quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Betekent dat ik er dus met beide benen erin getrapt ben![]()
Edit:
Gemerik.....![]()
![]()
![]()
Nu ik kritischer naar die namen kijk......![]()
Als ik het me goed herinner is mijn vader officieel planoloog. En die houdt toezicht. Dus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, zijn die plannen wel planologisch verantwoord?
Alle muren dubbel optrekken met een spouw met 14 cm tempexquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef du_ke het volgende:
Dan ben je nogal wat van plan inderdaad.
Welk huis ben je ah aanpassen? Is het allemaal om de stookkosten naar beneden te brengen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle muren dubbel optrekken met een spouw met 14 cm tempex. Ik meen dat dat uitkwam op 180m2 muur. Zoiets.
Weet eigenlijk niet of planoloog een beschermde titel is zal wel nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is mijn vader officieel planoloog. En die houdt toezicht. Dus.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hele muur, nee, daar was niet genoeg tijd voor. Een stuk muur.Er moet nog veeeel meer muur. We hebben een complete oplegger stenen gekocht.
Misschien wil Henri wel s aan je snuffelen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Michael Shermer. HenriOsewoudt zou trots op me zijn.
Schuur, alwaar niet de kosten maar de inspanning laag moet zijn (stoken op hout), en het vreet ruimte, maar er is aardig wat ruimte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk huis ben je ah aanpassen? Is het allemaal om de stookkosten naar beneden te brengen?
Kost het niet enorm veel ruimte?
In deze schuur woon je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuur, alwaar niet de kosten maar de inspanning laag moet zijn (stoken op hout), en het vreet ruimte, maar er is aardig wat ruimte.
Nee, ik woon in mijn minihuisje in Stad. Wonen in een schuur maakt iets geen woning, misschien voor normale mensen wel, maar niet voor gereguleerd Nederland.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In deze schuur woon je?
Als je in een schuur woont, is het dat niet een woning?
Berends, besta je nog?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef pberends het volgende:
llalala
Lang leve pberends 08?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef pberends het volgende:
nee, pberends 07 is dood.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echte programma`s. (boekhoudkundig en processbeschrijvingssoftware)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |