Heb ik nog recente notes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
Je laatste note is alweer van bijna een jaar geleden
Op 0?quote:
Hoei, ik word mild! Maar weer even flamen, dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
Je laatste note is alweer van bijna een jaar geleden
Ja, maar alleen door (site)-admins. Althans, toen ik nog crew was kon ik zelf geen notes wissen.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb ik nog notes bijgescoord ooit?
Had Sizzler toen hij Mod werd niet al z'n notes gewist?quote:
Daar had ik 16 uit 22 goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is pittiger dan deze, hoor.
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/taalquiz.xml
Doe 'm eens?
Waar ben jij crew geweest?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar alleen door (site)-admins. Althans, toen ik nog crew was kon ik zelf geen notes wissen.
Zo hoort het. ik gedraag me uiteraard immer voorbeeldigquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij bent onze linkse knuffelboom![]()
Zo niet kan ik het altijd even inscannen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef problematiQue het volgende:
Staan ergens de artikelen van de Volkskrant online? Er stond vandaag een interessant stuk in over een 2 onderzoekers die op twee manieren op dezelfde CO²/Wereldtemperatuur correlatie uitkwamen, de ene uitgaande van de waarnemening, de andere uitgaande van wiskundige wetmatigheden.
Eh, voor volkskrantabonnees wel. Ik ben geen abonnee meer, dus ik kan je helaas niet van dienst zijn. Artikelen komen in het archief, tegen betaling (meestal? altijd? ¤ 1,95) kan je het artikel kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef problematiQue het volgende:
Staan ergens de artikelen van de Volkskrant online? Er stond vandaag een interessant stuk in over een 2 onderzoekers die op twee manieren op dezelfde CO²/Wereldtemperatuur correlatie uitkwamen, de ene uitgaande van de waarnemening, de andere uitgaande van wiskundige wetmatigheden.
Wat is dat ook alweer voor iets? Ik haal dat altijd door de war met de Haagse Uithof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
Geen grap - doden en gewonden op de Utrechtse Uithof!
Daar is de universiteit Utrecht gevestigdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer voor iets? Ik haal dat altijd door de war met de Haagse Uithof.
Dank.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar is de universiteit Utrecht gevestigd![]()
Het ANP spreekt voorlopig alleen over gewonden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
Geen grap - doden en gewonden op de Utrechtse Uithof!
Tsjonge. De frontpage. Valt gelukkig niet binnen mijn fok!=POL blikveldquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje columnist op de frontpage geweest
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echte programma`s. (boekhoudkundig en processbeschrijvingssoftware)
http://www.washingtonmont(...)l/2007_01/010574.phpquote:PRESIDENT BUSH: Well, you know, I think a lot of people are in this fight. I mean, they sacrifice peace of mind when they see the terrible images of violence on TV every night.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Chewie heb ik nog recente notes?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De allereeste note is trouwens door mij gezet
![]()
Hmm...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef problematiQue het volgende:
'Saddam opgehangen door Muqtada al-Sadr'
Een snor en een ring, nou dat moet wel Al-Sadr zijn.
Troooooooofee! 1 F.!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ook een troffee voor komen dit jaar ...
![]()
Hmm. Kan je niet even iemand daar bellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik maak me toch zorgen over de uithof. Ik heb nu de reflexmatige dwang erheen te wandelen, maar ik verzet me er maar even tegen.
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Kan je niet even iemand daar bellen?
Tja je kan daar nu toch niets doen en met wat pech kop je onderweg een dikke tak ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik maak me toch zorgen over de uithof. Ik heb nu de reflexmatige dwang erheen te wandelen, maar ik verzet me er maar even tegen.
Bij mijn tussentijdse sanitaire stop dacht ik er pas aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Troooooooofee! 1 F.!
Jij bent in de war met snoep: toffee. Of met metselgereedschap: troffel.
Goed idee, de alarmsite voor het P2000-netwerk ligt er zelfs uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.
Als jij komt op die meet hoop ik dat je een zak toffees meeneemt. En opeet. Mooi rustig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mijn tussentijdse sanitaire stop dacht ik er pas aan.![]()
En dus te laat om te edit-en.
Het het overigens niets te maken met trofel maar wel met Tofee's. Ze zijn alletwee ontzettent lekker.![]()
Ik liep net in het park met de hond en was er wel even bang voor. Het ging zo tekeer. De tram waar ik vanmorgen inzat die kantelde af en toe een beetje door de wind van opzij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja je kan daar nu toch niets doen en met wat pech kop je onderweg een dikke tak ofzo.
Kan je erheen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gedaan, maar waarschijnlijk wordt iedereen daar nu platgebeld door moeder/geliefde/vader/broertje. Ik krijg geen gehoor. En ik wil ook de telefoonruimte voor hulpdiensten enzo niet in de weg zitten.
Ik kan praten en eten tegelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jij komt op die meet hoop ik dat je een zak toffees meeneemt. En opeet. Mooi rustig.
Met een goeie toffee niet, die trekt nog eerder je kiezen uit je kakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan praten en eten tegelijk.![]()
Hijskraan omgewaaid in Utrechtquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef sigme het volgende:
Hoe dan ook, als het vertrouwd is om je op straat te begeven zou ik erheen gaan. Als je alleen in de weg loopt kan je weerom.
Dat van die hijskraan had ik al gesnapt. Maar jij bent geen veertje, en geen hijskraan. Als de prullebakken je niet om de oren waaien durf je misschien wel naar buiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hijskraan omgewaaid in Utrecht
Ik ben zo slecht in dit soort situaties.
Ik heb college gegeven in dat zaaltje. Al mijn studentjen zijn in elk geval ok, ik kreeg net sms'jes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat van die hijskraan had ik al gesnapt. Maar jij bent geen veertje, en geen hijskraan. Als de prullebakken je niet om de oren waaien durf je misschien wel naar buiten.
Als daar bekenden van je in een ingestort gebouw zitten (of ernaast) zullen ze blij zijn met iedere bekende persoon die aangeklampt kan worden. Wat mij betreft, als je erheen durft: gaan. Omkeren of teruggaan kan altijd nog.
Je moet 't zelf weten, laiverd. Ik weet niet hoeveel mensen je daar kent, hoe ver het is, hoe hard het stormt etc. Voor de anonieme hulpverlening hoef je het niet te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb college gegeven in dat zaaltje. Al mijn studentjen zijn in elk geval ok, ik kreeg net sms'jes.
Nee, het is een menselijke neiging om te gaan helpen, denk ik, terwijl dat helemaal niet kan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet 't zelf weten, laiverd. Ik weet niet hoeveel mensen je daar kent, hoe ver het is, hoe hard het stormt etc. Voor de anonieme hulpverlening hoef je het niet te doen, daar zorgen anderen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |