alweerquote:
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
alweertijdens z'n inval bij RabRadio had hij die er ook al als request uitgepikt
Nee, dat weiger ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef MutZ het volgende:
Roosje, er zijn zoveel nummers die het goed doen tijdens requests... Ik had gewoon zin in deze plaat en dat die er dan toevallig uitgepikt wordt... Mss moet jij ook maar eens zulke requests gaan doen
Dan is het eigen schuld, dikke bultquote:
Hij was vandaag ook al even op sbs6 te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
giel nu even bij dakar tv op rtl 7
De studio zit op de derde etage. Op deze foto dus bovenaan het dikke gedeelte van het gebouw (niet helemaal bovenop, daar zit de NPS-3FM-redactie).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Waar zit de stu stu studio eigenlijk daar bovenin?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:14 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik was ff wakker vannacht toen hoorde ik Bart Arends
de vraag wat is de hoofdstad van Australië
het antwoord van de Beller: Sydney![]()
Het antwoord van Bart Arends: Melbourne![]()
Schandaligquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij heb ik een heel topic gemist!![]()
Dat heb ik ook weleens, gaat af en toe ook zo snelquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij heb ik een heel topic gemist!![]()
Wat een nep-stalkert ben jijquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Het spijt me dat ik soms ook nog eens iets anders doe..hahah
aha goeie tip. Dat neem ik op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef D.Rose het volgende:
Vanavond Veenstra en Rabbering in Triviant
nou ik hoor net toch echt Jan Peter Balkenende!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Claudia zit weer 'de kracht van radio' te gebruiken... Ze zegt dat ze niet in de studio zit, maar op de geheime plek van de onderhandelingen. Echter, ze zit gewoon in de studio...
jammerquote:
wat u zegtquote:
webcam draait nog hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Alle omroep-websites (omroep.nl, 3fm.nl, bnn.nl, enz.) zijn bij mij op dit moment onbereikbaar. Meer mensen die dit probleem hebben?
quote:
Dit is de top 10 meest gedraaide platen van KXradio, waarom publiceert 3FM nou nooit een lijst met meest gedraaide platen?quote:KX Radio Top 10:
Positie: Titel
1 Kaiser chiefs - Ruby
2 Fratellis, the - Chelsea dagger
3 Damien Rice - 9 crimes
4 1990s - You’re supposed to be my friend
5 Johan - She’s got a way with men
6 Fray - Over my head (cable car)
7 Automatic - Monster
8 Koop - Come to me
9 Amy Winehouse - Rehab
10 Killers, the - Bones
Dan wordt het toch eens tijd om een draagbaar radiootje met oordopjes te kopen (of een MP3-speler met die mogelijkheid).quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Anne04 het volgende:
Verdorie. Stomme tegenwind nou heb ik RABradio popduel gemist.
Zal niet veer verschillen denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is de top 10 meest gedraaide platen van KXradio, waarom publiceert 3FM nou nooit een lijst met meest gedraaide platen?
Had ik ook maar dies kapot. Door de regen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens tijd om een draagbaar radiootje met oordopjes te kopen (of een MP3-speler met die mogelijkheid).
Dat is vandaag toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:03 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Had ik ook maar dies kapot. Door de regen.![]()
Heeft Mari gisteren Koen's haar nog geknipt of is dat niet doorgegaan?
Dat wordt voor mij dus weer multitasken.. Oftewel: radio en tv tegelijkertijd kijken.quote:Triviant Reminder: vanavond concurreer ik met mezelf: niet alleen van 19 tot 22 op de radio met MetMichiel, maar ook op tv....! Om 20.50 uur, Nederland 2 kun je zien hoe ik het er met teamgenoot Paul Rabbering vanaf breng in TROS Triviant.
http://www.michielveenstra.nl/
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef IedeK. het volgende:
Coen wordt onder handen genomen door Mary van der Ven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grap wilde ik net maken...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:39 schreef IedeK. het volgende:
*Insert Michiel Veenstra bij dit liedje.
Dank jequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef Sirolf het volgende:
(mensen die dit later lezen: het gaat om Damien Rice - 9 Crimes)
oooooooooooh, okay!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die knipbeurt een paar posts hierboven.
Alsof ie anders niet gedraaid wordtquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:40 schreef Impry het volgende:
Coen promoot Ruby!SMS Ruby naar 3333, dan wordt hij zometeen gedraaid!
Ja, die heeft het flink te pakken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Veenstra Veenstra!!
Maricha is nog steeds ziek.
Stiekem vind ik het wel een leuk nummer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef Seraphina het volgende:
Wahaha ik zag Michiel even leuk dansen op A thousand miles
Sssht...ik ook hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:11 schreef Toad het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel een leuk nummer.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Maar ik mag dat want ik ben een meisje
Ik ook...2 zelfs...waarvan 1 veul meer draaikans, maar eigenlijk wil ik de ander.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb al weer een request bedacht, zo maar ff een mailtje sturen
Die meid die er nu zit, is te slank om Astrid te zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
Met welke producer hebben we vandaag te maken?
Astrid? Annemieke?
Niks mis mee ..quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Het is Annemieke!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef MichielV het volgende:
Het is Annemieke!
ik heb principes, ik vraag wat ik horen wilquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik ook...2 zelfs...waarvan 1 veul meer draaikans, maar eigenlijk wil ik de ander.
Dilemma![]()
Ging ook erg snelquote:
In dat geval, dan wil Michiel vandaag mijn request nu eens wel draaienquote:
quote:
Snack my bitch up?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
hmm, een lied bij gezonder snacken, ik weet er maar een, maar dat is het tegenovergestelde van waar zij het over hadden![]()
neuh, niet helemaal eigenlijk.quote:
Morgen zal het ook nog wel langskomen denk ik (wordt een zeer zware avondspits voorspeld).quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Hey. Er is verkeersinformatie. Dat is niet zovaak in MetMichiel.
Mutz!!quote:
Ze is zojuist al geregistreerd hoor, kijk maar op annemicquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:39 schreef Toad het volgende:
Ik heb het idee dat er iemand aan het meelurken is.
Het is een goede gewoonte dat je je registreert hier en mee post.
http://forum.fok.nl/user/register
Jemig wat houden jullie de boel in de gaten zegquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is zojuist al geregistreerd hoor, kijk maar op annemic
Welkom Annemieke!![]()
Ah, nog op zoek naar de post-button dus. Die zit onderaan hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is zojuist al geregistreerd hoor, kijk maar op annemic
Welkom Annemieke!![]()
Beetje eng zelfsquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jemig wat houden jullie de boel in de gaten zeg
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef annemic het volgende:
zoooooow dan!
Ja, we hebben nog niet genoeg naamtopicsquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Welkom Annemieke!
Als dit topic misschien maar een leuke titel bedenken met Annemieke erin.
En ik quote nu de voorzitterquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
De 3FM nerds club.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
De 3FM nerds club.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ah, de penningmeester is er ook vanavond.
Ik kan me nog iets herinneren van een poster in Uruzgan ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef MutZ het volgende:
Er zal vast wel een foto van je online staan
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fuck die kaarten voor Direct! Annemieke is op FOK!.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:43 schreef annemic het volgende:
en nu een foto.. Hoe dan?? Heb hier geen photoshop!!
Ah, de rollen worden verdeeld zie ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ah, de penningmeester is er ook vanavond.
[..]
En de notulist.
That are wequote:
De laatstequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Nog een plaatje voor Annemieke.
Hij doet het !!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:54 schreef annemic het volgende:
zoooooooooow dan!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:54 schreef annemic het volgende:
zoooooooooow dan!
Pas maar op dat je niet verslaafd raakt. Je treft hier meteen je lotgenotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef annemic het volgende:
goed man! weer n medium erbij!
Het is hier altijd erg gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef annemic het volgende:
goed man! weer n medium erbij!
Blijven proberen, blijven proberen... Mss dat je ergens diep in de nacht een kans maakt...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik wil geen Dir-rect kaarten, ik wil één van mijn requests horen
Dan staan je instellingen niet goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef dennisscho het volgende:
Als ik een screenshot maak dan wordt ie zwart?
Dan moet je in de instellingen van WMP bij het tabblad 'prestaties' de schuif van videoversnelling van maximaal naar het midden zetten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef dennisscho het volgende:
Als je alleen printscreen gebruikt wordt ie inderdaad zwart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef dennisscho het volgende:
Midden in de nacht maak ik geen kansquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blijven proberen, blijven proberen... Mss dat je ergens diep in de nacht een kans maakt...
tyquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je in de instellingen van WMP bij het tabblad 'prestaties' de schuif van videoversnelling van maximaal naar het midden zetten.
probeer het dan via de MSN! Bij mij was het gelijk de eerste keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Midden in de nacht maak ik geen kans
Dan is Michiel al naar huis, en lig ik ook plat
Ik doe niet aan MSNquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
probeer het dan via de MSN! Bij mij was het gelijk de eerste keer raak![]()
Bij mij ook, maar dat was denk ik omdat ik Nizlopi aanvroeg (op tweede paasdag volgens mij, alweer een tijd terug dus)...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
moet je wachten totdat hij bijv de freaknacht doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Midden in de nacht maak ik geen kans
Dan is Michiel al naar huis, en lig ik ook plat
*wachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet je wachten totdat hij bijv de freaknacht doet
quote:
Bij mij was het ook de eerste keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
oud.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben diep geschokt. 90% van onze generatie doet aan MSN (weet niet hoe oud je bent
)
en anders neem je toch alleen MSN, zodat je requestjes kan aanvragen? Zet je Michiel als enige in je lijst![]()
![]()
Ik ben ouder dan 'onze generatie'quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben diep geschokt. 90% van onze generatie doet aan MSN (weet niet hoe oud je bent
)
en anders neem je toch alleen MSN, zodat je requestjes kan aanvragen? Zet je Michiel als enige in je lijst![]()
![]()
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij was het ook de eerste keer raakvia sms
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.
gammaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.
That's my third namequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi Hoi Hoi. Hij heeft gewonnen.
[sub]wtf interesseert mij dat nou?In de tijd van prijsvragen kan mooie muziek gedraaid worden![/sub[
Volgens mij sta jij al lang droog, of niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil ook wel aan Annemieke gegeven worden.
HAHAHAquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij al lang droog, of niet?
Vrouwen en computersquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Annemieke vanalles typen, maar 't verschijnt niet hier. Typisch.
ja, meesterquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef MichielV het volgende:
Dames, rustig nou!
quote:
Rustig? Man, ik heb nog hardstikke veel huiswerkquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef MichielV het volgende:
Dames, rustig nou!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:34 schreef Toad het volgende:
ik word altijd zo blij van the gorillaz!
Jaja, nu weer snel goed proberen te makenquote:
Wat heb je gerequest dan? Dan kan ik even beslissen of ik blijf luisterenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die tv gaan kijken, of blijft iedereen braaf hier om te luisteren of mijn request voorbij komt?
ik ga het allebij doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die tv gaan kijken, of blijft iedereen braaf hier om te luisteren of mijn request voorbij komt?
ik heb er 2 gestuurdquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Wat heb je gerequest dan? Dan kan ik even beslissen of ik blijf luisteren.
Ik heb een ander leuk nummer bedacht. Ga volgende week wel weer veur mijn Killers requestje
"Welke request? Huh, die hebben we niet eens gezien... Oh wacht... hij is aangevraagd door roosje, dan komt die automatisch in 'ongewenste post' terecht..."quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
*idee krijgtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb er 2 gestuurd
o.a. Wallflowers - One Headlight
ik kijk morgen ofzo wel, als ie tenminste bij uitzending gemist te vinden is danquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:37 schreef Wheeling het volgende:
[..]
ik ga het allebij doen
laptop op schoot met 3FM en tv kijken naar VEENSTRA VEENSTRA![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
"Welke request? Huh, die hebben we niet eens gezien... Oh wacht... hij is aangevraagd door roosje, dan komt die automatisch in 'ongewenste post' terecht..."
Helaas niet, het is nu of nooit qua kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk morgen ofzo wel, als ie tenminste bij uitzending gemist te vinden is dan
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas niet, het is nu of nooit qua kijken.
Open deur enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je gaat een tweede nummer aanvragen?
Vooruitziende blik blijkbaarquote:
Staat al klaar en is aangevuldquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Het topic is alweer bijna vol, het gaat hard!
Kunnen de volgende twee links misschien even in de OP worden gezet, deze ontbreken nu nog.
[3FM #17]Ekstra weekend & de Freaknacht!
[3FM #18]Met slagroom & de lul van 10 voor 8 het weekend in
En natuurlijk de link naar het profiel van Annemieke.![]()
Andere afleveringen van TROS triviant staan ook niet op Uitzending Gemist, dus dat zal bij deze ook wel niet gebeuren, lijkt mij zo.quote:
Topper!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat al klaar en is aangevuld.
Ik heb 't al klaar staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Degene die sluit opent het nieuwe topic?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |