abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45420711
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Het gesprek tussen Wilgo en Natasia was met camera's en wordt gewoon uitgezonden op tv.
en die andere punten?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:56:31 #142
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45420714
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Combi van beide. Ligt eraan wie er post.
Cool. Als ik nou plechtig beloof om niet te flamen, mag er dan meer Sylvia-naakt op de streams?
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45420736
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken... En dat zou ook de nekslag zijn voor t concept.
@redactie
Oke misschien is er niet omgekocht.

Alle telefoontjes naar wilgo en anderen, terwijl een tijd terug nog op de vingers werd getikt dat ze maar 1x per dag mocht bellen (had ze ook al ruzie met wilgo) Dus is de regel veranderd, aangezien het om natas gaat ?

Maar wij hebben meegeluisterd en ook de reacties van wilgo gehoord en gezien, daarnaast werd er direct bij het aangeven dat wilgo kwam op mamjo gepost dat wilgo betaald is en dat het langskomen een formaliteit is.

Daarna zien we wilgo in het huis, en wederom keihard een nee.

Vrijwel alle reacties zijn erg negatief over het blijven van natas, en de redenen om te blijven.

nu ineens een filmpje van haar dochter die ook aangeeft te moeten blijven.

Nu ineens positieve brieven (geef dan de hatelijke fanmail ook even) en ook wilgo schrijft dat ze mag blijven.

Na deze feiten is het niet raar dat wij massaal roepen er is omgekocht, want dit was voorspelt en uitgekomen.

Ik blijf gewoon kijken, maar ook ik ga het allemaal te toevallig vinden en begin het de natas show te worden, want hoeveel regels gaan jullie veranderen voor haar ?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:57:45 #144
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45420755
Gadverdegadver, Brian zit Nena een soort handmassage te geven. Etterpuist.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45420758
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef bosb het volgende:

[..]

Ik geloof echt niet dat hij deze brief zomaar geschreven heeft..
Ze gaf van de week aan dat wilgo nog niet ene X geschreven had.......oke tot vandaag dus.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45420773
Beste DGK_REDACTIE. Ik zou heel graag antwoord willen wat er wordt uitgezonden van het gesprek. Wordt het een 1 minuut item met het toneelstukje buiten bij de auto of krijgen we een 15 minuten heldere compilatie van 1.5 uur gesprek.
pi_45420794
Huub en Syl denken net als wij.....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 21:58:46 #148
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45420800
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:

btw, jammer dat de kaartenactie niet in de reguliere zat, maar wel begrijpelijk...

Dat kunnen we nu helemaal wel shaken
But who gives a flying fuck. Er zit een heel raar luchtje aan de hele situatie.
Dat ze voorgetrokken wordt is duidelijk en kan ONMOGELIJK worden ontkend (nou ja, het kan wel, maar dat zou nog ongeloofwaardiger zijn dan Natasia die beweert dat ze om haar kinderen geeft).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45420843
Het zal me een rotzorg zijn of er wel of niet wordt omgekocht. Het gaat om een etisch dilemma. Laat die vreselijke vrouw weg gaan. Niet voor Wilgo maar voor haar gezin.

En als je haar beloofd het niet op camara te zetten, hou je daar dan ook aan.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45420848
Erg mooi gesproken van huub en sylvia
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:00:36 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45420872
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat kunnen we nu helemaal wel shaken
But who gives a flying fuck. Er zit een heel raar luchtje aan de hele situatie.
Dat ze voorgetrokken wordt is duidelijk en kan ONMOGELIJK worden ontkend (nou ja, het kan wel, maar dat zou nog ongeloofwaardiger zijn dan Natasia die beweert dat ze om haar kinderen geeft).
Laat ze de tyfus maar krijgen, ik ga weer talpa bashen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45420882
Huub MOET dit gewoon aan dat takkewijf zelf vertellen.
Ik pleit overigens ook steeds meer voor het aanschrijven van een kamerlid met dit verhaal,
pi_45420887
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:

[..]

hmmm. ok.

ik weet genoeg, de trent van vanavond inn de reguliere wordt dus voortgezet, al vind ik het wel een beetje jammer dat de ware toedracht een beetje wazig bleef.. Maar goed...

btw, jammer dat de kaartenactie niet in de reguliere zat, maar wel begrijpelijk...
Dat de kaarten actie niet op tv was te zien oke, maar dat ze de rest van de kaarten achter houden is niet oke!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen :W
pi_45420894
Huub en Sylvia hebben medelijden met Cheynne en snappen echt niet waar Nataas mee bezig is...Het is nu even mamatijd...
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 22:01:09 #155
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45420897
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Het zal me een rotzorg zijn of er wel of niet wordt omgekocht. Het gaat om een etisch dilemma. Laat die vreselijke vrouw weg gaan. Niet voor Wilgo maar voor haar gezin.
Eens. Het is toch belachelijk dat de redactie van een tv programma maar even de (gedeeltelijke) zorg voor de kinderen op zich neemt?!?
quote:
En als je haar beloofd het niet op camara te zetten, hou je daar dan ook aan
Ook eens.
pi_45420913
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Als je met GET A LIFE begint, verlaag je jezelf tot de shit die er in het huis rond loopt. Wat doen die de hele dag ? internetten op sites die te dom zijn voor woorden, slapen, gillen, sporten op een niveau wat lager is dan in een buurthuis, druk maken over CP en pokeren ????

Wat weet je van mijn leven ?

Over dat omkopen mag je alles zeggen wat je wilt................ maar ga je niet verlagen tot uitspraken die er niet toe doen. Wil de redactie graag een interactief programma ? Wil je dat we kijken/ streamen ? Nou dan
Wil je ook reageren op deze kritiek ? of praat je liever mee met meelullers ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 22:02:21 #157
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45420925
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Laat ze de tyfus maar krijgen, ik ga weer talpa bashen.
Het is tien
En Tien snapt nog steeds niet dat de internetgemeenschap tien om zeep kan helpen zoals Youp Buckler om zeep hielp. Maar dat kwartje gaat nog wel een keer vallen.
pi_45420938
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
Huub en Syl denken net als wij.....
Die denken du normaal
Goedemorgen :W
pi_45420983
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:57 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

@redactie
Oke misschien is er niet omgekocht.

Alle telefoontjes naar wilgo en anderen, terwijl een tijd terug nog op de vingers werd getikt dat ze maar 1x per dag mocht bellen (had ze ook al ruzie met wilgo) Dus is de regel veranderd, aangezien het om natas gaat ?

Maar wij hebben meegeluisterd en ook de reacties van wilgo gehoord en gezien, daarnaast werd er direct bij het aangeven dat wilgo kwam op mamjo gepost dat wilgo betaald is en dat het langskomen een formaliteit is.

Daarna zien we wilgo in het huis, en wederom keihard een nee.

Vrijwel alle reacties zijn erg negatief over het blijven van natas, en de redenen om te blijven.

nu ineens een filmpje van haar dochter die ook aangeeft te moeten blijven.

Nu ineens positieve brieven (geef dan de hatelijke fanmail ook even) en ook wilgo schrijft dat ze mag blijven.

Na deze feiten is het niet raar dat wij massaal roepen er is omgekocht, want dit was voorspelt en uitgekomen.

Ik blijf gewoon kijken, maar ook ik ga het allemaal te toevallig vinden en begin het de natas show te worden, want hoeveel regels gaan jullie veranderen voor haar ?
ik wil hier toch ook graag een verklaring voor want ik denk dat veel mensen zich dit afvragen
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:04:10 #160
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45421001
Ligt die goedkope snol nou weer bij Brian op bed.......tssssss, nee ik word het echt niet goed van .....

Miss lipgloss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')