Dit forum lukt je nog wel, hier zit enige intelligentie. Op VOL blijven ze maar doorleuteren natuurlijk.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.
En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluitenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:43 schreef anno-i-mus het volgende:
laten we een week laten niets meer posten hier ..... alle streams uitzetten
Ze komen pas weer terug als Natasia eruit is, of dagelijks gruwelijk gemarteld wordt!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk met de staart tussen de benen vertrokken
Zou zomaar kunnen dat het snel stopt en dat hoop ik nu ook. De kijkcijfertrend zegt voldoende:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.
En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Ben effe aan het lezen overal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Ik doe meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
en op internet niet direct via de talpa site maar via de alternatieve streams, en - belangrijk - niet sms'sen, niet meedoen met welke actie dan ook en eigenlijk gewoon doodzwijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...
Kom ik wel even bij je langs in mn uniformquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |