Dit zal hem alleen maar meer stimulerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
gecondoleerd Suikeroom
Mamjo.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?![]()
Day zal ook wel balen nu Baqrtje is onttroontquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
gecondoleerd Suikeroom
Daar ben ik het dus op meerdere fronten niet mee eens...quote:
Een of ander surinaams forum, die de laatste tijd net zoals op fok, flink tegen natasia tekeer zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?![]()
Ja ok...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Regel 1. Regels kunnen altijd veranderen
Ik zie het nog zomaar gebeuren dat ze eigenlijk van het programma afwillen, zoals ik eerder al schreef.
Wat is dan een mooiere manier dan stemrondes in te gaan lassen. Kun je er binnen 2/3 maanden volledig vanaf zijn......
Wie jernie Kaagman ???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef uitgeslapen het volgende:
Als Huub ingehouden glimlacht met die naar beneden getrokken mondhoeken heeft ie een beetje dezelfde uitdrukking als dat Idols jurielid
ja dat snap ik maar die zijn dus Natasia fan?quote:
o ze zijn anti-natasia nee dan snap ik t hahahaaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef bosb het volgende:
[..]
Een of ander surinaams forum, die de laatste tijd net zoals op fok, flink tegen natasia tekeer zijn gegaan.
DAT zou zeker een hele strakke actie zijn....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:38 schreef bosb het volgende:
[..]
Klot...
Huub gaat trouwens weer een hoer bestellen....
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh, stemmen Fokkers niet? ... dan heb ik vast een paar regels overtreden want ik heb net een godvermogen uitgegeven aan Huub. Neem mij alsjblieft niet kwalijk dan, ben een beginnend Fokker.
Was ook altijd lastig tijdens BB5, kan je idd moeilijk verstaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
Duidelijk dat achter weeer heeft geregeld dat Nena en Brian weer contact moeten zoeken!
Maar zorg dan dat het te horen is! Bubbels dus uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |