laten we hopen dat ze ooit zo slim wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????
Wat weet je van mijn leven ?
Over dat omkopen mag je alles zeggen wat je wilt................ maar ga je niet verlagen tot uitspraken die er niet toe doen. Wil de redactie graag een interactief programma ? Wil je dat we kijken/ streamen ? Nou dan
vergeet dan niet scanman te waarschuwen , anders kan die het niet meer vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluiten
zie sigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
inderdaad heel vreemd gezien de ruzie die ze gisteren hadden, je zou bijna gaan denken dat er wel meer dingetjes in scene gezet worden...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef Gigageil het volgende:
Ligt die goedkope snol nou weer bij Brian op bed.......tssssss, nee ik word het echt niet goed van.....
Miss lipgloss![]()
Ere wie ere toekomt !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
Dag programma dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zonder jullie geen programma.
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef bosb het volgende:
Beste DGK_REDACTIE. Ik zou heel graag antwoord willen wat er wordt uitgezonden van het gesprek. Wordt het een 1 minuut item met het toneelstukje buiten bij de auto of krijgen we een 15 minuten heldere compilatie van 1.5 uur gesprek.
Ik heb jullie tot nu toe nooit afgekraakt. Ik heb het altijd gewaardeerd dat jullie posten. Heb zelf een eigen topic geopend speciaal voor jullie. En ik heb alle begrip. Maar dat "get a life" is naar om te horen + de ontwikkelingen van de laatste tijd. Geef een reactie ook al is het geen duidelijk antwoord. Dat snap ik ook wel. Maar ga niet slaan met stokken die lijken op het programma dat je maakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wij zitten er ook niet op te wachten om keer op keer afgekraakt te worden terwijl we er alles aan proberen te doen om zo open mogelijk (ja soms kunnen we dat niet) een programma te maken op tv en internet wat voor iedereen leuk is. Tuurlijk is het niet altijd zoals jullie willen. Maar we doen ons best. En vinden het super dat jullie het zo volgen. Zonder jullie geen programma.
<zelf censuur>quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
Leuk dat jullie met regelmaat reageren maar ik kan me de irritatie op dit forum nu wel goed voorstellen wantquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Denk ik ook, de telefoontjes en smsjes voor Natasia zullen wel tiendubbel tellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:10 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje aan.........Natas staat in de poll ,boven de middenlijn. ( dus bij de eerste 4 )![]()
Bij mij duurt sex iets langerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bijna 7 minuten gesprek in uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |