quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
En wat nou als iedereen haar er uit stemt volgende week?
Gaat ze dan flippen?
Zou wel leuk zijn... iedereen op de vlucht voor de maniak met het grote mes.
Nathanael duikt de sauna in en zweet peentjes.
Bart en Huub opnieuw in een sprintwedstrijd, met nu hun leven als inzet.
Sylvia springt nu zonder paard over de hindernissen in de paardebak
Nena twijfelt welke vluchtroute te nemen "Zów? Of zow?"
Brian probeert de held te zijn en een paar professionele thai boks moves uit te proberen en mislukt jammerlijk.
Ilona "Ja, dat is leuk"
Ik ga inderdaad maar de BBC aanzettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Als jullie me zoeken, dan ben ik vissen![]()
![]()
Een kwartje gif kan ze krijgen.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van de Tien site:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef bitwizard het volgende:
Wilgo blijft wachten, Natasia blijft nog een paar maanden in het huis
Shoot, deep down inside wist ik het......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Ok, that's it; Talpa heeft 'm betaald. Programma is compleet naar de tiefus...
Goed he, en ze doen het nog zelf ook, HULDE TALPAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Jammer.... Waarom?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve redactie
Ik heb al 2 dagen de uitzendingen niet meer gezien. Al dagen kijk ik de streams niet meer of zet ik op mute. Is dit de bedoeling ?
Veel plezier met jullie project
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Hier nog een.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve redactie
Ik heb al 2 dagen de uitzendingen niet meer gezien. Al dagen kijk ik de streams niet meer of zet ik op mute. Is dit de bedoeling ?
Veel plezier met jullie project
Was ook mijn eerste reactie. Ik heb de streams uitgezet en kijk voorlopig niet meer. Ik zal hier nog wel meelezen, maar verder niet meer. De TV-uitzendingen kijk ik zowiezo niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Omdat jullie meer dan overduidelijk de boel dermate manipuleren dat ze gewoon kan blijven. Wat je met een paar rotcenten al niet kan doen bij een disfunctional family he?quote:
Ik geloof echt niet dat hij deze brief zomaar geschreven heeft..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
KUT Driewerf KUT. Dat Takkewijf blijft dus gewoon. Wilgo, ik had je hoger ingeschat.....
Ik denk serieus dat Talpa denkt dat iedereen afhaakt als zij er niet meer in zit. het staat al op instorten...Ze hebben waarschijnlijk ook alles op alles gezet om Wilgo tegemoet te komen én haar...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
Wat ik gewoon oprecht NIET snap is WAT de redactie nou zo fijn vindt aan haar. Waarom ze haar zo voortrekken boven de rest. Waarom zij alles maar kan maken. Waarom ze haar er kosten wat kost in willen, moeten en ZULLEN houden. Ik SNAP het werkelijk waar niet.
Ik kijk ook steeds minder. Streams staan al twee dagen zo goed als niet aan en dat wordt steeds minder.
Zeg eens eerlijk, wordt jij niet af en toe niet kotsmisselijk van Natasia ? Eerlijk ?quote:
Dat is scenario 2. 'Wilgo, makker, schrijf Natasia dat ze mag blijven, dan kan ze met behoud van poen weggestemd worden'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef snetje het volgende:
hey !! nu mag ze er alsnog uitgestemt worden tochze wil toch niet weg ....dus hoppa ontslaan die hap
![]()
Dat dus ! DGK_REDACTIE !!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat jullie meer dan overduidelijk de boel dermate manipuleren dat ze gewoon kan blijven. Wat je met een paar rotcenten al niet kan doen bij een disfunctional family he?
Wilgo een nieuwe auto, zangles voor de dochter, beetje speelgoed voor de kits, wat extra centjes voor de familie en iedereen meldt opeens dat ze vooral moet blijven. Wilgo die opeens maanden op haar wil wachten? Laat me niet lachen.
ja dat moet haast wel, als je zag hoe Wilgo vertrok afgelopen zondag zou niemand gedacht hebben dat ie nu zou zeggen dat ze nog rustig een paar maanden kan blijven, die man loopt al maanden te roepen dat ze het huis uit moet komen en nu "ineens" mag ze wel blijven...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef bosb het volgende:
Ja de groeten... Wilgo heeft echt niet zomaar gezegd dat ze nog een paar maanden mag blijven.... Die heeft dikke knaken gekregen, of echt een andere vrouw.....
Denk dat ik ook ga stoppen met de streams. word gek van die HOER
Ik had niet verwacht dat hij zich daar voor zou lenen......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij deze brief zomaar geschreven heeft..
En dat terwijl dus iedereen afhaakt als ze blijftquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:38 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Talpa denkt dat iedereen afhaakt als zij er niet meer in zit. het staat al op instorten...Ze hebben waarschijnlijk ook alles op alles gezet om Wilgo tegemoet te komen én haar...
Ik geloof dat ik je volg.....ik heb moordneigingen de laatste tijd.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb het nu helemaal gehad met de Natasia show.
Ben weg. Lees af en toe hier nog wel wat maar de streams en tv gaan uit.![]()
Hij is john aan het bellen om natasia toch af te laten voeren....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waar blijf je nou met een reactie DGK_REDACTIE ?
Die zijn natuurlijk met de staart tussen de benen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waar blijf je nou met een reactie DGK_REDACTIE ?
Is dat zo? Heb ik wat gemist ? Van die auto bedoel ik..... Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat jullie meer dan overduidelijk de boel dermate manipuleren dat ze gewoon kan blijven. Wat je met een paar rotcenten al niet kan doen bij een disfunctional family he?
Wilgo een nieuwe auto, zangles voor de dochter, beetje speelgoed voor de kits, wat extra centjes voor de familie en iedereen meldt opeens dat ze vooral moet blijven. Wilgo die opeens maanden op haar wil wachten? Laat me niet lachen.
precies ! ze bereiken het tegen overgestelde.......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
En dat terwijl dus iedereen afhaakt als ze blijft![]()
Ik wil die vraag graag beantwoorden, maar ik heb zo het idee dat het niet serieus is bedoeld. Lijkt me meer dan duidelijk waarom niet. Sorry, voor jullie inspanningen, maar 24/7 Natasia in beeld kan echt nietquote:
Dit forum lukt je nog wel, hier zit enige intelligentie. Op VOL blijven ze maar doorleuteren natuurlijk.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.
En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluitenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:43 schreef anno-i-mus het volgende:
laten we een week laten niets meer posten hier ..... alle streams uitzetten
Ze komen pas weer terug als Natasia eruit is, of dagelijks gruwelijk gemarteld wordt!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk met de staart tussen de benen vertrokken
Zou zomaar kunnen dat het snel stopt en dat hoop ik nu ook. De kijkcijfertrend zegt voldoende:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.
En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Ben effe aan het lezen overal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Ik doe meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
en op internet niet direct via de talpa site maar via de alternatieve streams, en - belangrijk - niet sms'sen, niet meedoen met welke actie dan ook en eigenlijk gewoon doodzwijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...
Kom ik wel even bij je langs in mn uniformquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !![]()
En wat de randvoorwaarden zijn.... Nog 12 jaar in de kooi, en minstens 3 maal daags 2 liedjes zingen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
Natasia krijgt nu van achter te horen hoeveel Wilgo gekregen heeft.....
Get al life joh. We gaan echt geen mensen omkopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Oja! Beter!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
haha wedden dat ze op 1 staatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
dan maar hopen dat de popipoll een flinke klapt toebrengt aan madam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
dan maar hopen dat de popipoll een flinke klapt toebrengt aan madam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kom ik wel even bij je langs in mn uniform
Zou je dan misschien willen toelichten waar deze plotselinge ommezwaai vandaag komt....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Get al life joh. We gaan echt geen mensen omkopen.
Heel graagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
OK, slotje !
Ik denk het, jij zegt het...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Ze keken bijna net zo pissig als ik hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef crohntje het volgende:
SHIT! Wilgo wacht op haar!!! Iedereen op die bank denkt; SHIT!!!![]()
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken... En dat zou ook de nekslag zijn voor t concept.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef demins het volgende:
Wat zou dit JdM gekost hebben, denken jullie?
Inderdaad stuk leukerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk het, jij zegt het...
Als dit alles waar zou zijn, zou dat betekenen dat het spel zelf naar niveau 2 getrokken wordt.
Hoe komt Cheynne dan aan die zanglessen bijv?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zit de redactie soms hints te geven................die eigenlijk het omgekeerde bedoelen. ???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van de Tien site:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
![]()
![]()
![]()
Ermm, het stond twee dagen geleden op Mamjo. En ik moet zeggen dat ik het toen NIET geloofde...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken...
Joh, ik ga er al niet eens meer op in, doen hun ook niet. Eikelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Echt niet?Een uur anderhalf uur lullen zonder camera's. Meerdere keren achter elkaar bellen Bellen zonder contactpunten in te leveren Kind heeft zangles?!?!?
Die lijn hoeft maar een KLEIN stukje te worden doorgetrokken hoor
Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wilgo wil voorlopig zelf niet meer in de aandacht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef bosb het volgende:
[..]
Zou je dan misschien willen toelichten waar deze plotselinge ommezwaai vandaag komt....
Nee, natuurlijk niet. Wilgo draait ineens als een blad aan de boom om......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Een argument was ook leuk geweest...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken... En dat zou ook de nekslag zijn voor t concept.
Ik denk dat het uitkopen wel mee zal vallen. Met BB1 was het zo dat de bewoners er op gewezen werden dat het programma zou kunnen floppen en dat er geen garanties aan verbonden waren en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef bosb het volgende:
[..]
ook vreemd dat de redacite wel antwoord geeft op andere extreme uitlatingen, en in dit geval blijft het stil..
Maargoed dit zal natuurlijk nooit bevestigd worden omdat iedereen moet worden uitgekocht of weet ik veel wat.
Wat in dit geval wel bijzonder is, (misschien wel heel erg doorgedacht) is dat de bewoners de laatste week al 2 keer bij de "psycholoog" geweest zijn... Dit kunnen natuurlijk ook hele andere gesprekken geweest zijn.
Het gesprek tussen Wilgo en Natasia was met camera's en wordt gewoon uitgezonden op tv.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Echt niet?Een uur anderhalf uur lullen zonder camera's. Meerdere keren achter elkaar bellen Bellen zonder contactpunten in te leveren Kind heeft zangles?!?!?
Die lijn hoeft maar een KLEIN stukje te worden doorgetrokken hoor
quote:Talpa speelt het spel mee. niets is waar Wilgo heeft geld gehad. chek dis
« on: Yesterday at 09:51:02 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
ZOals eerder vermeld is het uit gelekt, dat Talpa het mee speelt en wilgo een ex bedrag heeft gegeven voor zijn spel achter de schermen. Hij moest doen alsof. Als je terug leest wat in de voorwaarde staat geschreven gaat het lampje branden.
Hier staat een stuk wat ze van je vragen.
En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t. Nou ja, bijna dan. Want je mede-Miljonairs kunnen besluiten je er, mits unaniem, uit te stemmen. En ook populariteit speelt een belangrijke rol.
Maar het belangrijkste is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang. Durf jij die uitdaging aan te gaan?
Het populariteit van Nats is niet hoog onder de Blanke bevolking. Het is de redacktie die een vuil spel speelt.
Begrijpen jullie me niet verkeerd. ze zetten haar neer als apen voorstelling. Door een banaan in een kooi te gooi en die baviaan het pakt en van de ene hoek naar de andere loopt. een papegaai die niet weet te zingen maar elke ochtend een deuntje van zijn baas mag zingen.
Ik gun een ieder wat maar denkt mij niet voor de gek te houden. Vaak word er geroepen dat die Nederlanders ons niets gunnen het tegendeel heeft zich afgelopen week bewezen. Die bruine jongen die mee deed aan dansen op het ijs. hij en een blond meisje stonden in de finale. ze hebben massaal op hem gestemd. Zijn naam is A wanders 19 jaar woond in Breda. Ik hoop dat hij het ver schopt. ( zijn geaardheid is duidelijk)
Combi van beide. Ligt eraan wie er post.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Meneermax het volgende:
DGK_redactie, ff een vraagje om verduidelijking:
Jullie worden nu een soort van Fok!-Huub: alle shit over jullie heen. Maar wat is nu precies jullie rol? Ik begrijp dat jullie van de webredactie zijn. Dat houdt de DGK-site in, of ook de streams erbij? En hebben jullie 'invloed' op het verloop van het programma, m.a.w. zijn jullie ook programmavormend?
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid.
Thanks!![]()
Het volledige uur?? Of alleen het toneelstukje? zoals bij de auto etc...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het gesprek tussen Wilgo en Natasia was met camera's en wordt gewoon uitgezonden op tv.
idd, na dat geld van JdM aan Wilgo welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het gesprek tussen Wilgo en Natasia was met camera's en wordt gewoon uitgezonden op tv.
ah, da's één heel punt. en de rest van m'n punten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hmmm. ok.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eindelijk word er iemand wakkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:54 schreef crohntje het volgende:
Syl vind het ook gek...
Dat is dan wel weer leuk......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
en die andere punten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Cool. Als ik nou plechtig beloof om niet te flamen, mag er dan meer Sylvia-naakt op de streams?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Combi van beide. Ligt eraan wie er post.
@redactiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken... En dat zou ook de nekslag zijn voor t concept.
Ze gaf van de week aan dat wilgo nog niet ene X geschreven had.......oke tot vandaag dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat hij deze brief zomaar geschreven heeft..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
btw, jammer dat de kaartenactie niet in de reguliere zat, maar wel begrijpelijk...
Laat ze de tyfus maar krijgen, ik ga weer talpa bashen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu helemaal wel shaken
But who gives a flying fuck. Er zit een heel raar luchtje aan de hele situatie.
Dat ze voorgetrokken wordt is duidelijk en kan ONMOGELIJK worden ontkend (nou ja, het kan wel, maar dat zou nog ongeloofwaardiger zijn dan Natasia die beweert dat ze om haar kinderen geeft).
Dat de kaarten actie niet op tv was te zien oke, maar dat ze de rest van de kaarten achter houden is niet oke!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
hmmm. ok.ik weet genoeg, de trent van vanavond inn de reguliere wordt dus voortgezet, al vind ik het wel een beetje jammer dat de ware toedracht een beetje wazig bleef.. Maar goed...
btw, jammer dat de kaartenactie niet in de reguliere zat, maar wel begrijpelijk...
Eens. Het is toch belachelijk dat de redactie van een tv programma maar even de (gedeeltelijke) zorg voor de kinderen op zich neemt?!?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Het zal me een rotzorg zijn of er wel of niet wordt omgekocht. Het gaat om een etisch dilemma. Laat die vreselijke vrouw weg gaan. Niet voor Wilgo maar voor haar gezin.
Ook eens.quote:En als je haar beloofd het niet op camara te zetten, hou je daar dan ook aan
Wil je ook reageren op deze kritiek ? of praat je liever mee met meelullers ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????
Wat weet je van mijn leven ?
Over dat omkopen mag je alles zeggen wat je wilt................ maar ga je niet verlagen tot uitspraken die er niet toe doen. Wil de redactie graag een interactief programma ? Wil je dat we kijken/ streamen ? Nou dan
Het is tienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ze de tyfus maar krijgen, ik ga weer talpa bashen.![]()
Die denken du normaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
Huub en Syl denken net als wij.....
ik wil hier toch ook graag een verklaring voor want ik denk dat veel mensen zich dit afvragenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:57 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
@redactie
Oke misschien is er niet omgekocht.
Alle telefoontjes naar wilgo en anderen, terwijl een tijd terug nog op de vingers werd getikt dat ze maar 1x per dag mocht bellen (had ze ook al ruzie met wilgo) Dus is de regel veranderd, aangezien het om natas gaat ?
Maar wij hebben meegeluisterd en ook de reacties van wilgo gehoord en gezien, daarnaast werd er direct bij het aangeven dat wilgo kwam op mamjo gepost dat wilgo betaald is en dat het langskomen een formaliteit is.
Daarna zien we wilgo in het huis, en wederom keihard een nee.
Vrijwel alle reacties zijn erg negatief over het blijven van natas, en de redenen om te blijven.
nu ineens een filmpje van haar dochter die ook aangeeft te moeten blijven.
Nu ineens positieve brieven (geef dan de hatelijke fanmail ook even) en ook wilgo schrijft dat ze mag blijven.
Na deze feiten is het niet raar dat wij massaal roepen er is omgekocht, want dit was voorspelt en uitgekomen.
Ik blijf gewoon kijken, maar ook ik ga het allemaal te toevallig vinden en begin het de natas show te worden, want hoeveel regels gaan jullie veranderen voor haar ?
laten we hopen dat ze ooit zo slim wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????
Wat weet je van mijn leven ?
Over dat omkopen mag je alles zeggen wat je wilt................ maar ga je niet verlagen tot uitspraken die er niet toe doen. Wil de redactie graag een interactief programma ? Wil je dat we kijken/ streamen ? Nou dan
vergeet dan niet scanman te waarschuwen , anders kan die het niet meer vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluiten
zie sigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
inderdaad heel vreemd gezien de ruzie die ze gisteren hadden, je zou bijna gaan denken dat er wel meer dingetjes in scene gezet worden...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Gigageil het volgende:
Ligt die goedkope snol nou weer bij Brian op bed.......tssssss, nee ik word het echt niet goed van.....
Miss lipgloss![]()
Ere wie ere toekomt !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
Dag programma dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zonder jullie geen programma.
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef bosb het volgende:
Beste DGK_REDACTIE. Ik zou heel graag antwoord willen wat er wordt uitgezonden van het gesprek. Wordt het een 1 minuut item met het toneelstukje buiten bij de auto of krijgen we een 15 minuten heldere compilatie van 1.5 uur gesprek.
Ik heb jullie tot nu toe nooit afgekraakt. Ik heb het altijd gewaardeerd dat jullie posten. Heb zelf een eigen topic geopend speciaal voor jullie. En ik heb alle begrip. Maar dat "get a life" is naar om te horen + de ontwikkelingen van de laatste tijd. Geef een reactie ook al is het geen duidelijk antwoord. Dat snap ik ook wel. Maar ga niet slaan met stokken die lijken op het programma dat je maakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
<zelf censuur>quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
Leuk dat jullie met regelmaat reageren maar ik kan me de irritatie op dit forum nu wel goed voorstellen wantquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Denk ik ook, de telefoontjes en smsjes voor Natasia zullen wel tiendubbel tellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )![]()
Bij mij duurt sex iets langerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
Als je mensen voor gaat trekken is dat niet zo gek. In tegenstelling tot jullie kijken wij voor ons plezier en leven we dus mee met de bewoners waar we dag in dag uit naar kijken. Als er dan dingen gebeuren die niet kloppen (te vaak bellen, geen punten inleveren bij bellen, gesprekken die te lang duren etc) dan klopt het voor ons gewoonweg niet meer. Het hele doel om te kijken wordt ermee weggeveegd, simpelweg omdat de regels gewoon veranderd worden juist om degene te helpen die IEDEREEN weg wil hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat de kaarten actie niet op tv was te zien oke, maar dat ze de rest van de kaarten achter houden is niet oke!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Wie kend die ene goser uit Suid-Oost, ik weet ze naam niet maar hij hebt een Alfa uit 1998 en nu ben ik swanger van hem...
Dito....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Ik weet zeker dat natasia zodirect mijn bloed onder de nagels vandaan gaat krijgen...
Hoe ze nu al weer bezich is, haar hele houding, het stuit me behoorlijk tegen de borst...
echt...
Vooral blijven doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oke, ik trek mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )![]()
dan heeft natasia nog een schuld open staan van dik 150 cp's voor het uur samen met wilgo + zonder camera's ...das een extra dus doen we er nog ff zon 150 cp's bij op ....dat wordt dus 300 cp's....uiteraard wordt dit neem ik dan wel betaald door natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
<----ook maar ze vatten het redelijk opquote:
quote:
Inderdaad, alles draait ze naar zich toe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:18 schreef blomst het volgende:
En Natasia denkt dat het door haar komt, wat een zielig persoon toch.
Laat haar lekker, daardoor blijft Huub juist populair.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef bosb het volgende:
Die herpeshoer wil huub links laten liggen, zodat hij weer onderaan komt. Net alsof huub 1 staat door die TYFUS KLOTE HOER
Dat is ook wel een klein beetje zo, maar dat is niet de énige reden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
En volgens natasia heeft de populariteit van hun geheel te danken aan hun (de hoer, en het pesten)
Het zijn punten voor de 'zielige'
Precies, die oogjes, geweldigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub: "Zag je die koppen? PULVERISED, Moehahahaha"... meesterlijk, dat glimlachje en die heen en weer schietende pretoogjes erbij ook
Alleen op fok! en al zeker niet via smsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
Veel FOKKERS stemmen uit principe niet, ik iig niet...
Ik blijf maar sigaretten roken, en denk dat ik zo ook maar een biertje erbij pak. Moet vanavond denk ik de afweging maken of ik door ga met kijken, kans is op dit moment kleiner dan 10%quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godver !!!! ... ik kom net thuis, steek een lekker sigaretje op, colaatje erbij - affijn, goed humeurtje.
Ik HAD een goed humeur. Het Wijf blijft dus.
Ik ga een wijntje inschenken ... kom op met wat smijtwerk, dan maak ik er een sing-a-long van.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
Ik wens trouwens niet dat FOk in veband wordt gebracht met deze pop-poll.
Deze wordt hoofdzakelijk door de mensen die alleen de reguliere bekijken.
Veel FOKKERS stemmen uit principe niet, ik iig niet...
Mooi om zijn verslagen houding te zien......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef Miraaa het volgende:
Nl geeft ook nog ff bijdehand uitleg........![]()
Zo leuk om te horen ditquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
Fok.nl rulez!
Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik blijf maar sigaretten roken, en denk dat ik zo ook maar een biertje erbij pak. Moet vanavond denk ik de afweging maken of ik door ga met kijken, kans is op dit moment kleiner dan 10%
Hun begrijpen het welquote:
Naja, die 5e plek heeft Natas ook voor een groot deel te danken aan Mamjo, of in ieder geval de doelgroep van Mamjo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef izzypizzy het volgende:
waarom denken hun dat fok zoveeeeeeeeeeeeel invloed heeft?!!?!? damn wake up!![]()
ze zijn echt in denial dat alle kijkers fokkers- of geen fokkers ze uitkotst!![]()
Nee geen ruzie denk ik, wel veel angstaanjagende analyses...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?
hé, wat hoor ik Brian nou zeggen? ... Fok!.nl ????
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?
hé, wat hoor ik Brian nou zeggen? ... Fok!.nl ????
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Meneermax het volgende:
Maar Huub gaat DGK nevernooit winnen. Hij heeft te vroeg gepiekt denk ik. Nu is er alle steun en sympathie en staat hij voldoende sterk in de kooi om niet langer de underdog te zijn. En dat gaat hem support kosten die hij nodig heeft: de andere bewoners willen hem toch kwijt t.z.t.
just my 2 cents
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hun begrijpen het welNu alleen de redactie nog
![]()
Wel als de stekker eruit gaat !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...
Niet dus...
iig, nihil
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Naja, die 5e plek heeft Natas ook voor een groot deel te danken aan Mamjo, of in ieder geval de doelgroep van Mamjo.
Regel 1. Regels kunnen altijd veranderenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...
Niet dus...
iig, nihil
Dit zal hem alleen maar meer stimulerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
gecondoleerd Suikeroom
Mamjo.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?![]()
Day zal ook wel balen nu Baqrtje is onttroontquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
gecondoleerd Suikeroom
Daar ben ik het dus op meerdere fronten niet mee eens...quote:
Een of ander surinaams forum, die de laatste tijd net zoals op fok, flink tegen natasia tekeer zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?![]()
Ja ok...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Regel 1. Regels kunnen altijd veranderen
Ik zie het nog zomaar gebeuren dat ze eigenlijk van het programma afwillen, zoals ik eerder al schreef.
Wat is dan een mooiere manier dan stemrondes in te gaan lassen. Kun je er binnen 2/3 maanden volledig vanaf zijn......
Wie jernie Kaagman ???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef uitgeslapen het volgende:
Als Huub ingehouden glimlacht met die naar beneden getrokken mondhoeken heeft ie een beetje dezelfde uitdrukking als dat Idols jurielid
ja dat snap ik maar die zijn dus Natasia fan?quote:
o ze zijn anti-natasia nee dan snap ik t hahahaaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef bosb het volgende:
[..]
Een of ander surinaams forum, die de laatste tijd net zoals op fok, flink tegen natasia tekeer zijn gegaan.
DAT zou zeker een hele strakke actie zijn....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef bosb het volgende:
[..]
Klot...
Huub gaat trouwens weer een hoer bestellen....
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh, stemmen Fokkers niet? ... dan heb ik vast een paar regels overtreden want ik heb net een godvermogen uitgegeven aan Huub. Neem mij alsjblieft niet kwalijk dan, ben een beginnend Fokker.
Was ook altijd lastig tijdens BB5, kan je idd moeilijk verstaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
Duidelijk dat achter weeer heeft geregeld dat Nena en Brian weer contact moeten zoeken!
Maar zorg dan dat het te horen is! Bubbels dus uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |