Veenstra zit nu gewoon lekker naakt in de studioquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
Hoop wel dat de webcam morgen weer gemaakt is
Dat ding is de laatste tijd wel vaker kaduuk. Het is te hopen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
Hoop wel dat de webcam morgen weer gemaakt is
Het verschil tussen luisteren via internet en FM (want zonder webcam zet iedereen hier volgens mij z'n radio gewoon aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij heb ik weer eens vertraging.
Ik lees iedereen Live noemen en ik had nog Christine W
Dan mogen ze wel een paar reserve op het schap leggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ding is de laatste tijd wel vaker kaduuk. Het is te hopen inderdaad.
[..]
Het verschil tussen luisteren via internet en FM (want zonder webcam zet iedereen hier volgens mij z'n radio gewoon aan).
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ding is de laatste tijd wel vaker kaduuk. Het is te hopen inderdaad.
[..]
Het verschil tussen luisteren via internet en FM (want zonder webcam zet iedereen hier volgens mij z'n radio gewoon aan).
quote:
Dan ben ik blij dat ie kapot isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra zit nu gewoon lekker naakt in de studio
Ik wel iigquote:
Hilarische request...whhoooooooooooooooooooooooquote:
Ik heb ook m'n pc aan m'n stereo gekoppeldquote:
Is een leuk nummer iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef Seraphina het volgende:
We krijgen weer 30 seconds to Mars![]()
*is blij dat nummer eindelijk uit is in NL
Wat een doos alleen aan de foon
Ben ook weer niet gedraaid hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Hierna nog 1 nummer
Zou het weer niet...?
www.slachtofferhulp.nl ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Hierna nog 1 nummer
Zou het weer niet...?
Ik heb gewoon een goede geluidskaart en een surround setjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n pc aan m'n stereo gekoppeld
Dan blijf ik ook drukkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ben ook weer niet gedraaid hoor. Maar ga wel even wat langer proberen dit nummer er door te drukken (All these things that I`ve done van the Killers, echt geniaal gewoon)
Dat kan ook, maar m'n laptop heeft gewoon brakke boxjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede geluidskaart en een surround setje
Ik denk dat Michiel de grootste k*tplaten overslaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Seraphina het volgende:
Request uurtje is altijd wel echt leuke muziek altijd, geeft wel vertrouwen in de medemens
Geen idee, probeer het eens zou ik zeggenquote:
Dan moet je een fatsoenlijke desktop nemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar m'n laptop heeft gewoon brakke boxjes
Naja, paar weken terug zat ik er met Nada Surf ineens doorheen, maar nog iemand van Fok geloof ik haha.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat Michiel de grootste k*tplaten overslaat
Rudy met Move Your Ass denk ik?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:01 schreef D.Rose het volgende:
Wat krijgen we nu?
BeweegJeAchterwerk... eh... MoveYourAss (Rudy Mackay, LLiNK).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:01 schreef D.Rose het volgende:
Wat krijgen we nu?
Dit is veel relaxterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenlijke desktop nemen
Tis mij ook al een keertje geluktquote:
Dat wist ik van te voren ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar Koop aanvragen telt natuurlijk niet, da;s te makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |