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:34 schreef marcek het volgende:
ik was met 30 minuten thuis (auto) en dit was alleen maar door een langzame vrachtwagen
voor me neus , weinig drukte gehad dus onderweg.
net maar even de plantenbakrekken eraf gehaald , die heb ik liever niet door het dakraam heen.
Ja, idd, we zaten hier ook 2 uur zonder stroom! Wel gezellig, maar toch...quote:
Zit vanavond in Stairway of in Olivier.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Christine het volgende:
Wie gaat er mee vanavond naar de kroeg?
Ik heb zin om gigantisch te zuipen, maar er is dit weekend hier niemand die ik ken.
Ga wel met mensen die vanaf een uurtje of 17.00 al in de kroeg zitten he en nu aan het eten zijn.quote:
Ik ben er, maar heel erg blut.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Christine het volgende:
Wie gaat er mee vanavond naar de kroeg?
Ik heb zin om gigantisch te zuipen, maar er is dit weekend hier niemand die ik ken.
Ik zit bij m'n oudersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:12 schreef Christine het volgende:
Sorry, ik was tv aan het kijken. Ik ben thuis aan het zuipen nu.
Trustequote:
De SSH en iets goed doen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:19 schreef The6thgate het volgende:
grr ik zit al een week zonder internet in utrecht. daar betaal je de SSH dan 16E p/m voor![]()
zie net dat ze mn huur voor januari hadden terug gestortquote:
Eerste avond zonder Utrecht alweer overleefd, misschien komt het goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb al teveel gedronken.
Ouders zijn tof, maar Utrecht missen minder. Sterkte.
Oh, vandaar dat mijn schoenen rood waren na dat feest!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:06 schreef The6thgate het volgende:
ben 1x bij een faculteitsfeest in K-Sjot geweest....geeft die vloer nog steeds zo af? kolere ik had ineens knalrode schoenen en mn broek moest er ook aan geloven
Klusjesmanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:25 schreef Christine het volgende:
Weet iemand trouwens een goede en niet te dure klusjesman in Utrecht?
Mijn vriezer is namelijk stuk en ik heb geen geld voor een nieuwe.
Is er iets mis met 1 seconde kijken en dan bier drinken?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef Christine het volgende:
Wordt het dan alleen *1 sec kijken* "Sja, ik zie ook niet wat er mis is. Bier?" Of denk je er ook echt iets mee te kunnen?.
Kan ook zijn dat alleen de starter van de compressor kapoet is. Je weet 't niet. In dat geval is 't ook te reparerenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Christine het volgende:
Hij doet helemaal niks meer als ik 'm aanzet.
Is de UB open op Zondag?! Gij ongelovigen...!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:54 schreef Christine het volgende:
Uiteraard.
Ik ga maar eens mijn bedje uit nu en kijken of er wat te studeren valt in de UB..
En de stad in, uiteraard..
Troost je: er is hier momenteel geen plaats meer te krijgen, mensen zitten op de grond te studeren zo vol is het. Oh, en de koffieautomaat is uiteraard ook stuk.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef Christine het volgende:
De UB is open ja, van 12.00 tot 18.00 uur.
Maar het is nu denk ik te kort dag om nog te gaan.
Wat een lieve poging om me op te vrolijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Troost je: er is hier momenteel geen plaats meer te krijgen, mensen zitten op de grond te studeren zo vol is het. Oh, en de koffieautomaat is uiteraard ook stuk.
Moeten we niet gewoon even een nieuw overleg topic starten? Ik wil ook spelen!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Christine het volgende:
Welke musicanten hebben trouwens interesse in deelname aan de fok!Utrechttopic band?
En wanneer gaan we oefenen? En wat?.
Ga je gangquote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Moeten we niet gewoon even een nieuw overleg topic starten? Ik wil ook spelen!!
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:07 schreef Christine het volgende:
Welke musicanten hebben trouwens interesse in deelname aan de fok!Utrechttopic band?
En wanneer gaan we oefenen? En wat?.
Haha, heb je me gehyved? Heb je me dan ook al gespot in de UB, nu je dus weet hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat een lieve poging om me op te vrolijken.
Heb je trouwens zin om binnenkort koffie te leuten bij Gutenberg?. Of moet ik dat op hyves vragen?
.
(Ojee, ik voel me nu net een ordinaire stalker).
Euh, ja en nee. Ik kwam via-via op je hyves (ja, we hebben een linkquote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef Leonoor het volgende:
Haha, heb je me gehyved? Heb je me dan ook al gespot in de UB, nu je dus weet hoe ik eruit zie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |