En wat de randvoorwaarden zijn.... Nog 12 jaar in de kooi, en minstens 3 maal daags 2 liedjes zingen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef Black_king het volgende:
Natasia krijgt nu van achter te horen hoeveel Wilgo gekregen heeft.....
Get al life joh. We gaan echt geen mensen omkopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat jullie meer dan overduidelijk de boel dermate manipuleren dat ze gewoon kan blijven. Wat je met een paar rotcenten al niet kan doen bij een disfunctional family he?
Wilgo een nieuwe auto, zangles voor de dochter, beetje speelgoed voor de kits, wat extra centjes voor de familie en iedereen meldt opeens dat ze vooral moet blijven. Wilgo die opeens maanden op haar wil wachten? Laat me niet lachen.
Oja! Beter!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !![]()
haha wedden dat ze op 1 staatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
dan maar hopen dat de popipoll een flinke klapt toebrengt aan madam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
dan maar hopen dat de popipoll een flinke klapt toebrengt aan madam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kom ik wel even bij je langs in mn uniform
Zou je dan misschien willen toelichten waar deze plotselinge ommezwaai vandaag komt....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Get al life joh. We gaan echt geen mensen omkopen.
Heel graagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
OK, slotje !
Ik denk het, jij zegt het...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef bosb het volgende:
Er bestaat ook nog het idee dat het programma sowieso snel stopt, zoals .nl vandaag besprak.
En dat het dus zinloos is om voor die tijd een ander te zoeken, en ze gewoon nataaasia even erbij willen houden. Of heb ik nu gekke ideeen? Ik ben boos iig, dat er zo getruckt wordt
Ze keken bijna net zo pissig als ik hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef crohntje het volgende:
SHIT! Wilgo wacht op haar!!! Iedereen op die bank denkt; SHIT!!!![]()
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken... En dat zou ook de nekslag zijn voor t concept.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef demins het volgende:
Wat zou dit JdM gekost hebben, denken jullie?
Inderdaad stuk leukerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk liever de herhaling van De Smaakpolitie !![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk het, jij zegt het...
Als dit alles waar zou zijn, zou dat betekenen dat het spel zelf naar niveau 2 getrokken wordt.
Hoe komt Cheynne dan aan die zanglessen bijv?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zit de redactie soms hints te geven................die eigenlijk het omgekeerde bedoelen. ???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van de Tien site:
Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
![]()
![]()
![]()
Ermm, het stond twee dagen geleden op Mamjo. En ik moet zeggen dat ik het toen NIET geloofde...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik weet het toevallig... Niks! Net of dat niet zou uitlekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |