Ik heb 'm pas geleden ook gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik platinum member ben.
Er zit een 10% kortings bon bij, is die alleen in een winkel in te leveren?
Alleen voor wat je wel houdt moet je betalen. De rest stuur je gewoon terug, en als je het in een andere maat wilt bestel je het nog een keer in de juiste maat, en je betaalt dan die rekening pas van die bestelling als je dat wel wilt houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Cerubo het volgende:
Hoe zit het met betalen precies? Ik heb 6 artikelen besteld maar 2 passen me niet, moet ik dan het geld over maken voor alle 6 de artikelen en die 2 terugsturen zodat ik ze in andere maat terugkrijg, of alleen voor de 4 artikelen betalen die me wel passen?
Via de Wehkamp is hij nog wel te krijgen. 49,95. Weet niet of je hem echt bij de Esprit-shop vandaan wilt hebben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef heaven7 het volgende:
Alarm! Deze is zooo leuk en helaas uitverkocht! Als iemand em ziet en maat M/L of allebei ff gillen!!
[afbeelding]
Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vastquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
Maar dan vraag ik me af of ik zo'n ding ook op zou zetten en of dat ding niet van m'n hoofd af waait op de fiets of zo.
Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vastIk heb ook een petje, en die waait helemaal niet af. Staat erg leuk, deze is ook wel erg cute
Ze hebben wel vaker leuke petjes. Ik ga binnenkort lekker shoppen voor mijn verjaardag, heb nog een 10% kortingsbon(niet dat dat nou zo heel veel is, maar het scheelt toch wat
).
De trui die m'n zus zaterdagavond had besteld was er gister alquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nou nou, dat overhemd dat ik 16 januari had besteld heb ik vandaag pas binnen gekregen. Maar hij zit wel mooi zo'n slimfit overhemd van edc.
Mooie prijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef heaven7 het volgende:
Oh dankje voor de tip! Alleen was ie bij Esprit ¤17,50
Ik ben verliefdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk;
[afbeelding]
Ik zit ook te denken om 'm te bestellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25). Ik vind hem wel heel schattig namelijk, kan hem ook van het voorjaar nog dragen. Zomer kan niet echt he, met zo'n ding of wel? Ben beetje mode muts...
Die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk;
[afbeelding]
Ik snap de zin.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd gehad dat als ik iets bestelde en één ding was uitverkocht waardoor ik dan onder de ¤24 zat, ik alsnog de resterende artikelen kreeg, ook al zat ik dus onder de ¤24.
Ik hoop dat iemand die zinsconstructie snapt...
Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Whiskers het volgende:
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb die dus maar meteen even meebesteldEens kijken of het leuk staat.
Een ander petje wat ik leuk vond hadden ze niet meer helaas...
Ik kreeg automatisch mijn 10% korting van de platinum card toen ik via internet bestelde, maar nu heb ik die bon dus nog over.
BEDANKT!! Heb em acuut besteldquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
Dat is niet ergquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11.
De buit is binnen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
Dat heb ik ook altijd, net als ik er chagrijnig van word, staan ze voor de deurquote:
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is niet ergAndersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,-
Oke, doei!
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wijquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Ik volg het nogquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's kunnen bestellen
Volg je het nog?
Hij was eerst met klittenband geloof ik, nu met magneetje. Hij was ook heel eventjes afgeprijsd, gelijk uitverkocht natuurlijk, en nu issie weer terugquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef heaven7 het volgende:
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leukAl een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen
![]()
Eén jaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Lief-visje het volgende:
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
dan ga ik snel maar weer naar utrecht weer inkopen doen !quote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Draag je die alleen onder truien enzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
Onder truien, blouzen, sweaters, rugby-shirts, voetbal-shirts, van alles. Maar ook gewoon als simpel T-shirtje hoor. Ben niet zo van de T-shirts met opvallende prints tenzij het echt iets moois of originieels is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Draag je die alleen onder truien enzo?
Bedankt!quote:
Dat is snel! Ze gaan weer de goede kant opquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij pastIk voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi
![]()
@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
Ik heb daar ook altijd XL nodig, behalve een tijdje terug, toen was ik er eentje aan het passen en zat zelfs de M nog een beetje ruim terwijl ik er een trui onder aan hadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij pastIk voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi
![]()
@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef Mikani het volgende:
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef Coconut het volgende:
Esprit vermeld tegenwoordig het track&trace nummer in haar mailtjes![]()
Dat had ik nu ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Elefes het volgende:
[..]Helaas kon mijn pakketje niet getraceerd worden toen ik het op wilde zoeken
Ik zou er niet raar van opkijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Zeker alleen voor Duitse pakketjes, aangezien de halve bon/mail in het Duits is telkens.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef Catgirl het volgende:
Mijn platinum kaart is enkele weken geleden binnengekomen, dus bij mijn eerste bestelling kreeg ik 10% korting![]()
Dus tja daar moet je gebruik van maken dacht ik zo![]()
Komende week hoop ik een pakketje met deze inhoud te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor mijn vriend ook maar wat besteld![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke broek inderdaad. Die kocht ik vorig jaar al bij de H&M, precies hetzelfde (ok.. zonder Esprrit-merkje...) Goed om te weten dat ie nog steeds kan![]()
en nu maar wachten
Ik heb ook Firefox en bij mij doet hij het gewoon. Alleen de Vorige knop werkt niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Whiskers het volgende:
bij mij doet de site het niet FireFox..?
Ah, dan komt hij dus donderdag, als ik de hele dag moet werken, en vrijdag dus voor de tweede keer en dan ben ik er welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Als ik zo'n mailtje krijg komt ie altijd pas 'overmorgen'.
Nu je het zegt, dat heb ik de eerste keer ook gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoop het voor jeMaar ik heb dat mailtje ook wel eens gehad terwijl de bestelling al binnen was gekomen en zelfs al terug was gestuurd
![]()
In de droger ermeequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik had een jeans in de sale gekocht voor ¤19.90.
Vorige keer was hij niet leverbaar, maar nu gelukkig wel.
Precies de maat die ik wilde.
Kreeg ik hem vandaag binnen ikke helemaal blij, blijkt hij veel te groot uit te vallen
Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelfquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn track&trace nummer wordt wel gevonden. Maar het pakketje is alleen nog maar aangemeld en niet ter verzending aangeboden bij TNT.
Mijn pakje is nu wel opgenomen in het sorteerprocesquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Catgirl het volgende:
[..]
Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelf![]()
Mijn pakketje was er ook gisteren, alles paste, dus alles blijft![]()
Dit was dus weer een dure Esprit maandNu maar weer mezelf een tijdje inhouden!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Catgirl het volgende:
Hebben nog meer mensen een enquete ontvangen per mail?
Vanavond ontvangen, ging over klanttevredenheid, uiteraard ingevuld en 500 punten kado gekregen![]()
Ik ook. Twee shirtjes voor mezelf en een broek (eerst 90 euro, nu weet ik weer waarom ik in de sale shopquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik heb een mail gehad over 10% extra korting op alle sale artikelen
Ik ook, jammer dat ik mijn broek al besteld had, scheelt me toch weer 3,95quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik heb een mail gehad over 10% extra korting op alle sale artikelen
Gave trui!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Marginaal het volgende:
Vorige week deze trui gekocht, is in "real life" eigenlijk nog mooier dan op die afbeelding en vind het wel een geslaagde aankoop.
[afbeelding]
Eerste keer dat ik daar wat besteld heb en ik moet zeggen bevalt wel goed, maar ze hebben me net niet genoeg "aparte" herenkleding.
Nee, als je de eerste keer bestelt online wordt er automatisch 10% korting berekend over je bestellingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Whiskers het volgende:
Platinum card vandaag aangekomen
![]()
Is die voucher nou alleen inwisselbaar in de winkel?
Ja hier ook, ik word er gek van. De buitenlandse sites doen het hier prima, de Nederlandse werkt gewoon niet. Ik heb het op twee andere computers geprobeerd, dat werkte prima. Ik heb toen de settings overgenomen en nog doet dat kreng het hier nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Site is helemaal kapot?? 80% van de pagina's doen het niet?
Ik heb er helemaal geen last vanquote:Op zondag 18 februari 2007 09:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik word er gek van. De buitenlandse sites doen het hier prima, de Nederlandse werkt gewoon niet. Ik heb het op twee andere computers geprobeerd, dat werkte prima. Ik heb toen de settings overgenomen en nog doet dat kreng het hier niet![]()
quote:Pos 1. A68160-085-38 sale EUR 17,98 -> uitverkocht
Pos 2. B40722-668-S sale EUR 5,98 -> uitverkocht
Pos 3. B40722-668-S sale EUR 5,98 -> uitverkocht
Pos 4. D40601-051-M sale EUR 8,90 -> geannuleerd
Ik had er ook eentje besteld (maatje 38/lengte 33") en hij zit prima! Het komt wel overeen met reguliere maten, ik heb van jeans maat 30/32". Ze hadden geen 32", wel 31 en 33. Waarvan de 33 dus perfect is, de andere stuur ik lekker terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:58 schreef MaLo het volgende:
Hoe vallen de Five Straight jeans? Ik heb normaal 27-28 / 34 van Levi's. Zou ik dan een 34/35 of een 36/35 moeten hebben?
Ik heb nog nooit een espritbroek gekocht en helaas zit in mijn stad geen winkel waar ik ff kan gaan passen
Mijn leuke witte new ballerina schoentjes zijn al uitverkocht in mijn maatdus nu moet ik maar wat anders kopen als troost
.
Ik had de 36/35 besteld en hij zit echt super! 35 is voor mij precies de goede lengtemaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje besteld (maatje 38/lengte 33") en hij zit prima! Het komt wel overeen met reguliere maten, ik heb van jeans maat 30/32". Ze hadden geen 32", wel 31 en 33. Waarvan de 33 dus perfect is, de andere stuur ik lekker terug![]()
Je komt dan inderdaad in de min te staan...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik heb gister nog een broek besteld, en vervolgens mijn 350 punten ingewisseld.
Echter zitten daar punten bij van een shirt dat retour is gestuurd.
Kom ik dan in de min te staan of zo?
Anders kun je eerst een hoop spullen bestellen zodat je veel punten krijgt, nog iets bestellen en al je punten inwisselen. En vervolgens de eerste bestelling terug sturen
Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je komt dan inderdaad in de min te staan...
Tnxquote:Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef heaven7 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Elefes!
Ik heb de platinumcard
leukquote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg deze broek dit weekend binnen. Staat erg leuk en hij zit ook nog eens super![]()
Alleen wel een lastige kleur, het is geen zwart, geen blauw, geen grijs...
[afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef heaven7 het volgende:
Geen idee.. ik heb hetzelfde volgende maand..
Joepie!! Deze, waar ik al maanden op aas, voor ¤17,90!!
[afbeelding]
En de 'feel nice'' bh voor ¤9,90Maar die staat niet meer op de site.
Ik heb deze week spijkerbroek binnengekregen, eerste bestelling na ontvangst platinum card, hij staat wel voor de volle prijs op de factuurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, als je de eerste keer bestelt online wordt er automatisch 10% korting berekend over je bestelling
ow, kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Geen. Ze verzenden niet onder de 24.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik heb deze week spijkerbroek binnengekregen, eerste bestelling na ontvangst platinum card, hij staat wel voor de volle prijs op de factuur![]()
Schijnbaar:quote:[b]Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef
Kan dat, panda? Dat hebben ze mij dan weer niet aangeboden, toen ik daar pas over mailde. Ga ik zelf wel weer mailen
quote:Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij zullen uw kaarten 1****** en 2****** samenvoegen. De tot nu toe gespaarde e-points zullen wij van beide kaarten naar één puntenrekening overdragen. Als hoofdkaart zullen wij voor u de kaart 1****** opslaan. Onze aanbeveling is, vanaf nu alleen deze kaart voor uw Esprit aankopen te gebruiken.
Hier idem, was ook verbaasdquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is.
Ik kreeg dinsdag mailtje dat het verzonden was, vandaag kwamen ze aan de deur. En er was niemand thuis natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is
Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
Ik denk dat ze ook wel doorhebben dat mensen dan maar meer bestellen om aan het bedrag te komen en een retourzending is ook duur voor zequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt.
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
retourzending is ook duur voor ze
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef I_PANDA_I het volgende:
Er waren op de een of andere manier twee account voor mij aangemaakt, deze gaan ze samen voegen als het goed is. Vandaag bedacht ik me ineens dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 200 bonus punten krijgt.
Gelukkig waren m'n acocunts nog niet samen gevoegd. Snel op m'n oude account ook aangemeld, aangezien ze de bonuspunten ook overschrijven naar één account.
Waarschijnlijk hopen ze dat je voor die (meestal) paar euro de moeite niet neemt om naar het poskantoor te lopen en het product houdt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
Die paar euro daar bedoel ik mee, dat als je een extra product besteld om aan het minimum te komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.
Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
Overblijfsel van de overblijfselen, volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor
Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten bij mij totaal niet zoals op het plaatje, maar goed, ze zitten niet te strak.
Alleen echt jammer van die ketting die ik erbij gegooid had maar uitverkocht was, die wilde ik echt keigraag hebben. Had hem al in de twee andere kleuren weten te vinden, miste alleen de groene nog
.
Neuh, tenzij je dat ene shirt waar een gat in zat (was niet helemaal wat ik verwachtte) meeteltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef fae_sarah het volgende:
Hebben jullie ooit eens wat besteld, wat teruggestuurd werd omdat het toch niet was wat je ervan verwachtte, maar daarna toch maar weer besteld hebt omdat je het dan toch graag hebben wilde?![]()
Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veelalleen een beetje jammer dat ze zo ontzettend doorschijnen, de lichtroze gaat waarschijnlijk sowieso terug (te doorschijnend).
Ik vind ze ook vrij groot vallen, had S besteld maar het zit niet echt mooi strak.
Ik had ze besteld voor op vakantie, niet te duur aangezien ik een rondreis ga maken en dus niet alleen mijn super charmante topjes aan wil. Dit is dan iets meer bedekt en hoef er minder voorzichtig mee te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijd. Maar hij moet nog gewassen worden en als je hem een beetje creatief strijkt kom je ook ver
. Ik wilde die ene met die zeemeermin nog, kijk wel even in de winkel of ze hem nog hebben. Die lichtroze schijnt idd een beetje door, maar ik heb een lichtroze bh die er prima onder kan zodat je niet alles ziet zitten
.
Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) (en vooral op de eerste dag: wit!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:52 schreef Aventura het volgende:
Dat is echt superleuk zeg, die bikini met zo'n rokje erbij
Ik vind de haltertop trouwens leuker
Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.
Maar, ik heb best dikke bovenarmen (ben laaaang niet zo slank als het model op het plaatje), niet echt een taille (maar ben ook geen appeltje) en stevige heupen. Vraag me af welke het "minst erg is" te dragen met mijn figuur, vandaar dat ik ze allebei heb besteld.
Hmm.. daar zeg je wat. Die tweede leek me zo enorm laag uitgesneden. Ik kijk even hoe de boxer staat en als het niet mooi is bestel ik die tweede slip er nog bij. Of wacht, nee. Ik bestel hem er gewoon nu bijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.
(Ben zelf ook gezegend met een stel flinke heupen)
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef Razztwizzle het volgende:
- Edit! -
Ik vond deze op de site:
[afbeelding]
Ik denk dat ik die bestel! Niet zo enorm flimsy als die andereheb ik tenminste het gevoel dat ik nog iets aan heb.
Cute idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft dit model d'r haar leuk zitten trouwens, zo wil ik het van de zomer ook.
[afbeelding]
Nee, moet even m'n uitgaven beperkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Oeh, dat rode truitje is leuk CherryLips! Heb je die al gelijk besteld?
Idd, ik heb weleens schoenen bij de V&D en de Ziengs gekocht, dat tikt dan aardig aan als ik punten ervoor had gekregenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef Elefes het volgende:
Wat een leuke schoenen Koningin! Ik ben helemaal geen sneakertype, maar ik heb nog een paar roze sneakers staan die ik vorig jaar besteld heb en die zijn toch ook erg leuk
Vind het ook altijd jammer dat je bij Esprit aankopen in een andere winkel geen punten krijgt (koop ook regelmatig ergens anders iets van Esprit).
Dat dacht ik al ja. Maar ik kan niet meer bewijzen dat ik hem pas gekocht heb en nu pas voor het eerst aan heb. Daarbij heb ik niet gekeken waar dat label zat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Koningin - ik zou even langs de winkel gaandat hoort toch niet, zomaar een gaatje?
Ik had dat ook in een t-shirt wat ik in de winkel had gekocht bij hun, was van het "beschermingslabel" wat er aan zag. Dat was veel te lomp er doorheen geprikt en daar kwam ik thuis na twee weken pas achter. Mocht gewoon een nieuwe uitzoeken.
quote:
Ik zou mailen naar de shop, dan kan je hem terugsturen en krijg je neem ik aan je geld terug. Ze zijn niet zo moeilijk daar, er hoort sowieso al niet zo snel een gat in te vallen, maar ze kunnen aan de vorm vast ook wel zien dat het niet heel vaak gedragen is nog. Ikzelf heb het ook eens gehad met een nieuw shirt, maar dus gelijk ontdekt en teruggestuurd. Leek wel alsof ze motjes hebben, echt van zulke gaatjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vandaag een shirtje aan wat ik een paar weken geleden online heb gekocht.
Het heeft tot nu toe in de kast gelegen, kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zie ik dat er een heeel klein gaatje in zit (wel aan het einde van mijn decollité). Wat nu?
Kan ik er mee naar de winkel? Of zelf maar een beetje het gaatje dichten/naaien?
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Of je past ze daar en als ze goed zitten ebstel je ze in de shop, dan heb je er nog punten bij.
Je hebt je schoenen wel meteen als je naar de schoenenwinkel gaat anders moet je weer een aantal dagen wachten !quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)
En dan krijg ik ook lekker veel korting.
Keuzes, keuzes, voor welke punten ga ik
Jeans vind ik vooral erg leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb net ook weer wat besteld, o.a.:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Welke blouse is dat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef hardsilence het volgende:
Weer 'n poging gedaan om die gewilde blouse te bestellen, ik hou vol.![]()
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
Kwestie van uitkloppen, opvouwen en sealen. Aangezien de kleren normaal gesproken "schoon en als nieuw" terug komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |