Goed he, en ze doen het nog zelf ook, HULDE TALPAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Ok, that's it; Talpa heeft 'm betaald. Programma is compleet naar de tiefus...
Jammer.... Waarom?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve redactie
Ik heb al 2 dagen de uitzendingen niet meer gezien. Al dagen kijk ik de streams niet meer of zet ik op mute. Is dit de bedoeling ?
Veel plezier met jullie project
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Hier nog een.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve redactie
Ik heb al 2 dagen de uitzendingen niet meer gezien. Al dagen kijk ik de streams niet meer of zet ik op mute. Is dit de bedoeling ?
Veel plezier met jullie project
Was ook mijn eerste reactie. Ik heb de streams uitgezet en kijk voorlopig niet meer. Ik zal hier nog wel meelezen, maar verder niet meer. De TV-uitzendingen kijk ik zowiezo niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:34 schreef Danny het volgende:
Omdat jullie meer dan overduidelijk de boel dermate manipuleren dat ze gewoon kan blijven. Wat je met een paar rotcenten al niet kan doen bij een disfunctional family he?quote:
Ik geloof echt niet dat hij deze brief zomaar geschreven heeft..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
KUT Driewerf KUT. Dat Takkewijf blijft dus gewoon. Wilgo, ik had je hoger ingeschat.....
Ik denk serieus dat Talpa denkt dat iedereen afhaakt als zij er niet meer in zit. het staat al op instorten...Ze hebben waarschijnlijk ook alles op alles gezet om Wilgo tegemoet te komen én haar...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
Wat ik gewoon oprecht NIET snap is WAT de redactie nou zo fijn vindt aan haar. Waarom ze haar zo voortrekken boven de rest. Waarom zij alles maar kan maken. Waarom ze haar er kosten wat kost in willen, moeten en ZULLEN houden. Ik SNAP het werkelijk waar niet.
Ik kijk ook steeds minder. Streams staan al twee dagen zo goed als niet aan en dat wordt steeds minder.
Zeg eens eerlijk, wordt jij niet af en toe niet kotsmisselijk van Natasia ? Eerlijk ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |