Leuk dat jullie met regelmaat reageren maar ik kan me de irritatie op dit forum nu wel goed voorstellen wantquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
Denk ik ook, de telefoontjes en smsjes voor Natasia zullen wel tiendubbel tellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )![]()
Bij mij duurt sex iets langerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
Als je mensen voor gaat trekken is dat niet zo gek. In tegenstelling tot jullie kijken wij voor ons plezier en leven we dus mee met de bewoners waar we dag in dag uit naar kijken. Als er dan dingen gebeuren die niet kloppen (te vaak bellen, geen punten inleveren bij bellen, gesprekken die te lang duren etc) dan klopt het voor ons gewoonweg niet meer. Het hele doel om te kijken wordt ermee weggeveegd, simpelweg omdat de regels gewoon veranderd worden juist om degene te helpen die IEDEREEN weg wil hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat de kaarten actie niet op tv was te zien oke, maar dat ze de rest van de kaarten achter houden is niet oke!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:11 schreef Meneermax het volgende:
Wie kend die ene goser uit Suid-Oost, ik weet ze naam niet maar hij hebt een Alfa uit 1998 en nu ben ik swanger van hem...
Dito....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Ik weet zeker dat natasia zodirect mijn bloed onder de nagels vandaan gaat krijgen...
Hoe ze nu al weer bezich is, haar hele houding, het stuit me behoorlijk tegen de borst...
echt...
Vooral blijven doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oke, ik trek mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )![]()
dan heeft natasia nog een schuld open staan van dik 150 cp's voor het uur samen met wilgo + zonder camera's ...das een extra dus doen we er nog ff zon 150 cp's bij op ....dat wordt dus 300 cp's....uiteraard wordt dit neem ik dan wel betaald door natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Get al life joh. We gaan echt geen mensen omkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |