alweerquote:
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
alweertijdens z'n inval bij RabRadio had hij die er ook al als request uitgepikt
Nee, dat weiger ikquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef MutZ het volgende:
Roosje, er zijn zoveel nummers die het goed doen tijdens requests... Ik had gewoon zin in deze plaat en dat die er dan toevallig uitgepikt wordt... Mss moet jij ook maar eens zulke requests gaan doen
Dan is het eigen schuld, dikke bultquote:
Hij was vandaag ook al even op sbs6 te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
giel nu even bij dakar tv op rtl 7
De studio zit op de derde etage. Op deze foto dus bovenaan het dikke gedeelte van het gebouw (niet helemaal bovenop, daar zit de NPS-3FM-redactie).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Waar zit de stu stu studio eigenlijk daar bovenin?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:14 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik was ff wakker vannacht toen hoorde ik Bart Arends
de vraag wat is de hoofdstad van Australië
het antwoord van de Beller: Sydney![]()
Het antwoord van Bart Arends: Melbourne![]()
Schandaligquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij heb ik een heel topic gemist!![]()
Dat heb ik ook weleens, gaat af en toe ook zo snelquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Volgens mij heb ik een heel topic gemist!![]()
Wat een nep-stalkert ben jijquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
Het spijt me dat ik soms ook nog eens iets anders doe..hahah
aha goeie tip. Dat neem ik op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef D.Rose het volgende:
Vanavond Veenstra en Rabbering in Triviant
nou ik hoor net toch echt Jan Peter Balkenende!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Claudia zit weer 'de kracht van radio' te gebruiken... Ze zegt dat ze niet in de studio zit, maar op de geheime plek van de onderhandelingen. Echter, ze zit gewoon in de studio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |