abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:04:27 #161
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45421014
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
laten we hopen dat ze ooit zo slim worden
En ja Tien
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45421040
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????

Wat weet je van mijn leven ?

Over dat omkopen mag je alles zeggen wat je wilt................ maar ga je niet verlagen tot uitspraken die er niet toe doen. Wil de redactie graag een interactief programma ? Wil je dat we kijken/ streamen ? Nou dan
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45421051
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluiten
vergeet dan niet scanman te waarschuwen , anders kan die het niet meer vinden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:06:43 #164
130054 demins
We weten niks
pi_45421069
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
zie sig
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45421077
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Gigageil het volgende:
Ligt die goedkope snol nou weer bij Brian op bed.......tssssss, nee ik word het echt niet goed van .....

Miss lipgloss
inderdaad heel vreemd gezien de ruzie die ze gisteren hadden, je zou bijna gaan denken dat er wel meer dingetjes in scene gezet worden...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:07:13 #166
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45421086
Er wordt gewoon te veel energie in Natasia gestoken.

De aandachtsgeile egeocentrische media**** zal en moet de spot op haar hebben staan, en ondertussen weten we dat niet alleen positieve aandacht, maar ook negatieve aandacht haar zieke hart sneller laat kloppen.

En als dat ten kost van haar partnes e'/of kinderen gaat, dat is niet relefant.

Dat is JUIST mooi meegenomen, gratis aandacht.

Dit wetende van Natasia vraag ik me af hoe ver DGK zelf bereid is om Mevrouw Natasia haar show op te laten voeren te kosten van dit alles voor de publiciteit...

Waar ligt de grens voor DGK?

Voor mij, en vele met mij, is die grens overschreden, en moet deze vrouw tegen zichzelf (en vooral haar partner en kids) beschermt worden.

MAar dit is mijn mening.

We zullen natuurlijk nooit het naatje van de kous weten, en een oordeel geven is wat dat betreft moeilijk.

Ware het niet, dat wij natuurlijk alles kunnen zeggen en denken van wat wij voorgeschoteld krijgen door DGK...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:07:38 #167
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45421099
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
Ere wie ere toekomt !
pi_45421106
quote:

[..]

Zonder jullie geen programma.
Dag programma dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_45421120
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef bosb het volgende:
Beste DGK_REDACTIE. Ik zou heel graag antwoord willen wat er wordt uitgezonden van het gesprek. Wordt het een 1 minuut item met het toneelstukje buiten bij de auto of krijgen we een 15 minuten heldere compilatie van 1.5 uur gesprek.
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45421144
quote:

[..]

Ik heb jullie tot nu toe nooit afgekraakt. Ik heb het altijd gewaardeerd dat jullie posten. Heb zelf een eigen topic geopend speciaal voor jullie. En ik heb alle begrip. Maar dat "get a life" is naar om te horen + de ontwikkelingen van de laatste tijd. Geef een reactie ook al is het geen duidelijk antwoord. Dat snap ik ook wel. Maar ga niet slaan met stokken die lijken op het programma dat je maakt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:08:57 #171
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45421150
En Natasia valt weer in haar 'verwende kut kind' rol..

Ze heeft wat ze wil....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:10:08 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45421183
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

<zelf censuur>
pi_45421216
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:11:31 #174
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45421231
Wel ff voor de nuancering hier: Mamjo is nou niet direct gelijk te stellen aan De Waarheid. De helft van de lui die daar posten, tja, je vraagt je af hoe die eigenlijk een toetsenbord weten te bedienen. Wel eens de rest van het forum bekeken? Wie kend die ene goser uit Suid-Oost, ik weet ze naam niet maar hij hebt een Alfa uit 1998 en nu ben ik swanger van hem...

En daarnaast kan je er zonder accountregistratie posten (hoewel Wilgo als is geregistreerd en dus niet meer als naam te gebruiken is). Dat neemt echter niet weg dat met een beetje creativiteit:

sorry, kon het niet laten

Maar goed, wat ik bedoel te zeggen: omdat het op het Net staat, wil nog niet zeggen dat het klopt!
En bovendien moeten we een beetje zuinig op de redactie zijn voor evt toekomstige akties
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45421232
Het enige wat ik verlang is dat iemand daar nu eens Natasia op haar plaats zet en dan niet Huub of Sylvia want die kunnen dat niet goed.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:11:39 #176
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45421238
Ik heb geen flauw benul hoe iedereen staat in de poll, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat Bart toch weer erg hoog staat
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:11:50 #177
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45421243
Ik weet zeker dat natasia zodirect mijn bloed onder de nagels vandaan gaat krijgen...

Hoe ze nu al weer bezich is, haar hele houding, het stuit me behoorlijk tegen de borst...

echt...
pi_45421250
quote:

[..]

Leuk dat jullie met regelmaat reageren maar ik kan me de irritatie op dit forum nu wel goed voorstellen want
dit gedoe met Natasia tast ernstig de geloofwaardigheid vh programma aan
pi_45421252
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )
Denk ik ook, de telefoontjes en smsjes voor Natasia zullen wel tiendubbel tellen.
Goedemorgen :W
pi_45421262
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Bij mij duurt sex iets langer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: