Uit mijn linker grote duim.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef Aoristus het volgende:
waar komt die tt vandaan?
Wat moet je dan ook met kennis als je je eigen waarheid hebt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:04 schreef zakjapannertje het volgende:
de Bush-regering heeft alle hoop dat het hier nog goed komt verloren, lijkt het:
NASA Slashing Observations of Earth
ze verwachten bij overheid en bedrijfsleven dat de economische opgang doorzet in de toekomst en dat er dus in de toekomst vraag naar deze projecten is, maar als het onvoldoende ondersteund wordt door infrastructuur kom je in de knoei (zelfde patroon van anticiperen op verwachte vraag zie je terug in de laatste stadsuitbreiding van Amsterdam in de 17e eeuw, de nieuwe ruimte daar (Plantage ed. waar Artis zit) werd pas in de 19e eeuw benut omdat de economie van Amsterdam na de 17e eeuw stagneerde en er dus geen vraag was naar meer ruimte tot de 19e eeuw)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke marktwerking dan? De vraag is er zo te lezen namelijk niet, het lijkt er dus op dat de overheid aldaar een zogenaamde vraag creert en bouwbedrijven hun gang verder laat gaan. Absoluut geen kapitalistische gedachte lijkt mij zo.
[..]
Daar is dus blijkbaar wel vraag naar en als er dus sprake zou zijn van marktwerking zou er dus ook aan die vraag voldaan worden, gaat alleen in dit geval dus niet op.
Leuk en aardig maar nog zie ik er geen voorbeeld in van de verderfelijke vrije marktwerking in tegendeel zelfs. Dat het bedrijfsleven met dit soort projecten goed kan verdienen aan de overheid staat buiten kijf maar dan kun je nog steeds niet spreken van marktwerking, de overheid creert immers de vraag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze verwachten bij overheid en bedrijfsleven dat de economische opgang doorzet in de toekomst en dat er dus in de toekomst vraag naar deze projecten is, maar als het onvoldoende ondersteund wordt door infrastructuur kom je in de knoei (zelfde patroon van anticiperen op verwachte vraag zie je terug in de laatste stadsuitbreiding van Amsterdam in de 17e eeuw, de nieuwe ruimte daar (Plantage ed. waar Artis zit) werd pas in de 19e eeuw benut omdat de economie van Amsterdam na de 17e eeuw stagneerde en er dus geen vraag was naar meer ruimte tot de 19e eeuw)
quote:Taalonderwijs bestaat bijna niet meer en we vervallen meer en meer in ’competenties’. Dat laatste is het nieuwe modewoord in het onderwijs; deze ’leerdoelen’ kan elke student zelfstandig samenstellen. Met deze competenties vervaardigt de student zijn eigen leerplan. Als de student aan het einde van de rit daaraan heeft voldaan, is hij afgestudeerd.
quote:En ook 2007 lijkt weer een lucratief jaar te worden met een groot overschot. Windesheim investeert ondertussen 12,1 miljoen euro in de verbouwing van het entreegebouw, ruim meer dan het begrote bedrag van 9,5 miljoen euro.
Student en ministerie betalen voor heel andere dingen dan voor het onderwijs. De inkomsten per student per jaar bedragen 6830 euro, hiervan komt slechts 1366 direct ten goede aan de student. Dit is landelijk hetzelfde. De inkomsten zouden daarom in de eerste plaats naar het onderwijsproces moeten gaan, waarbinnen de vakdocent de leidende rol heeft als leermeester.
mja, ligt er aan hoe sterk de lobby van het bedrijfsleven bij de overheid is....quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar nog zie ik er geen voorbeeld in van de verderfelijke vrije marktwerking in tegendeel zelfs. Dat het bedrijfsleven met dit soort projecten goed kan verdienen aan de overheid staat buiten kijf maar dan kun je nog steeds niet spreken van marktwerking, de overheid creert immers de vraag.
$-teken voor het getal of letter zetten dat je wil vastzetten. Hier dus: $A$12quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:25 schreef Napalm het volgende:
Nerds! Help!
Excel!
A12= in te vullen getal
vak A1, b1, c1, etc = een ingevoerd getal
A2=A1*A12
B2=B1*A12
C2=C1*A12
Nu als ik simpel sleep voor de formules enzo dan pakt Excel A13, A14, A15 en dat moet niet maar gewoon altijd A12.
hoe doe ik dat ook-al-weer? Volgens mij iets met uitroeptekens ofzo
Wist jij dat niet?????/quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef Napalm het volgende:
Je bent een schat
waarmee dan wel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Napalm het volgende:
Ik werk nooit meer met excel.
Leuk, maar mij boeit wat jou daar zo trekt???????quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef problematiQue het volgende:
Ik kom waarschijnlijk terecht in Embu, aan de voet van Mount Kenya en op deze kaart onder de N van 'KENYA':
http://www.simbaeastafricansafari.com/Kenya%20map%20of.jpg
Prut als:quote:
Nou dat bedoel ik nou met die managers......Ze weten gewoon niets........Daarom vind ik ze vaak overbodig...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Napalm het volgende:
Ik werk nooit meer met excel..
Dat is voor het werkvloervolk waarboven ik mij poog te verheffen.
Ok., punten gaan weer terug..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Prut als:
SAP, Allegro, Impromptu, Pyravision/ TCG procespublisher, Bwise enzo.
Kenia is een prachtig land. AFS is een goedkope doch betrouwbare organisatie die al bijna 100 jaar gestaat. Van de landen in Afrika waarnaartoe AFS mij kan zenden zijn er 2 engelstalig. Het ander land is Zuid-Afrika. Zuid-Afrika is voor Afrikaanse begrippen al zeer ontwikkeld. Zodoende viel mijn keuze op Kenia.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leuk, maar mij boeit wat jou daar zo trekt???????
(wetende dat de een de ander niet is......)
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
Een goed opiniestukje over de tanende kwaliteit van het onderwijs
[..]
[..]
quote:Wij gaan de geschiedenis in als de ’wikipedia-generatie’.
Buiten SAP ken je ze geen van allen. ik had net zo goed FabeltjeskrantSoft kunnen vermeldenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok., punten gaan weer terug..liever prut dan niets, toch
![]()
Dat klopt. Betekent dat ik er dus met beide benen erin getrapt benquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Buiten SAP ken je ze geen van allen. ik had net zo goed FabeltjeskrantSoft kunnen vermelden
ik heb nog nooit een spelfout gezien op wikipediaquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een spelfout gezien op wikipedia
Het gaat erom dat deze generatie weinig parate kennis heeft en veel tot alles moet opzoeken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat vaker op Wikipedia komen. Vooral de Nederlandse versie zit er vol meequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie is pet mans?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:17 schreef Autodidact het volgende:
There are Klingons in the White House!
Een hele muur, nee, daar was niet genoeg tijd voor. Een stuk muur.Er moet nog veeeel meer muur. We hebben een complete oplegger stenen gekochtquote:
De vraag blijft dan, zijn die plannen wel planologisch verantwoord?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef du_ke het volgende:
Dan ben je nogal wat van plan inderdaad.
Vast niet maar ik denk niet dat Sigme zich daar veel van aan gaat trekkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, zijn die plannen wel planologisch verantwoord?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Betekent dat ik er dus met beide benen erin getrapt ben![]()
Edit:
Gemerik.....![]()
![]()
![]()
Nu ik kritischer naar die namen kijk......![]()
Als ik het me goed herinner is mijn vader officieel planoloog. En die houdt toezicht. Dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, zijn die plannen wel planologisch verantwoord?
Alle muren dubbel optrekken met een spouw met 14 cm tempexquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef du_ke het volgende:
Dan ben je nogal wat van plan inderdaad.
Welk huis ben je ah aanpassen? Is het allemaal om de stookkosten naar beneden te brengen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle muren dubbel optrekken met een spouw met 14 cm tempex. Ik meen dat dat uitkwam op 180m2 muur. Zoiets.
Weet eigenlijk niet of planoloog een beschermde titel is zal wel nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is mijn vader officieel planoloog. En die houdt toezicht. Dus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hele muur, nee, daar was niet genoeg tijd voor. Een stuk muur.Er moet nog veeeel meer muur. We hebben een complete oplegger stenen gekocht.
Misschien wil Henri wel s aan je snuffelen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Michael Shermer. HenriOsewoudt zou trots op me zijn.
Schuur, alwaar niet de kosten maar de inspanning laag moet zijn (stoken op hout), en het vreet ruimte, maar er is aardig wat ruimte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk huis ben je ah aanpassen? Is het allemaal om de stookkosten naar beneden te brengen?
Kost het niet enorm veel ruimte?
In deze schuur woon je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuur, alwaar niet de kosten maar de inspanning laag moet zijn (stoken op hout), en het vreet ruimte, maar er is aardig wat ruimte.
Nee, ik woon in mijn minihuisje in Stad. Wonen in een schuur maakt iets geen woning, misschien voor normale mensen wel, maar niet voor gereguleerd Nederland.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In deze schuur woon je?
Als je in een schuur woont, is het dat niet een woning?
Berends, besta je nog?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef pberends het volgende:
llalala
Lang leve pberends 08?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef pberends het volgende:
nee, pberends 07 is dood.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echte programma`s. (boekhoudkundig en processbeschrijvingssoftware)
sja, zo kan het ookquote:Fact of the day
In 2005, the Defense Department accounted for 21.7% of all U.S. development spending — due in large part to Iraq reconstruction.
OECD
Veiligheidshalve ben ik maar met de auto gegaan vanochtend. Voordeel is dat ik dan ook gerokt kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:03 schreef Autodidact het volgende:
Wat een rotweer trouwens.
[afbeelding]
Ik ga gewoon lekker met m'n rokje op de fiets, hoor. Ook weleens commando. Ze stikken er maar in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Veiligheidshalve ben ik maar met de auto gegaan vanochtend. Voordeel is dat ik dan ook gerokt kan.
Ik ga hoe dan ook niet naar buiten. Ik heb kleine voeten, dus weinig grip op de wereld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Chewie het volgende:
Ik heb maar besloten om er een thuis 'werkdag' van te maken. Vandaag 2 x de afsluitdijk over zag ik niet echt zitten in mijn autootje en al helemaal niet met profielloze banden.
Ik fiets ook gerokt, maar het is me wat koud & guur, nu, om 25 minuten te fietsen met wat weinig beenbescherming.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker met m'n rokje op de fiets, hoor. Ook weleens commando. Ze stikken er maar in.
Dat krijg je bij je dit soort strafregimes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef sigme het volgende:
Godverdegodver.
Slechte zorg aan schandpaal
Heeeee, aaahhhhh hoe gaat het tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Morgengoed.
Maak nou de lange versie eens? Ik had één fout, maar dat is eigenlijk een fout van de testquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.ad.nl/quiz/?quizid=90
Jottem!
Je moet een MMS-URL hebben; dan kan je de .asf files downloaden.quote:
Dat zeg ik. Geld boven fatsoen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat krijg je bij je dit soort strafregimes.
Net als het betalen van de leraar naar prestatie. Ik wil iedereen best een hoger punt geven als me dat meer loon oplevert.
Minder zou een deceptie zijn voor iemand die in de talen zit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maak nou de lange versie eens? Ik had één fout, maar dat is eigenlijk een fout van de test
(zei ze arrogant)
Spanks. Even wat uitproberen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet een MMS-URL hebben; dan kan je de .asf files downloaden.
Hoe kom je aan de URL? Bij het kijkschermpje bij uitzendinggemist gewoon Bron weergeven doen. Dan zoeken op .asf. Dan kom je bijvoorbeeld dit tegen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ocht/bb.20070112.asf
Daar maak standaard dit van:
mms://topstreams.omroep.nl/tv/bnn/lamagezocht/bb.20070112.asf
Via het programma HiDownload kan je de MMS-URL invullen en kan je het downloaden (30 dagen freeware of je moet even bij warez zoeken).
[afbeelding]
Voordelen: niet afhankelijk meer van brakke streams, makkelijker te stoppen/forwarden enzovoorts, en het is te archiveren.
Hij is pittiger dan deze, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Minder zou een deceptie zijn voor iemand die in de talen zit.
En de "bb.20070112.asf" in de bestandsnaam is de uitzenddata. jjjj-mm-dd uiteraard. Als je alles wat bijvoorbeeld koefnoen wil hebben en je hebt de url kan je zo alle afleveringen downloaden (mits ze online staan). Gewoon kijken wanneer ze zijn uitgezonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Spanks. Even wat uitproberen.
Geweldig systeem hoorde er gister ofzo over op de radio.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:53 schreef sigme het volgende:
Maar dit maakt dan mijn dag bijna weer goed:
De Official Table of Drops.![]()
Correctie: schijnbaar is de standaard URL, bijvoorbeeld;quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet een MMS-URL hebben; dan kan je de .asf files downloaden.
Hoe kom je aan de URL? Bij het kijkschermpje bij uitzendinggemist gewoon Bron weergeven doen. Dan zoeken op .asf. Dan kom je bijvoorbeeld dit tegen:
Daar maak standaard dit van:
mms://topstreams.omroep.nl/tv/bnn/lamagezocht/bb.20070112.asf
Via het programma HiDownload kan je de MMS-URL invullen en kan je het downloaden (30 dagen freeware of je moet even bij warez zoeken).
[afbeelding]
Voordelen: niet afhankelijk meer van brakke streams, makkelijker te stoppen/forwarden enzovoorts, en het is te archiveren.
Fatsoen, fatsoen. Ik denk dat het meer te maken heeft met de omstandigheden. Er wordt gewoon veel van je geeist in de gezondheidszorg en het onderwijs. Op het moment dat iemand constant zich gaat bemoeien hoe jij iets zou moeten doen, dan word je daar opstandig van. Als iemand zich ergens bekwaam in heeft getoont moet hij of zij het vertrouwen krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Geld boven fatsoen.
Het gebrek aan beroepseer is de rot van deze samenleving.
De taalquiz van RTLNieuws.nl in samenwerking met het Genootschap Onze Taal (22 opgaven)quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is pittiger dan deze, hoor.
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/taalquiz.xml
Doe 'm eens?
Waartegen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef du_ke het volgende:
Mogeheb een spuit in m'n arm gekregen
.
Oh en kloteweer.
tegen de pijn/onsteking/ of wat dan ook in m'n elleboog. De orthopeed wist dus ook niet waar het aan ligtquote:
O ja, das waar ook. Jij bent bij orthopeet geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef du_ke het volgende:
.
Nou hier is het net zo en het wordt nog veel erger.quote:Oh en kloteweer.
9 vd 10 keer helpt wachten het beste...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
tegen de pijn/onsteking/ of wat dan ook in m'n elleboog. De orthopeed wist dus ook niet waar het aan ligt.
Moet terugkomen voor een mriscanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O ja, das waar ook. Jij bent bij orthopeet geweest.![]()
Een spuit op die zere plek, hoe durft die sadist dat.Heb je toch wel aangifte dan wegens zeer ernstige mishandeling van onze winnaar Princes Irene Trofee.....
![]()
En wat was het nu?![]()
En moet moet je nog terug?
[..]
Nou hier is het net zo en het wordt nog veel erger.![]()
Wacht verdomme al dik 2 maand en beter wordt het er in elk geval niet op eerder minderquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
9 vd 10 keer helpt wachten het beste...
Nee, die had ik wel goed. Ik zie niet welke ik fout hadquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:53 schreef sigme het volgende:
[..]
De taalquiz van RTLNieuws.nl in samenwerking met het Genootschap Onze Taal (22 opgaven)
U hebt 21 opgaven goed.
Deze had ik fout:
17. Waar staan de apostrofs goed? Sannes huis, Eva’s auto en Esthers baan
ga wel spijkers slikkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
niet vergeten je pacemaker en oorbellen uit te doen he![]()
![]()
Kleine spijkers zijn makkelijker weg te krijgen.quote:
quote:
Slik er een magneet achteraan, anders krijg je het scherp in.quote:
Je reageert helemaal niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Slik er een magneet achteraan, anders krijg je het scherp in.
Jij hebt ook altijd wat, hè?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet terugkomen voor een mriscan
[..]
Wacht verdomme al dik 2 maand en beter wordt het er in elk geval niet op eerder minder.
Ik vind het altijd een goede reden om binnen te blijven. Ik voel me bij dit weer ook helemaal niet schuldig als ik zit te luiwammes(s?)en.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen. Ik word toch zo schijtziek van dit rotweer...
Wat doet dit anders dan bevestigen wat ik zeg? We kennen geen beroepseer meer in dit land, en dat breekt ons op en gaat ons in de nabije toekomst steeds zwaarder opbreken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Fatsoen, fatsoen. Ik denk dat het meer te maken heeft met de omstandigheden. Er wordt gewoon veel van je geeist in de gezondheidszorg en het onderwijs. Op het moment dat iemand constant zich gaat bemoeien hoe jij iets zou moeten doen, dan word je daar opstandig van. Als iemand zich ergens bekwaam in heeft getoont moet hij of zij het vertrouwen krijgen.
Prestatie eisen zijn moties van wantrouwen en komen vaak voort uit de wens om voor een dubbeltje op de 1e rang te willen zitten. Het is het steeds verder uitknijpen van degene die het echte werk verzetten.
Afgelopen jaar 2 keer en daarvoor echt vele jaren nietsquote:
Moet je er straks nog doorfietsen naar de drukker?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen. Ik word toch zo schijtziek van dit rotweer...
Ik kan mijn lieve oogjes wel even tonen,quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je er straks nog doorfietsen naar de drukker?
Beide werken niet, of is het normaal dat het lang duurt voor er en kb doorkomt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Correctie: schijnbaar is de standaard URL, bijvoorbeeld;
ook al voldoende om te downloaden. de file pakt ie dan automatisch (programma zal wel vernieuwd zijn ofzo).
Foto!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan mijn lieve oogjes wel even tonen,.
Junkquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:52 schreef du_ke het volgende:
.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef sigme het volgende:
Sorry hoor. Hierop?
[..]
Wat doet dit anders dan bevestigen wat ik zeg? We kennen geen beroepseer meer in dit land, en dat breekt ons op en gaat ons in de nabije toekomst steeds zwaarder opbreken.
vanwege je muziekkeuze stel ik het nog even uitquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
Hoe lang zou het nog duren eer ik geband word? Ik heb wel al veel ruzie van de week.
Ik denk niet zo snel, er is wel wat meer nodig dan wat ruzie maken om geband te worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
Hoe lang zou het nog duren eer ik geband word? Ik heb wel al veel ruzie van de week.
Succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
nu lesgeven.
Ja, bwami. Waar moet ik dat doen, bwami?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
nu lesgeven.
Hoeveel notes heb ik al?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
vanwege je muziekkeuze stel ik het nog even uit![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:09 schreef Floripas het volgende:
Floripas luistert met enig plezier naar The Streets.
Het niet hebben van beroepseer heeft een kip-ei verhouding met het vertrouwen dat gesteld wordt in diezelfde beroepseer. De oorzaak aanwijzen zoals jij doet bevestigt mijn punt, mede doordat er niet vertrouwd wordt op beroepseer worden dingen geregeld die de beroepseer ondermijnen, hetgeen leidt tot meer vastleggen van wat verwacht wordt wat lijdt tot .. dcaf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Grappig dat jij iets anders erin leest dan wat ik bedoel. Ik bedoel te zeggen dat beroepseer alleen kan bestaan wanneer men ook een mate van vrijheid heeft. Ik doel dus meer op de oorzaken van het verdwijnen van wat jij noemt beroepseer.
Daarbij komt dat ik ook mijn best doe mijn taak zo goed mogelijk in te vullen, echter wanneer men rare eisen gaat stellen ga je op zoek naar oplossingen om eraan te voldoen. Dat kan lijken op het verdwijnen van beroepseer.
quote:Lucille Werner beschuldigd van plagiaat
Presentatrice Lucille Werner wordt door componist en tekstschrijver Peter Groenendijk beschuldigd van plagiaat. Volgens Groenendijk is het door Lucille geschreven Lingo-lied 'Hee Hoo Lingo' al een jaar geleden door hem gecomponeerd. De componist denkt erover om stappen te nemen tegen Lucille. Dit laat hij woensdag weten in RTL Boulevard.
Werner bevestigd inderdaad dat zij ruim een jaar geleden met de Rotterdamse Groenendijk heeft gewerkt aan een 'ander' Lingo-lied. Volgens de presentatrice werd deze versie afgekeurd door IDTV en heeft zij Peter bedankt. Daarna is zij gaan zoeken naar andere mensen om het lied alsnog te realiseren.
De Amsterdamse zanger Robert Leroy heeft de tweede versie van het Lingo-lied ingezongen. De single ligt op 22 januari in de winkel. [Novum/Radio.NL]
bron
Heb ik nog notes bijgescoord ooit?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
Je laatste note is alweer van bijna een jaar geleden
Oh wacht, zal wel de routert zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beide werken niet, of is het normaal dat het lang duurt voor er en kb doorkomt?
Je hou ze toch wel onder de duim, he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
nu lesgeven.
De teller staat nog steeds op 0quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb ik nog notes bijgescoord ooit?
Soms duurt het een paar seconden, maar het gaat meestal meteen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beide werken niet, of is het normaal dat het lang duurt voor er en kb doorkomt?
Heb ik nog recente notes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
Op 0?quote:
Hoei, ik word mild! Maar weer even flamen, dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
Ja, maar alleen door (site)-admins. Althans, toen ik nog crew was kon ik zelf geen notes wissen.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb ik nog notes bijgescoord ooit?
Had Sizzler toen hij Mod werd niet al z'n notes gewist?quote:
Daar had ik 16 uit 22 goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe 'm eens?
Waar ben jij crew geweest?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar alleen door (site)-admins. Althans, toen ik nog crew was kon ik zelf geen notes wissen.
Zo hoort het. ik gedraag me uiteraard immer voorbeeldigquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij bent onze linkse knuffelboom![]()
Zo niet kan ik het altijd even inscannen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef problematiQue het volgende:
Staan ergens de artikelen van de Volkskrant online? Er stond vandaag een interessant stuk in over een 2 onderzoekers die op twee manieren op dezelfde CO²/Wereldtemperatuur correlatie uitkwamen, de ene uitgaande van de waarnemening, de andere uitgaande van wiskundige wetmatigheden.
Eh, voor volkskrantabonnees wel. Ik ben geen abonnee meer, dus ik kan je helaas niet van dienst zijn. Artikelen komen in het archief, tegen betaling (meestal? altijd? ¤ 1,95) kan je het artikel kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef problematiQue het volgende:
Staan ergens de artikelen van de Volkskrant online? Er stond vandaag een interessant stuk in over een 2 onderzoekers die op twee manieren op dezelfde CO²/Wereldtemperatuur correlatie uitkwamen, de ene uitgaande van de waarnemening, de andere uitgaande van wiskundige wetmatigheden.
Wat is dat ook alweer voor iets? Ik haal dat altijd door de war met de Haagse Uithof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
Geen grap - doden en gewonden op de Utrechtse Uithof!
Daar is de universiteit Utrecht gevestigdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer voor iets? Ik haal dat altijd door de war met de Haagse Uithof.
Dank.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar is de universiteit Utrecht gevestigd![]()
Het ANP spreekt voorlopig alleen over gewonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
Geen grap - doden en gewonden op de Utrechtse Uithof!
Tsjonge. De frontpage. Valt gelukkig niet binnen mijn fok!=POL blikveldquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje columnist op de frontpage geweest
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echte programma`s. (boekhoudkundig en processbeschrijvingssoftware)
http://www.washingtonmont(...)l/2007_01/010574.phpquote:PRESIDENT BUSH: Well, you know, I think a lot of people are in this fight. I mean, they sacrifice peace of mind when they see the terrible images of violence on TV every night.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Chewie heb ik nog recente notes?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De allereeste note is trouwens door mij gezet
![]()
Hmm...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef problematiQue het volgende:
'Saddam opgehangen door Muqtada al-Sadr'
Een snor en een ring, nou dat moet wel Al-Sadr zijn.
Troooooooofee! 1 F.!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ook een troffee voor komen dit jaar ...
![]()
Hmm. Kan je niet even iemand daar bellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik maak me toch zorgen over de uithof. Ik heb nu de reflexmatige dwang erheen te wandelen, maar ik verzet me er maar even tegen.
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Kan je niet even iemand daar bellen?
Tja je kan daar nu toch niets doen en met wat pech kop je onderweg een dikke tak ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik maak me toch zorgen over de uithof. Ik heb nu de reflexmatige dwang erheen te wandelen, maar ik verzet me er maar even tegen.
Bij mijn tussentijdse sanitaire stop dacht ik er pas aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Troooooooofee! 1 F.!
Jij bent in de war met snoep: toffee. Of met metselgereedschap: troffel.
Goed idee, de alarmsite voor het P2000-netwerk ligt er zelfs uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.
Als jij komt op die meet hoop ik dat je een zak toffees meeneemt. En opeet. Mooi rustig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mijn tussentijdse sanitaire stop dacht ik er pas aan.![]()
En dus te laat om te edit-en.
Het het overigens niets te maken met trofel maar wel met Tofee's. Ze zijn alletwee ontzettent lekker.![]()
Ik liep net in het park met de hond en was er wel even bang voor. Het ging zo tekeer. De tram waar ik vanmorgen inzat die kantelde af en toe een beetje door de wind van opzij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja je kan daar nu toch niets doen en met wat pech kop je onderweg een dikke tak ofzo.
Kan je erheen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.
Ik kan praten en eten tegelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jij komt op die meet hoop ik dat je een zak toffees meeneemt. En opeet. Mooi rustig.
Met een goeie toffee niet, die trekt nog eerder je kiezen uit je kakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan praten en eten tegelijk.![]()
Hijskraan omgewaaid in Utrechtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, als het vertrouwd is om je op straat te begeven zou ik erheen gaan. Als je alleen in de weg loopt kan je weerom.
Dat van die hijskraan had ik al gesnapt. Maar jij bent geen veertje, en geen hijskraan. Als de prullebakken je niet om de oren waaien durf je misschien wel naar buiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hijskraan omgewaaid in Utrecht
Ik ben zo slecht in dit soort situaties.
Ik heb college gegeven in dat zaaltje. Al mijn studentjen zijn in elk geval ok, ik kreeg net sms'jes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat van die hijskraan had ik al gesnapt. Maar jij bent geen veertje, en geen hijskraan. Als de prullebakken je niet om de oren waaien durf je misschien wel naar buiten.
Als daar bekenden van je in een ingestort gebouw zitten (of ernaast) zullen ze blij zijn met iedere bekende persoon die aangeklampt kan worden. Wat mij betreft, als je erheen durft: gaan. Omkeren of teruggaan kan altijd nog.
Je moet 't zelf weten, laiverd. Ik weet niet hoeveel mensen je daar kent, hoe ver het is, hoe hard het stormt etc. Voor de anonieme hulpverlening hoef je het niet te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb college gegeven in dat zaaltje. Al mijn studentjen zijn in elk geval ok, ik kreeg net sms'jes.
Nee, het is een menselijke neiging om te gaan helpen, denk ik, terwijl dat helemaal niet kan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet 't zelf weten, laiverd. Ik weet niet hoeveel mensen je daar kent, hoe ver het is, hoe hard het stormt etc. Voor de anonieme hulpverlening hoef je het niet te doen, daar zorgen anderen voor.
Dat zijn dan Kukidentjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Met een goeie toffee niet, die trekt nog eerder je kiezen uit je kaken.
Dat zijn roomboterbabbelaars. Geschikt voor babbelaars als jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zijn dan Kukidentjes![]()
Een goeie toffee heet bij mij Wherters Echte (vast fout gespeld)
Die zijn superlekker, plakken niet, lekker zacht van smaak en consumptie proof tijdens het ouwehoeren.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zijn roomboterbabbelaars. Geschikt voor babbelaars als jij.
ingescand:quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef problematiQue het volgende:
Als je voor de echte hulp zou gaan kan je beter thuisblijven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is een menselijke neiging om te gaan helpen, denk ik, terwijl dat helemaal niet kan.
Ik ga niet.
Ken ik nietquote:Ik ga gewoon hier op mijn onderlip zitten blijven en totaal ongepaste muziek luisteren (dat nummer over anale sex van de Wu Tang Clan)
Praten met volle mond, tong uitsteken, veel manieren heb jij niet meegekregen he?quote:
Ik krijg een paar geschokte logeetjes, geloof ik. Lijkbleke koppies, trillende stemmetjes. Moeder Floripas gaat ze maar eens een neut Friese kruidenbitter uitschenken, dat zal ze wel helpen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je voor de echte hulp zou gaan kan je beter thuisblijven.
[..]
quote:Ken ik niet.
Het panacee, moederen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik krijg een paar geschokte logeetjes, geloof ik. Lijkbleke koppies, trillende stemmetjes. Moeder Floripas gaat ze maar eens een neut Friese kruidenbitter uitschenken, dat zal ze wel helpen.
Dat bedoel ik: niet alleen een wondermiddel voor de geschokte kindjes, maar vooral ook voor bezorgde Floripas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar ze moeten allemaal eerst even mama bellen.
Dan gaan de Wu Tang Clan en Noggers With Attitude tenminste weer uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: niet alleen een wondermiddel voor de geschokte kindjes, maar vooral ook voor bezorgde Floripas.
Dank. Even doorgelezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef problematiQue het volgende:
zo is't wat makkelijker:
[afbeelding]
Goed zo. Draai maar wat leuke punk voor me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan gaan de Wu Tang Clan en Noggers With Attitude tenminste weer uit.
Wil mevroi de Bougies?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed zo. Draai maar wat leuke punk voor me.
Natuurlijk. De Jon Spencer Blues explosion.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:45 schreef sigme het volgende:
Floripas, ken je de Honeymoon killers?
-edit- met spatie.
http://www.grunnenrocks.nl/bands/h/honeymkl.htm
Lang geleden traden ze eens op in Vera. (honeymoon killers, JSBE is meermaals geweest) Legendarisch concert, omdat het zo stormde waren er maar 30 mensen komen opdagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk. De Jon Spencer Blues explosion.
Ik wilde het net posten...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:50 schreef problematiQue het volgende:
In 2002 gedode soldaat maakt moeder oma
Dat is ook het eerste waar je aan denkt als je zoon is omgekomen; "oh, snel sperma afnemen!".
Vreemd nieuws.
Bijna incestueus..quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten...
"Zijn moeder liet echter direct na zijn dood sperma bij hem afnemen."
Uhh...
http://www.damninteresting.com/?p=772quote:By the 1970s many of the passing caravans were trucks rather than camels. In 1973, one such truck was being driven by a Libyan - allegedly drunk - and despite the flat, wide-open expanse he lost control of his vehicle. The truck veered off the road and slammed into the only tree in the entire region. This second impact with an automobile was more than the solitary Tree of Ténéré could bear, and it snapped from its trunk. It was estimated to have been 300 years old.
http://editorandpublisher.com/eandp/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1003534143&imw=Yquote:He raised the al-Qaeda issue again a little later. "It's probably worth asking," Snow said, "what message does Congress intend to give, and who does it think the audience is? Is the audience merely the President? Is it the voting American public? Or in an age of instant communication, is it also al Qaeda? Is it Iraq? Is it players in Iraq? Is it U.S. troops? Is it people in the Gulf who want to understand whether the United States is, in fact, a partner upon whom they can depend for security even in trying times?
Goedemorgen Nederland! Ja, dat zeggen wel meer kijkers bij zo'n bumper.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef Monidique het volgende:
Wie is dat?
Ah, maar de helft goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe 'm eens?
Interessant als zo'n bewijs op schaal aantoont dat de ijskappen niet zo snel smelten, maar wat heb je er aan. Ik geloof liever het matigingsverhaal, daar komen veel leukere initiatieven uit voort.quote:
Het kan nog slechter...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, maar de helft goed!
Toch nog een 7,5 gemiddeld dan.
Zo dom kan een mens helemaal niet zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Het kan nog slechter...
Bonnie St. Claire heeft een IQ van 52
Wat heb je eraan? Het is een bewijs dat er een verband bestaat tussen de CO2-concentratie en de temperatuur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Interessant als zo'n bewijs op schaal aantoont dat de ijskappen niet zo snel smelten, maar wat heb je er aan. Ik geloof liever het matigingsverhaal, daar komen veel leukere initiatieven uit voort.
Ik wilde mij laatst inschrijven, maar heb het maar opgegeven. Inderdaad ene klotesite.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
GODVERDOMME!!! Wat is die website van IB-Groep KUT. Ik wil me gewoon uitschrijven of afmelden of weet ik veel hoe je het noemt. Fuck hé...
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je trouwens recht op geld als je je OV niet gebruikt (en dus ook niet afgehaald hebt op kantoor) omdat je een auto hebt?
Wijzigingsformuliertje opvragen. 2 dagen later bij de post en opsturen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef Monidique het volgende:
GODVERDOMME!!! Wat is die website van IB-Groep KUT. Ik wil me gewoon uitschrijven of afmelden of weet ik veel hoe je het noemt. Fuck hé...
Zo natuurlijk is dat niet, voor 1999 scheen er namelijk zo'n regeling te zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Behalve eventueel als je in het buitenland studeert of als de afstand woonplaats-studie zover is dat je het meerdere malen per week niet optijd kan redden met het OV.
Kan jij trouwen een rolletje Toffifeetjes meebrengen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Praten met volle mond, tong uitsteken, veel manieren heb jij niet meegekregen he?
Volgens mij alleen in uitzonderlijke gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet, voor 1999 scheen er namelijk zo'n regeling te zijn.
En anders hier wel....quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier nu wel echt poep weer.
Ow.......klinkt dreigendquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het woei net alleen hard en het regende een beetje, maar nu is het gewoon donker.
Neuh dat heeft flink geholpenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Doet je arm nog auw vanwege het "spiesen"![]()
Lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het woei net alleen hard en het regende een beetje, maar nu is het gewoon donker.
Dat verhaal van die boom en die libanees is bekend. Wat een lul, nietwaar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://www.damninteresting.com/?p=772
Ik kon het naastgelegen gebouw niet meer zien..quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
het is hier nu wel echt poep weer.
Dat zeg ik, je kunt de waarheid gebruiken om meer dan conclusies te trekken. Als er niets aan de hand zou zijn, dan heeft het ook geen zin om naar alternatieve bronnen te zoeken of om er zelfs en politieke oorlog om te voerenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat heb je eraan? Het is een bewijs dat er een verband bestaat tussen de CO2-concentratie en de temperatuur.
Ik hoop dat m'n vriendin niet omwaait....quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lekker. Valt hier in Meppel nu wel mee al moest ik de schutting van mn ouders wel even extra vastzetten
.
Extra duikerslood meegevenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat m'n vriendin niet omwaait....
In dit weer verzuipt ze dan ook nog s....quote:
haha lekker hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In dit weer verzuipt ze dan ook nog s....
De auto staat voor de deur in enkeldiep water.![]()
Bij hoeveel notes krijg je de doodstraf.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar alleen door (site)-admins. Althans, toen ik nog crew was kon ik zelf geen notes wissen.
Die doodstraffen hier op fok zijn nooit zo lang en effectiefquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij hoeveel notes krijg je de doodstraf.![]()
Ik kan hier nog een boerderij zien die een meter of vijfhonderd hiervandaan ligt, dus hier valt het nog wel mee, denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kon het naastgelegen gebouw niet meer zien..
O gelukkig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die doodstraffen hier op fok zijn nooit zo lang en effectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij bereid bent om de omgevallen bomen van de rails te halen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, hopelijk rijden die treinen straks nog [krabkrab.gif]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ongeveer het hele treinverkeer in de Randstad ligt eruit of is ernstig vertraagd; dus als je daar moet reizen zou ik niet teveel hopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hihi.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als jij bereid bent om de omgevallen bomen van de rails te halen.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O gelukkig.
Wat heb je toch met Lucille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat gehucht waar Finder woont was iets meer dan een jaar geleden nog eens drie dagen lang teruggeworpen in de prehistorie door een beetje sneeuw...quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongeveer het hele treinverkeer in de Randstad ligt eruit of is ernstig vertraagd; dus als je daar moet reizen zou ik niet teveel hopen
Uitzending zelfdoding maakt grote indruk (video)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
EénVandaag (video)
Goh, en dat zal met de ChristenUnie in een kabinet alleen maar erger worden. Ik noem het beleid van Rouvoet eerder onmenselijk-christelijk dan sociaal-christelijk.
Oh, maar er reden toen nog wel treinenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat gehucht waar Finder woont was iets meer dan een jaar geleden nog eens drie dagen lang teruggeworpen in de prehistorie door een beetje sneeuw...
Ja, je houdt de vooruitgang niet tegen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, maar er reden toen nog wel treinen![]()
Helaas, helaas. De politie rijd op varkens en de boekdrukkunst moet hier nog uitgevonden worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je houdt de vooruitgang niet tegen.
Apeldoorn, beter bekend als het grootste dorp van Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef Reya het volgende:
Waar woont Finder dan eigenlijk?
Helaas niet. Sins kort is er hier zelfsquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je houdt de vooruitgang niet tegen.
Toch geen kabel mag ik hopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas niet. Sins kort is er hier zelfstelevisie
![]()
Tijdens die sneeuw van november 2005 was internet juist het enige wat het hier zo ongeveer nog wel deedquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef Chewie het volgende:
Internet en beginnen bij mij ook te haperen
Ik heb al weer 5 jaar aardgas..quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas niet. Sins kort is er hier zelfstelevisie
![]()
triest dat je de verderfelijke invloeden niet eeuwig buiten kan houden.quote:
Je woont toch in Stad? Dan heb je toch de mogelijkheid tot kabeltelevisie, neem ik aan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb al weer 5 jaar aardgas..
Waar is nu eerst televisie? Bij ons is er juist geen tv meer, sinds het analoge signaal uit de ether is.
Ik woon in Stad, maar daar ben ik niet altijd. Daar heb ik wel kabel, zelf laten leggen een aantal jaren terug. Ik kan me de oorspronkelijke aanleg in de hele wijk nog wel herinneren, begin jaren '80 denk ik. Het huisje waar ik woon moet van een ultieme krent geweest zijn, geen kabel, geen aardgas, water wordt elders afgetapt, stroom komt ook héél raar binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Je woont toch in Stad? Dan heb je toch de mogelijkheid tot kabeltelevisie, neem ik aan?
Ik vind er al jaren niks meer aan. Paris-Dakar kijk ik, verder bijna niks.quote:Overigens heb ik al sinds ik me kan heugen televisie![]()
Lekker terrasje pakkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Eigenlijk zou er vandaag een Scheveningen-meet moeten zijn.
http://forum.fok.nl/topic/969672quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:54 schreef Reya het volgende:
Eigenlijk zou er vandaag een Scheveningen-meet moeten zijn.
Dat soort snoepreisjes zijn volgens mij best leuk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, ik ga begin maart 2 weken naar Polen.
Naar het dorpje Plonsk.
Met vwo5 mee, ik hoef alleen overdag mee te lopen, s avonds en in het weekend vrij om Polen te verkennen.
Plonsk:quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, ik ga begin maart 2 weken naar Polen.
Naar het dorpje Plonsk.
Met vwo5 mee, ik hoef alleen overdag mee te lopen, s avonds en in het weekend vrij om Polen te verkennen.
Nee dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, virtueel kan hij gelukkig nog wel door blijven ademen, niettemin is het wel kut als je niet naar huis kunt.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach hij is op een plek waar internet is. Zoo erg kan het dus niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |