abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45420202
laten we een week laten niets meer posten hier ..... alle streams uitzetten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:43:42 #82
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_45420205
Er heerst echt een euforische stemming in het huis.. lijkt eerder of er iemand dood is!
pi_45420228
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Danny het volgende:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Dit forum lukt je nog wel, hier zit enige intelligentie. Op VOL blijven ze maar doorleuteren natuurlijk.....

Ik denk dat ze het meest gevoelig zijn voor de kijkcijfers. Ik kijk gewoon niet meer naar de uitzendingen.

BAH!
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45420229
oke ik haak wat de streams betrefd ook af, tv kijken doe ik ook nie meer want die geeft de zaken ook anders weer dan ze in werkelijkheid zijn.
Dit is allemaal weer zo doorzichtig bah
pi_45420232
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.

En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:44:22 #86
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45420237
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:43 schreef anno-i-mus het volgende:
laten we een week laten niets meer posten hier ..... alle streams uitzetten
Of zoals Danny zei, het DGK forum (al dan niet tijdelijk) sluiten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:44:32 #87
130054 demins
We weten niks
pi_45420247
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Die zijn natuurlijk met de staart tussen de benen vertrokken
Ze komen pas weer terug als Natasia eruit is, of dagelijks gruwelijk gemarteld wordt!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45420253
Ben er ook klaar mee nu. Ik ben niet snel achterdochtig maar dit heeft 'omgekocht' written all over it.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 21:44:47 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45420259
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.

En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Zou zomaar kunnen dat het snel stopt en dat hoop ik nu ook. De kijkcijfertrend zegt voldoende:
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45420265
quote:
We kunnen natuurlijk een actie op touw zetten. Dit forum dicht, VOL ook dicht en de media er geen aandacht meer aan laten besteden. Kijkcijfers plumet, einde programma. Wanneer leren ze nou eens dat een concept niet verneukt moet worden? Dat is precies de reden dat er na BB1 geen hond meer BB keek.
Ben effe aan het lezen overal.
maar een hoop stoppen met kijken naar de streams.
pi_45420267
dan maar hopen dat de popipoll een flinke klapt toebrengt aan madam.
pi_45420268
De internet kijkers hebben geen invloed op een programma zoals DGK of BB (te klein percentage ivt het totaal aantal kijkers), maar de kijkers van de streams zijn wel belangrijk voor de redactie om een indruk te krijgen over hoe 'het publiek' over de bewoners denkt, zie het internet dus als een soort opinie panel.

Als de kijkers op een bepaald forum zich massaal ergeren aan een bepaald persoon dan heeft de redactie van het programma dus goed werk verricht, want dat geeft de redactie de gelegenheid om via de tv uitzendingen wat extra manipulatie uit te voeren om een bepaald beeld te brengen aan de tv kijkers (die kijkers waar het uiteindelijk om gaat). Kijk maar naar BB1 tot BB6, de personen waar het meest over gepraat wordt blijven tot het eind zitten (hoewel ze zelden zullen winnen). Dus vooral blijven klagen over Natasia dan blijft ze nog lang zitten ;-).
pi_45420280
de poll komt zo meteen
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:45:20 #94
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45420281
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45420285
Poll
pi_45420288
Natasia krijgt nu van achter te horen hoeveel Wilgo gekregen heeft.....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45420295
quote:
Ik doe mee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:46:31 #98
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45420328
OK, slotje !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 21:46:31 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45420329
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef crohntje het volgende:

[..]

Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord toen ze op bed lagen. Ik weet maar 1 oplossing. Geen afleveringen meer op t.v kijken...
en op internet niet direct via de talpa site maar via de alternatieve streams, en - belangrijk - niet sms'sen, niet meedoen met welke actie dan ook en eigenlijk gewoon doodzwijgen.
Ik baal nu echt dat we vandaag nog een bericht op de fp hadden die ze - gezien de reacties - nog wat nieuwe kijkers heeft opgeleverd
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45420347
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !
Kom ik wel even bij je langs in mn uniform
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')