Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik blijf maar sigaretten roken, en denk dat ik zo ook maar een biertje erbij pak. Moet vanavond denk ik de afweging maken of ik door ga met kijken, kans is op dit moment kleiner dan 10%
Hun begrijpen het welquote:
Naja, die 5e plek heeft Natas ook voor een groot deel te danken aan Mamjo, of in ieder geval de doelgroep van Mamjo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef izzypizzy het volgende:
waarom denken hun dat fok zoveeeeeeeeeeeeel invloed heeft?!!?!? damn wake up!![]()
ze zijn echt in denial dat alle kijkers fokkers- of geen fokkers ze uitkotst!![]()
Nee geen ruzie denk ik, wel veel angstaanjagende analyses...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?
hé, wat hoor ik Brian nou zeggen? ... Fok!.nl ????
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Proost bosb .... komt er nog ruzie in da house vanavond denk je?
hé, wat hoor ik Brian nou zeggen? ... Fok!.nl ????
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:30 schreef Meneermax het volgende:
Maar Huub gaat DGK nevernooit winnen. Hij heeft te vroeg gepiekt denk ik. Nu is er alle steun en sympathie en staat hij voldoende sterk in de kooi om niet langer de underdog te zijn. En dat gaat hem support kosten die hij nodig heeft: de andere bewoners willen hem toch kwijt t.z.t.
just my 2 cents
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hun begrijpen het welNu alleen de redactie nog
![]()
Wel als de stekker eruit gaat !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...
Niet dus...
iig, nihil
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Naja, die 5e plek heeft Natas ook voor een groot deel te danken aan Mamjo, of in ieder geval de doelgroep van Mamjo.
Regel 1. Regels kunnen altijd veranderenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar hier maak je de fout door te denken dat de pop-poll ook maar enige invloed zou kunnen hebben op de einduitslag van DGK...
Niet dus...
iig, nihil
Dit zal hem alleen maar meer stimulerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
gecondoleerd Suikeroom
Mamjo.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
sorry ik kijk nog niet zo lang mee....mamjo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |