<----ook maar ze vatten het redelijk opquote:
quote:
Inderdaad, alles draait ze naar zich toe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:18 schreef blomst het volgende:
En Natasia denkt dat het door haar komt, wat een zielig persoon toch.
Laat haar lekker, daardoor blijft Huub juist populair.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef bosb het volgende:
Die herpeshoer wil huub links laten liggen, zodat hij weer onderaan komt. Net alsof huub 1 staat door die TYFUS KLOTE HOER
Dat is ook wel een klein beetje zo, maar dat is niet de énige reden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
En volgens natasia heeft de populariteit van hun geheel te danken aan hun (de hoer, en het pesten)
Het zijn punten voor de 'zielige'
Precies, die oogjes, geweldigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:25 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub: "Zag je die koppen? PULVERISED, Moehahahaha"... meesterlijk, dat glimlachje en die heen en weer schietende pretoogjes erbij ook
Alleen op fok! en al zeker niet via smsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
Veel FOKKERS stemmen uit principe niet, ik iig niet...
Ik blijf maar sigaretten roken, en denk dat ik zo ook maar een biertje erbij pak. Moet vanavond denk ik de afweging maken of ik door ga met kijken, kans is op dit moment kleiner dan 10%quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Godver !!!! ... ik kom net thuis, steek een lekker sigaretje op, colaatje erbij - affijn, goed humeurtje.
Ik HAD een goed humeur. Het Wijf blijft dus.
Ik ga een wijntje inschenken ... kom op met wat smijtwerk, dan maak ik er een sing-a-long van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |