sja, zo kan het ookquote:Fact of the day
In 2005, the Defense Department accounted for 21.7% of all U.S. development spending — due in large part to Iraq reconstruction.
OECD
Veiligheidshalve ben ik maar met de auto gegaan vanochtend. Voordeel is dat ik dan ook gerokt kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:03 schreef Autodidact het volgende:
Wat een rotweer trouwens.
[afbeelding]
Ik ga gewoon lekker met m'n rokje op de fiets, hoor. Ook weleens commando. Ze stikken er maar in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Veiligheidshalve ben ik maar met de auto gegaan vanochtend. Voordeel is dat ik dan ook gerokt kan.
Ik ga hoe dan ook niet naar buiten. Ik heb kleine voeten, dus weinig grip op de wereld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Chewie het volgende:
Ik heb maar besloten om er een thuis 'werkdag' van te maken. Vandaag 2 x de afsluitdijk over zag ik niet echt zitten in mijn autootje en al helemaal niet met profielloze banden.
Ik fiets ook gerokt, maar het is me wat koud & guur, nu, om 25 minuten te fietsen met wat weinig beenbescherming.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker met m'n rokje op de fiets, hoor. Ook weleens commando. Ze stikken er maar in.
Dat krijg je bij je dit soort strafregimes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef sigme het volgende:
Godverdegodver.
Slechte zorg aan schandpaal
Heeeee, aaahhhhh hoe gaat het tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Morgengoed.
Maak nou de lange versie eens? Ik had één fout, maar dat is eigenlijk een fout van de testquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.ad.nl/quiz/?quizid=90
Jottem!
Je moet een MMS-URL hebben; dan kan je de .asf files downloaden.quote:
Dat zeg ik. Geld boven fatsoen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat krijg je bij je dit soort strafregimes.
Net als het betalen van de leraar naar prestatie. Ik wil iedereen best een hoger punt geven als me dat meer loon oplevert.
Minder zou een deceptie zijn voor iemand die in de talen zit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maak nou de lange versie eens? Ik had één fout, maar dat is eigenlijk een fout van de test
(zei ze arrogant)
Spanks. Even wat uitproberen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet een MMS-URL hebben; dan kan je de .asf files downloaden.
Hoe kom je aan de URL? Bij het kijkschermpje bij uitzendinggemist gewoon Bron weergeven doen. Dan zoeken op .asf. Dan kom je bijvoorbeeld dit tegen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ocht/bb.20070112.asf
Daar maak standaard dit van:
mms://topstreams.omroep.nl/tv/bnn/lamagezocht/bb.20070112.asf
Via het programma HiDownload kan je de MMS-URL invullen en kan je het downloaden (30 dagen freeware of je moet even bij warez zoeken).
[afbeelding]
Voordelen: niet afhankelijk meer van brakke streams, makkelijker te stoppen/forwarden enzovoorts, en het is te archiveren.
Hij is pittiger dan deze, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Minder zou een deceptie zijn voor iemand die in de talen zit.
En de "bb.20070112.asf" in de bestandsnaam is de uitzenddata. jjjj-mm-dd uiteraard. Als je alles wat bijvoorbeeld koefnoen wil hebben en je hebt de url kan je zo alle afleveringen downloaden (mits ze online staan). Gewoon kijken wanneer ze zijn uitgezonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Spanks. Even wat uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |