abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45357946
Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

Nu is er:

Maar ze hebben ook regelmatig nieuw assortiment!

Even wat punten die al eerder voorbij zijn gekomen:
-) Gratis verzenden vanaf 24.-
-) De levering gaat redelijk snel
-) Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
-) Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wèl in jouw maat is.
-) De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
-) Het terugzenden is gratis en redelijk eenvoudig

Vorig deeltje:
Esprit Online Shop #12
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 14 januari 2007 @ 22:41:16 #2
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_45358179
Ze verzenden toch gratis? Er is geen vanaf-prijs. Verander de OP nu het nog kan
The Internets, I needs it..
pi_45358784
Je moet boven de ¤24 bestellen anders verzenden ze niet .
Tap tap tap
pi_45375482
Ik heb een brief gekregen dat ik platinum member ben.
Er zit een 10% kortings bon bij, is die alleen in een winkel in te leveren?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_45384128
Ik verwacht nog een bestelling.. maar wanneer?
De 8ste al besteld!

& ik kijk uit naar 'n leuke tas.
pi_45390937
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik platinum member ben.
Er zit een 10% kortings bon bij, is die alleen in een winkel in te leveren?
Ik heb 'm pas geleden ook gehad
Volgens mij kun je wel de code intoetsen op de website, staat er een code op de bon?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45391094
Ik heb hem nog steeds niet gehad .
Tap tap tap
  dinsdag 16 januari 2007 @ 02:38:46 #8
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45395500

Wit Slim Fit overhemd van edc Esprit zojuist besteld, ik draag hem waarschijnlijk het meest onder een trui.
The truth is relative, pick one that works!
pi_45398591
Mijn bestelling is onderweg.
Voor het eerst lingerie besteld. Ben benieuwd.
pi_45411926
Hoe zit het met betalen precies? Ik heb 6 artikelen besteld maar 2 passen me niet, moet ik dan het geld over maken voor alle 6 de artikelen en die 2 terugsturen zodat ik ze in andere maat terugkrijg, of alleen voor de 4 artikelen betalen die me wel passen?
pi_45412086
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Cerubo het volgende:
Hoe zit het met betalen precies? Ik heb 6 artikelen besteld maar 2 passen me niet, moet ik dan het geld over maken voor alle 6 de artikelen en die 2 terugsturen zodat ik ze in andere maat terugkrijg, of alleen voor de 4 artikelen betalen die me wel passen?
Alleen voor wat je wel houdt moet je betalen. De rest stuur je gewoon terug, en als je het in een andere maat wilt bestel je het nog een keer in de juiste maat, en je betaalt dan die rekening pas van die bestelling als je dat wel wilt houden .
Je kunt ook net zo lang afwachten totdat je een betalingsherinnering krijgt per e-mail natuurlijk, dan weet je het precies .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_45412138
Nieuw vest voor ditmaal ¤40,- is binnen Nu even die van ¤48,- nog terugsturen

Overigens staat er op het retourformulier dat ik de artikelen binnen 14 dagen moet terugsturen, dus niks 8 dagen
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:16:29 #13
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45431576
Die witte zomerschoentjes steken me ook mijn ogen uit...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45441034
Ze zijn aan de deur geweest hier, maar ik was niet thuis...
pi_45447076
Producten, die niet uit de sale komen worden volgens mij veel sneller verzonden.
Zondag sneakers besteld en vandaag al binnen gekregen Ze zitten super
pi_45504921
De bh zat niet fijn, het truitje wat ik had mee besteld om de totaal prijs boven de ¤ 24,- te krijgen daarentegen wel
pi_45527990
tvp
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_45614315
Alarm! Deze is zooo leuk en helaas uitverkocht! Als iemand em ziet en maat M/L of allebei ff gillen!!

dinsdag 23 januari 2007 @ 22:29:38 #19
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45614394
Ik heb de 16e een shirt besteld en vandaag pas een mailtje gekregen dat het verstuurd is, duurt best wel lang eigenlijk.
pi_45614692
Ik ben weer voor even genezen, drie broeken besteld waarvan geen eentje succesvol was. Sowieso was eentje in de verkeerde kleur geleverd en is de juiste kleur niet beschikbaar meer in m'n maat.
pi_45625863
De site doet het bij mij niet! *edit*

laat maar, hij doet het al Ze hadden me geadviseerd met de Java-, cookies- en beveiligingssettings te rommelen maar ik heb het al opgelost

[ Bericht 44% gewijzigd door Miracle_Drug op 24-01-2007 12:25:20 ]
pi_45658494
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef heaven7 het volgende:
Alarm! Deze is zooo leuk en helaas uitverkocht! Als iemand em ziet en maat M/L of allebei ff gillen!!

[afbeelding]
Via de Wehkamp is hij nog wel te krijgen. 49,95. Weet niet of je hem echt bij de Esprit-shop vandaan wilt hebben?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45664031
Oh dankje voor de tip! Alleen was ie bij Esprit ¤17,50
pi_45664117
Oooh zelfs op die stomme Wehkampmodellen is ie leuk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2007 15:56:26 ]
pi_45666730

Maar dan vraag ik me af of ik zo'n ding ook op zou zetten en of dat ding niet van m'n hoofd af waait op de fiets of zo .
Tap tap tap
pi_45674060
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]

Maar dan vraag ik me af of ik zo'n ding ook op zou zetten en of dat ding niet van m'n hoofd af waait op de fiets of zo .
Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vast Ik heb ook een petje, en die waait helemaal niet af. Staat erg leuk, deze is ook wel erg cute
Ze hebben wel vaker leuke petjes. Ik ga binnenkort lekker shoppen voor mijn verjaardag, heb nog een 10% kortingsbon (niet dat dat nou zo heel veel is, maar het scheelt toch wat ).
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:23:51 #27
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45675906
Nou nou, dat overhemd dat ik 16 januari had besteld heb ik vandaag pas binnen gekregen. Maar hij zit wel mooi zo'n slimfit overhemd van edc.
pi_45683017
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vast Ik heb ook een petje, en die waait helemaal niet af. Staat erg leuk, deze is ook wel erg cute
Ze hebben wel vaker leuke petjes. Ik ga binnenkort lekker shoppen voor mijn verjaardag, heb nog een 10% kortingsbon (niet dat dat nou zo heel veel is, maar het scheelt toch wat ).
Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25 ). Ik vind hem wel heel schattig namelijk, kan hem ook van het voorjaar nog dragen. Zomer kan niet echt he, met zo'n ding of wel? Ben beetje mode muts...
Tap tap tap
pi_45683100
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nou nou, dat overhemd dat ik 16 januari had besteld heb ik vandaag pas binnen gekregen. Maar hij zit wel mooi zo'n slimfit overhemd van edc.
De trui die m'n zus zaterdagavond had besteld was er gister al . Soms zijn ze heel snel, en bij mij waren ze laatst ook heel langzaam. Maar de betaling en de retourzending waren wel weer heel snel verwerkt ineens, terwijl ik eerst altijd een mailtje kreeg met een verwerking van het een of ander dat ik dacht; 'Euh?'
Tap tap tap
pi_45683188
TVP dan maar. .
pi_45683991
Oeh, deze is ook leuk ;
Tap tap tap
pi_45686322
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef heaven7 het volgende:
Oh dankje voor de tip! Alleen was ie bij Esprit ¤17,50
Mooie prijs
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45686326
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk ;
[afbeelding]
Ik ben verliefd
pi_45702503
foei!
Tap tap tap
pi_45702537
De site doet het niet hier? Althans, de helft maar. Bij jullie ook?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2007 18:04:49 ]
pi_45702653
Bij mij heb ik geen problemen.
Tap tap tap
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:33:00 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45708894
kun je ook in de winkel ruilen net zoals bij de H&M?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:34:13 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45708941
Ik heb deze jurk zojuist gekocht voor 20 euro in de winkel zelf..
http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyleProduct/K41266_099.jpg
en op de site is ie 50
pi_45709956
Het verschilt soms wel ja, ik had in november een truitje gekocht voor ¤10 in de sale die op de site nog ¤20 kostte, maar andersom gebeurt het ook, dat er iets op de website in de sale zit maar in de winkel niet, of anders afgeprijsd is. Maar je kunt niet ruilen in de winkel zelf, als je iets wilt ruilen stuur je het terug via het postkantoor in de doos waar je bestelling in zat, vermeld je het even op de bon en je plakt de sticker van de bon op de doos en je kunt hem zo gratis terug sturen. Als je dan een andere maat wilt, moet je hem opnieuw bestellen op de site.
Tap tap tap
pi_45711844
Op rokken en jurken (de catagorie) klikken is geen probleem maar een subgatagorie 'casual rokken' zegt ie rechts dat de pagina niet kan worden weergegeven
pi_45720972
Ik heb donderdagavond besteld en nog geen bevestiging binnen

pi_45722101
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25 ). Ik vind hem wel heel schattig namelijk, kan hem ook van het voorjaar nog dragen. Zomer kan niet echt he, met zo'n ding of wel? Ben beetje mode muts...
Ik zit ook te denken om 'm te bestellen Maar heb al een paar petjes...
Ik draag ook in de zomer wel eens een petje, vooral wanneer de zon schijnt is het mooi tegen een zonnesteek Ik weet niet hoe dit petje precies zit, maar volgens mij kan het in de zomer ook wel, kijkend naar de kleur.
Gewoon dragen wat je zelf wilt, als het toch leuk staat maakt die mode niets uit
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk ;
[afbeelding]
Die had ik ook gezien ja Maar ik denk dat die andere fijner dragen.
Ik wacht nog even tot ze weer nieuw leuk ondergoed hebben ofzo voordat ik weer bestel, maar wellicht dat er dan ook zo'n petje meekomt als ze er nog zijn.
pi_45755300

Ik heb die dus maar meteen even meebesteld Eens kijken of het leuk staat.
Een ander petje wat ik leuk vond hadden ze niet meer helaas...

Ik kreeg automatisch mijn 10% korting van de platinum card toen ik via internet bestelde, maar nu heb ik die bon dus nog over.
pi_45755943
Ik heb nog steeds de platinum card niet, zal er nog wel een keertje over bellen. En ik kijk dinsdag even of ze dat petje in de winkel hebben, heb dus nog die bon liggen...
Tap tap tap
  zondag 28 januari 2007 @ 23:29:44 #46
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_45776638
* I_PANDA_I heeft vandaag zijn eerste bestelling gedaan.
Twee product uit de opruiming, een vest en een longsleeve.

Vest, 70% korting. Nu voor 19,90

En omdat ik anders niet aan de 24,90 zat.
Een longsleeve voor 7,90.

In de bevestigingsmail staat achter de longsleeve, "Artikel könnte ausverkauft sein "
Hoe groot is dan de kans dat hij echt uitverkocht is. Hij staat ook niet meer op site.
En gaat de rest van de bestelling dan wel door hoewel ik dan onder de 24.90 zit?
BOE!
pi_45777349
Die kans is vrij groot helaas. En als je onder die 24 zit gaat het niet door!
pi_45783191
Ik heb altijd gehad dat als ik iets bestelde en één ding was uitverkocht waardoor ik dan onder de ¤24 zat, ik alsnog de resterende artikelen kreeg, ook al zat ik dus onder de ¤24.
Ik hoop dat iemand die zinsconstructie snapt...
Tap tap tap
pi_45789531
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd gehad dat als ik iets bestelde en één ding was uitverkocht waardoor ik dan onder de ¤24 zat, ik alsnog de resterende artikelen kreeg, ook al zat ik dus onder de ¤24.
Ik hoop dat iemand die zinsconstructie snapt...
Ik snap de zin.
Mocht je iets onder de 24.90 willen kopen en verder niks.
Dan bestel je wat anders erbij, wat je vervolgens weer terug kan sturen. Kost wel wat moeite, maarja
BOE!
pi_45790322
Bestel gewoon er wat bij, maakt toch niet uit wat.
Tis maar om bij die ¤ 24,- te komen!
pi_45790372
Meestal bestel ik er zomaar iets bij wat achteraf toch best leuk blijft te zijn . Zo heb ik al twee extra t-shirts en een sjaal die ik eigenlijk terug zou sturen maar die te leuk waren en goed stonden .
Tap tap tap
  maandag 29 januari 2007 @ 16:09:11 #52
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45792921
Ik vind er niet zoveel leuks bij de sale zitten, en met dit weer...
Ik heb nog wel een waardebon gekregen van 9 euro. Ik zie wel
Maximaal 4 regels
pi_45793020
Mijn overige bestelde artikelen vervielen dan gewoon Ik baal nog steeds van een vestje van gewoon maar ¤7,- die ik daardoor niet kreeg
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:43:52 #54
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_45838788
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...

Bij mij werd een bestelling ook geleverd onder de 24 euro, (9,90) toen andere dingetjes uitverkocht bleken te zijn...
pi_45847245
Gister om 16:15 iets besteld, net een mailtje dat de bestelling verstuurd is!! My god, nog nooit zijn ze zó snel geweest!

Die rok van de vorige pagina heb ik trouwens besteld in maat XL. Wrs veel te groot maar ik wil em zo graag en het is een wikkelrok dus wie weet
pi_45847246
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Whiskers het volgende:
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...
Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
pi_45855312
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
pi_45855434
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11 .
Tap tap tap
pi_45855465
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]

Ik heb die dus maar meteen even meebesteld Eens kijken of het leuk staat.
Een ander petje wat ik leuk vond hadden ze niet meer helaas...

Ik kreeg automatisch mijn 10% korting van de platinum card toen ik via internet bestelde, maar nu heb ik die bon dus nog over.
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Tap tap tap
pi_45855491
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45855545
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
BEDANKT!! Heb em acuut besteld Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe lang hij er al op staat
pi_45855570
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11 .
Dat is niet erg Andersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,- Oke, doei!
pi_45855886
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
De buit is binnen!
pi_45856084
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:25 schreef Biancavia het volgende:

[..]

De buit is binnen!
Dat heb ik ook altijd, net als ik er chagrijnig van word, staan ze voor de deur .
Tap tap tap
pi_45856127
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is niet erg Andersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,- Oke, doei!
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Tap tap tap
pi_45856193
Zo, heb opgeruimd in m'n winkelwagentje, nu kan het er mee door..

Hopen dat het er snel is!
pi_45856207
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij ) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's alle koopjes wegkapen

Volg je het nog?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:37:34 ]
pi_45856254
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij ) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's kunnen bestellen

Volg je het nog?
Ik volg het nog . Maar ik kijk al best vaak op die site, vaker dan ik zou moeten, en dan nog vis ik heel vaak achter het net, vooral qua tassen . Soms denk ik ook dat Esprit iets op de website gooit waarvan er maar eentje is of zo. Of dat er echt meisjes de hele dag en nacht zitten de F5-en.
Tap tap tap
pi_45856338
Ik denk toch dat laatste Wat ben ik blij dat ik daar niet bijhoor zeg!

Maar he, soms helpen we elkaar he, weet je nog met je roze en mijn zwarte tas?, good old times
pi_45856416
. Ik ben je nog steeds dankbaar voor die tas, ik gebruik hem echt ontzettend vaak . Het roze is alleen een beetje besmettelijk, maar het valt nog reuze mee . Hij is ideaal.
Tap tap tap
pi_45856486
Ik gebruik em praktisch iedere keer als ik de hort op ga!

Ik heb de rok nog een keer besteld, eerst op mn vriendjes adres zonder kaart omdat ik alweer aan de ¤300,- zit En nu nog een keer omdat ik me bedacht dat ik vast ook wel m'n eigen adres in kan vullen zonder kaart

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:46:57 ]
pi_45856668
.
Ik heb alweer eventjes niks besteld . Al aas ik nog altijd op dat petje. En ze hebben ook weer een leuk tasje, maar ik mag voorlopig niet meer .
Tap tap tap
pi_45856798
Nou, van die ¤300,- op mijn kaart heeft vriendje voor ¤220,- besteld dus het valt nog mee hoor

Petjes en tasjes zijn altijd leuk! Welk tasje bedoel je?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:56:28 ]
pi_45857198
deze:

Maar hij is ¤40 en dat gaat me toch een beetje te ver...
En de nieuwe bh's zijn ook zo tof:

Ik kom om in die dingen .
Tap tap tap
pi_45857830
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leuk Al een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 18:44:00 ]
pi_45858423
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef heaven7 het volgende:
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leuk Al een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen
Hij was eerst met klittenband geloof ik, nu met magneetje. Hij was ook heel eventjes afgeprijsd, gelijk uitverkocht natuurlijk, en nu issie weer terug .
Tap tap tap
pi_45859755

Heb deze besteld, ben benieuwd hoe die in het echt is..
pi_45861422
weer zo'n leuk model .
Tap tap tap
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:25:54 #79
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45861578
ook een boxer en een shirtje besteld...
post maar geen foto's meer het gaat toch alleen maar om die modellen...

meer foto's graag CL
Maximaal 4 regels
pi_45863072
Ik heb deze net besteld

Ook in donkerblauw deze hierboven!
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:44:14 #81
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45864714
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45864785
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Lief-visje het volgende:
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
Eén jaar .
Tap tap tap
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:49:01 #83
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45864937
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eén jaar .
dan ga ik snel maar weer naar utrecht weer inkopen doen !

Vergeet iedere keer dat ik zo'n pasje heb
Everyone has secrets !
pi_45865906
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Zal ik doen Verzendmailtje gehad, dus ik hoop dat het er snel is...
Ik bestelde ook een bh, en die bleek ineens ook afgeprijsd

Ik heb trouwens nog nooit een bon gekregen voor mijn e-points wel al twee keer 10 euro korting genomen
pi_45871049
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 1 februari 2007 @ 02:37:34 #86
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45872558
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
Draag je die alleen onder truien enzo?
pi_45872671
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Draag je die alleen onder truien enzo?
Onder truien, blouzen, sweaters, rugby-shirts, voetbal-shirts, van alles. Maar ook gewoon als simpel T-shirtje hoor. Ben niet zo van de T-shirts met opvallende prints tenzij het echt iets moois of originieels is.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 1 februari 2007 @ 03:31:38 #88
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45873027
Ik vind deze wel mooi aangesloten zitten, perfect om onder kleding te dragen:
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:13:52 #89
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_45876785
ook wat zut in de sale besteld voor op 't werk en erbij:

colletje:

Shirtje:

Lekker warme das aangezien mijn andere gestolen is van de kapstok :/
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:44:46 #90
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45877559
Dit heb ik eergisteren binnen gekregen en alles past

pi_45877596
leuke jas .
Tap tap tap
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:55:18 #92
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45877843
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef CherryLips het volgende:
leuke jas .
Bedankt!
Ik zag hem staan en ik dacht, die moet ik hebben. De groene versie hebben ze op dit moment nog in alle maten (44,90 euro).
Van de esprit jassen heb ik overigens altijd XL nodig , terwijl ik van andere kledingstukken maatje S of M pas. Komt denk door mijn brede gespierde schouders .
pi_45878155
Goed geslaagd vanillivi!
pi_45878894
M'n rok XL is binnen en hij past Ik voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi

@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
pi_45878919
Wat het trouwens een beetje goed maakt zijn de bloesjes die ik er maar bij had besteld en waarvan de M te groot is
pi_45878965
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij past Ik voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi

@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
Dat is snel! Ze gaan weer de goede kant op
pi_45879566
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:

Ik heb daar ook altijd XL nodig, behalve een tijdje terug, toen was ik er eentje aan het passen en zat zelfs de M nog een beetje ruim terwijl ik er een trui onder aan had . Wel goed voor m'n ego natuurlijk, maar de jas was een beetje het dubbele van m'n .
Tap tap tap
pi_45880182
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45881817
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef Mikani het volgende:
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op .
Ik heb nu net mijn tweede petje van Esprit binnen gekregen (en nog eentje op het oog ). Alleen is mijn donkergroene petje om een voor mij onduidelijke reden gaan verkleuren op een paar plekjes (misschien is wel wel chloorwater op gekomen afgelopen zomer, dat weet ik ook niet zeker).

Ik heb mijn pakketje binnen
Het petje is leuk En blijft denk ik.
CherryLips: het kan "gewoon" gedragen worden: niet helemaal over je hoofd en dan zit het een beetje "bol" aan de bovenkant zeg maar, net zoals dat soort petjes zitten. Ook kun je 'm helemaal over je achterhoofd doen als het waren en over je oren, net zoals ze bij die gebreide petjes wel eens doen. Snap je het een beetje?
Hij staat wel leuk

En ook heb ik mijn ondergoed binnengekregen wat erg mooi is

Met bijpassende string.
Staat erg sjiek

En ik heb al weer wat dingen gezien die ik wil bestellen
pi_45891450
Vandaag op zoek geweest naar een bruin bloesje voor boven mijn rok Maar helaas. Morgen maar even naar H&M, die zullen toch wel een bruin basicbloesje hebben?!

Ik ben zo blij

Die groene bh is wel erg mooi Elefes!
pi_45929579
Esprit vermeld tegenwoordig het track&trace nummer in haar mailtjes
amokaapjeeh O+
pi_45930147
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef Coconut het volgende:
Esprit vermeld tegenwoordig het track&trace nummer in haar mailtjes
Helaas kon mijn pakketje niet getraceerd worden toen ik het op wilde zoeken
pi_45930686
Heb ik ook altijd . mijn ding wordt nooit gevonden.
pi_45937911
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Elefes het volgende:

[..]

Helaas kon mijn pakketje niet getraceerd worden toen ik het op wilde zoeken
Dat had ik nu ook.
pi_45937986
Hier vindt ie ook niets Dat werkt dus lekker!
pi_45938402
Zeker alleen voor Duitse pakketjes, aangezien de halve bon/mail in het Duits is telkens .
Tap tap tap
pi_45941267
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Zeker alleen voor Duitse pakketjes, aangezien de halve bon/mail in het Duits is telkens .
Ik zou er niet raar van opkijken

Ondertussen ben ik wel erg blij met mijn petje 8) en ga ik nog maar eens wat dingen bestellen, want ze hebben nu andere kleuren shirtjes dan het geweldig leuk staande shirtje wat ik laatst had besteld .
pi_45942608
Gister mijn eerste pakketje ontvangen,
met mijn nieuwe vest, hij is erg netje en past goed.
Kreeg gister pas een mailtje dat hij verzonden was, nadat ik het pakketje binnen kreeg.
Ik kon toen wel het track&trace nummer nakijken.
Mijn tweede pakket heb ik gister ook een verzend mailtje gehad, maar ook bij mij werk de trace code niet. Had een broek besteld, en omdat deze maar 20 euro was nog een shirt besteld. Nou was alleen de broek uitverkocht, terwijl hij wel bevestigd was . Maar nou krijg ik dus een shirt welke ik eingelijk niet nodig heb. Maar misschien hou ik hem toch wel
BOE!
pi_45949317
Mijn platinum kaart is enkele weken geleden binnengekomen, dus bij mijn eerste bestelling kreeg ik 10% korting
Dus tja daar moet je gebruik van maken dacht ik zo
Komende week hoop ik een pakketje met deze inhoud te krijgen

voor mijn vriend ook maar wat besteld

en nu maar wachten
pi_45950080
Leuke broek .
Zat mij niet goed .
Ik zou achteraf bij god ook niet weten wat voor trui of zo ik daarop moet dragen, maar daar denk ik nooit bij na als ik zo'n broek sta te passen in de winkel .
Tap tap tap
pi_45955021
Leuke broek idd!
pi_45956217
Ik heb die broek ook Oh, en er zit veel meer zwart in dan op het plaatje te zien is.
Hij staat o.a. leuk met deze trui (en licht blauw hemdje) erop.
amokaapjeeh O+
pi_46018863
Ik heb zaterdag m'n spullen binnen gekregen, echt snel! Zwarte truitje viel heel erg groot, de rest hou ik lekker
pi_46019337
Leuk coltje87!

Leuk verhaaltje nog over een mooi bloesje voor boven mijn rok !

Bloes bij Open32 voor ¤30,- maar was nu de helft van de prijs. Dat was al mooi natuurlijk, stond te passen en was helemaal geweldig Tot ik een scheur in de naad bij de mouw ondekte

Ik vroeg of dat de reden was dat het ding was afgeprijsd en idd 'ja mevrouw, tis de b-keuze'. Hmoke, never mind dan. ¤15,- voor een bloes met een gat

Toen mocht ik em voor ¤7,50 meenemen en laat mijn moeder nou enorm handig zijn met de naaimachine

Ik zal binnenkort een foto maken van moi, m'n rok en mn bloes! Als jullie het leuk vinden

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2007 20:32:50 ]
pi_46020246
Ja, echt! Ik Esprit..

Wat leuk heaven7! Heb je mazzel mee, zo'n moedertje. Kom maar op met die foto
pi_46028432
Ik kreeg vandaag een gefeliciteerd kaart binnen voor mijn verjaardag, die pas de 25e is...
Ze zijn er in ieder geval wel op tijd mee
pi_46030980
Ik ook van Esprit Vooral de sale! Helemaal geweldig.

Ik heb m'n moeder gevraagd om vandaag het bloesje even te fixen en dan zal ik binnenkort een foto maken!
pi_46030987
Ik verwacht deze vandaag trouwens:

Die kosten slechts ¤27,90! Mocht ik die ook houden heb ik een complete (merk) outfit voor ¤53,50!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2007 07:40:05 ]
pi_46033104
die schoenen aas ik ook op, maar dan zonder hak, maar die is al steeds op .
Tap tap tap
pi_46037519
Aaaah de site doet het niet!

.
Tap tap tap
pi_46133770
Heb ik eindelijk besloten die leuke beurs te gaan aanschaffen (in de winkel is ie niet te krijgen...), is ie van de site af gehaald.....
pi_46137720
M'n vader heeft ook bij de esprit besteld .
We zijn echt junks .
Tap tap tap
pi_46148662
Mijn pakje was woensdag binnen
De broek is heel gaaf!! Hij is inderdaad wel zwarter als op de foto, maar wel mooi!
De bodywarmer en het lichtblauwe truitje ook dus die blijven, vriend zijn t-shirts waren ook goed

Ik heb toch nog een bestelling geplaatst, ik zag dat ik nu ook weer 10% korting kreeg (eerste keer platinumkaart) dus eens kijken of dat ook echt zo is!

Toch inderdaad
besteld voor op die leuke broek.

Afgelopen week in de winkel gezien, erg leuk, dus ook maar besteld!

pi_46151458
leuke BH .
Tap tap tap
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:58:37 #125
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46172532
Hoe vallen de Five Straight jeans? Ik heb normaal 27-28 / 34 van Levi's. Zou ik dan een 34/35 of een 36/35 moeten hebben?
Ik heb nog nooit een espritbroek gekocht en helaas zit in mijn stad geen winkel waar ik ff kan gaan passen

Mijn leuke witte new ballerina schoentjes zijn al uitverkocht in mijn maat dus nu moet ik maar wat anders kopen als troost .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_46176808
bij mij doet de site het niet FireFox..?
pi_46177268
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef Catgirl het volgende:
Mijn platinum kaart is enkele weken geleden binnengekomen, dus bij mijn eerste bestelling kreeg ik 10% korting
Dus tja daar moet je gebruik van maken dacht ik zo
Komende week hoop ik een pakketje met deze inhoud te krijgen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor mijn vriend ook maar wat besteld
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuke broek inderdaad. Die kocht ik vorig jaar al bij de H&M, precies hetzelfde (ok.. zonder Esprrit-merkje...) Goed om te weten dat ie nog steeds kan

en nu maar wachten
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:46:16 #128
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46178950
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Whiskers het volgende:
bij mij doet de site het niet FireFox..?
Ik heb ook Firefox en bij mij doet hij het gewoon. Alleen de Vorige knop werkt niet.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:57:19 #129
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46267423
Ik heb zondag een five straight jeans besteld (toch maar 36/35 genomen ) en vandaag kreeg ik een mailtje dat hij het logistic-centrum ( ) verlaten heeft . Ik was vandaag niet thuis, het zal toch niet vandaag al zijn gekomen . Morgen ben ik ook grotendeels niet thuis, donderdag niet, maar vrijdag pas weer. Ik hoop dat ik mijn broek dan krijg (of dat ik hem dan op het postkantoor op kan halen), ik wil hem dit weekend aan!
pi_46267485
Als ik zo'n mailtje krijg komt ie altijd pas 'overmorgen'.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:00:17 #131
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46267550
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Als ik zo'n mailtje krijg komt ie altijd pas 'overmorgen'.
Ah, dan komt hij dus donderdag, als ik de hele dag moet werken, en vrijdag dus voor de tweede keer en dan ben ik er wel
pi_46267787
Hoop het voor je Maar ik heb dat mailtje ook wel eens gehad terwijl de bestelling al binnen was gekomen en zelfs al terug was gestuurd
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:23:28 #133
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46268675
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoop het voor je Maar ik heb dat mailtje ook wel eens gehad terwijl de bestelling al binnen was gekomen en zelfs al terug was gestuurd
Nu je het zegt, dat heb ik de eerste keer ook gehad . Toen kwam de postbode mijn pakje brengen en een half uur daarna kreeg ik een mailtje .
Het is al ff geleden dat ik bij Esprit besteld had, vandaar dat ik het niet meer wist.
pi_46270399
Ff afwachten dus maar je zult het zeker voor het weekeinde hebben!
pi_46271514
Ik had een jeans in de sale gekocht voor ¤19.90.
Vorige keer was hij niet leverbaar, maar nu gelukkig wel.
Precies de maat die ik wilde.
Kreeg ik hem vandaag binnen ikke helemaal blij, blijkt hij veel te groot uit te vallen
BOE!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:23:53 #136
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46271593
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik had een jeans in de sale gekocht voor ¤19.90.
Vorige keer was hij niet leverbaar, maar nu gelukkig wel.
Precies de maat die ik wilde.
Kreeg ik hem vandaag binnen ikke helemaal blij, blijkt hij veel te groot uit te vallen
In de droger ermee
pi_46274992
Misschien past m'n vader hem,.. wordt hij ook wat hipper
BOE!
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:26:34 #138
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46288080
Mijn track&trace nummer wordt wel gevonden. Maar het pakketje is alleen nog maar aangemeld en niet ter verzending aangeboden bij TNT .
pi_46299656
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn track&trace nummer wordt wel gevonden. Maar het pakketje is alleen nog maar aangemeld en niet ter verzending aangeboden bij TNT .
Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelf

Mijn pakketje was er ook gisteren, alles paste, dus alles blijft
Dit was dus weer een dure Esprit maand Nu maar weer mezelf een tijdje inhouden!
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:16:04 #140
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46304062
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Catgirl het volgende:

[..]

Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelf

Mijn pakketje was er ook gisteren, alles paste, dus alles blijft
Dit was dus weer een dure Esprit maand Nu maar weer mezelf een tijdje inhouden!
Mijn pakje is nu wel opgenomen in het sorteerproces , dus hij zal morgen aangeboden worden . Hopelijk dus vrijdag de tweede keer, dan heb ik mijn broek dit weekend! Ik hoop zo dat hij past!

Ach, soms móet je gewoon kleding kopen toch
pi_46318360
Hebben nog meer mensen een enquete ontvangen per mail?
Vanavond ontvangen, ging over klanttevredenheid, uiteraard ingevuld en 500 punten kado gekregen
pi_46319175
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Catgirl het volgende:
Hebben nog meer mensen een enquete ontvangen per mail?
Vanavond ontvangen, ging over klanttevredenheid, uiteraard ingevuld en 500 punten kado gekregen
Ik wil ook!!!!
pi_46323666
Ik heb een mail gehad over 10% extra korting op alle sale artikelen
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 10:45:32 #144
43556 miss_dynastie
pi_46360596
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik ook. Twee shirtjes voor mezelf en een broek (eerst 90 euro, nu weet ik weer waarom ik in de sale shop ) voor de mister besteld
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:22:44 #145
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46361703
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik ook, jammer dat ik mijn broek al besteld had, scheelt me toch weer 3,95

Hij wordt overigens vanmiddag voor de tweede keer aangeboden
pi_46361861
Vorige week deze trui gekocht, is in "real life" eigenlijk nog mooier dan op die afbeelding en vind het wel een geslaagde aankoop.

Eerste keer dat ik daar wat besteld heb en ik moet zeggen bevalt wel goed, maar ze hebben me net niet genoeg "aparte" herenkleding.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:29:17 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46361908
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Marginaal het volgende:
Vorige week deze trui gekocht, is in "real life" eigenlijk nog mooier dan op die afbeelding en vind het wel een geslaagde aankoop.

[afbeelding]

Eerste keer dat ik daar wat besteld heb en ik moet zeggen bevalt wel goed, maar ze hebben me net niet genoeg "aparte" herenkleding.
Gave trui!
pi_46362627
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:29 schreef MaLo het volgende:

[..]

Gave trui!
Dank je
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:51:35 #149
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46370535
Jesss, mijn broek is gekomen en hij zit heul gaaf!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:33:00 #150
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_46375296
Platinum card vandaag aangekomen

Is die voucher nou alleen inwisselbaar in de winkel?
pi_46384349
Site is helemaal kapot?? 80% van de pagina's doen het niet?
pi_46384355
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Whiskers het volgende:
Platinum card vandaag aangekomen

Is die voucher nou alleen inwisselbaar in de winkel?
Nee, als je de eerste keer bestelt online wordt er automatisch 10% korting berekend over je bestelling
pi_46418593
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Site is helemaal kapot?? 80% van de pagina's doen het niet?
Ja hier ook, ik word er gek van. De buitenlandse sites doen het hier prima, de Nederlandse werkt gewoon niet. Ik heb het op twee andere computers geprobeerd, dat werkte prima. Ik heb toen de settings overgenomen en nog doet dat kreng het hier niet
  zondag 18 februari 2007 @ 10:17:59 #154
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46418976
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:25 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja hier ook, ik word er gek van. De buitenlandse sites doen het hier prima, de Nederlandse werkt gewoon niet. Ik heb het op twee andere computers geprobeerd, dat werkte prima. Ik heb toen de settings overgenomen en nog doet dat kreng het hier niet
Ik heb er helemaal geen last van . Alleen de startpagina laadt bij mij niet goed, maar als ik dan bovenin voor Women heb gekozen, werkt daarna alles naar behoren. Ik gebruik Firefox, misschien heeft dat er mee te maken?
pi_46422267
Ja! Ik heb gemerkt dat de site het in internet explorer maar voor 20% doet en in Firefox doet ie het helemaal.
Beetje vreemd want er is hier niks aan instellingen veranderd en nu doet ie het opeens niet meer goed.
pi_46422390
Ze hadden gister bij de esprit weer leuke nieuwe shirts maar ik was zo slim om m'n kortingsbon te vergeten, d'oh! gewoon hele simpele shirts, die had ik vorig jaar ook dus dan weet ik zeker dat ze passen .
Tap tap tap
pi_46422484
Die kortingsbon geldt alleen voor de saleproducten

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2007 13:10:33 ]
pi_46422875
Nee, ik heb nog gewoon zo'n bon liggen van de punten, al een eeuw of zo, maar ik vergeet hem steeds . En als ik hem wel bij me heb, zie ik niks leuks.
Tap tap tap
pi_46422887
Oow oke Ja ik heb ook nog een bon liggen nu je het zegt!
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 14:09:23 #160
43556 miss_dynastie
pi_46424610
Bij mij werkt de site vaak ook maar half. En laatst was het klanteninlogsysteem stuk, heb gemaild over bijschrijving van die punten, maar is gewoon nog steeds niet gedaan
pi_46449190

Voor 30 Euro in de sale kon ik 'm niet laten liggen. Hopelijk is het wat deze jas.
pi_46453437
Die klantenservice mailt je ook 9 van de 10 keer niet terug heb ik gemerkt

Nou heb ik 13 februari 2 bestellingen retour gedaan tegelijk, 1 daarvan werd 16 februari al afgehandeld, kreeg er een bevestiging van. En van die ander hoor ik niets behalve een betalingsherinnering vandaag Ff laten rusten of moet ik erover mailen/bellen? Afgelopen vrijdag zijn de 14 dagen die je hebt verlopen, vandaar natuurlijk gelijk die herinnering..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 12:05:50 ]
pi_46526382
Stil hier!

Inmiddels is het verloren pakket verwerkt gelukkig.

Nu is er vorige week vrijdagmiddag een pakket bij Esprit de deur uit gegaan en ik heb het nog steeds niet Volgens de tnt site is de chauffeur onderweg Hij heeft vertraging opgelopen omdat het zogenaamd voor een school bestemd was en door de schoolvakantie kon het dus niet bezorgd worden Verder heeft het in allerlei steden gelegen en het bericht van vandaag was dus dat de chauffeur onderweg is.. gaat goed met Esprit
pi_46541466
Ik heb ook nog steeds geen broek.
Al drie keer geprobeerd een broek in de sale te bestellen. 2x niet meer leverbaar, maar vervolgens krijg ik wel het meebestelde shirt welke ik eigenlijk niet nodig heb (==>RETOUR). En die ene keer was hij veel te groot. Terwijl ik een maat kleiner had besteld dan een andere broek die ik heb.

Vandaag nog maar één keer geprobeerd. Kleinere maat, 2x dezelfde broek. Als hij dan uitverkocht is krijg ik iig geen overbodige spullen. Wellicht is hji weer uitverkocht, in ieder geval morgen of overmorgen maar eens in de stad gaan kijken, heb ik alvast één broek.
BOE!
pi_46542040
Het vervelende is, als er bijvoorbeeld nog maar 1 exemplaar is en je hebt er 2 besteld en je niet aan die ¤24,- zit je dan helemaal niks krijgt Daarom bestel ik altijd maar iets mee waarvan ik zeker weet dat het nog op voorraad is zodat dat saleartikel tenminste geleverd wordt als ie er nog is .
Maar ze zijn weer aan het rommelen de laatste tijd!
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:28:37 #166
43556 miss_dynastie
pi_46542182
Vandaag m'n bestelling helemaal ontvangen, gelukkig geen problemen/ niet voorradige dingen
pi_46542192
Ik heb altijd m'n producten gekregen ondanks dat ik niet aan de 25 euro zat. Vandaag nog kreeg ik een shirt binnen van 10 euro.

Kreeg net trouwens een mailtje, ik had twee keer dezelde broek besteld. Ze sturen er één op, de andere was uitverkocht. Nou maar hopen dat deze wel past. . Edit: Hij is trouwens ook geen 25 euro,...
BOE!
pi_46542560
Nou dan hoop ik dat je em krijgt!

Ik heb al verschillende keren dit mailtje gehad:
quote:
Pos 1. A68160-085-38 sale EUR 17,98 -> uitverkocht
Pos 2. B40722-668-S sale EUR 5,98 -> uitverkocht
Pos 3. B40722-668-S sale EUR 5,98 -> uitverkocht
Pos 4. D40601-051-M sale EUR 8,90 -> geannuleerd
pi_46542940
Hij is al verstuurd, tenminste ik heb een track en trace nummer.
Dan duurt het meestal nog 2 dagen voordag hij bij TNT is,.....
BOE!
pi_46543003
Ja of zoals bij mij nu, bijna een week Maarja, dat heb ik ook nog nooit gehad hoor. Eigenlijk altijd 2 dagen..
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:55:52 #171
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_46543334
Voorbereiden op de lente/zomer:

Maximaal 4 regels
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:16:12 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46624500

Deze net binnen, beeeeldig jurkje ('kimono dress'), staat echt mooi
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:33:07 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46624956
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:58 schreef MaLo het volgende:
Hoe vallen de Five Straight jeans? Ik heb normaal 27-28 / 34 van Levi's. Zou ik dan een 34/35 of een 36/35 moeten hebben?
Ik heb nog nooit een espritbroek gekocht en helaas zit in mijn stad geen winkel waar ik ff kan gaan passen

Mijn leuke witte new ballerina schoentjes zijn al uitverkocht in mijn maat dus nu moet ik maar wat anders kopen als troost .
Ik had er ook eentje besteld (maatje 38/lengte 33") en hij zit prima! Het komt wel overeen met reguliere maten, ik heb van jeans maat 30/32". Ze hadden geen 32", wel 31 en 33. Waarvan de 33 dus perfect is, de andere stuur ik lekker terug
pi_46625525
Donderdag de stad in geweest voor een broek, niks kunnen vinden.
Gelukkig pastte de broek die ik gister binnen kreeg, ze vallen veel groter uit dan de broeken van de H&M. Tenminste, ik heb nou 2 maten kleiner. Maar ik ben tevrede.
BOE!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:34:02 #175
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46626866
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik had er ook eentje besteld (maatje 38/lengte 33") en hij zit prima! Het komt wel overeen met reguliere maten, ik heb van jeans maat 30/32". Ze hadden geen 32", wel 31 en 33. Waarvan de 33 dus perfect is, de andere stuur ik lekker terug
Ik had de 36/35 besteld en hij zit echt super! 35 is voor mij precies de goede lengtemaat.
Ik vind het een erg mooi model, niet zo nauw als een skinnyjeans maar toch wel lekker smal.
  zondag 25 februari 2007 @ 02:29:21 #176
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46645450
Hier idem met 33", da's eigenlijk beter dan 32, en 34 voor mij altijd iets te lang.
pi_46649441
Ze hebben weer wat leuke dingen Dus ik ga maar eens bestellen, want ik krijg nu 500 e-points extra voor mijn verjaardag
En een paar leuke shirtjes/topjes/truitjes zijn natuurlijk nooit verkeerd
pi_46652484
Gefeliciteerd met je verjaardag Elefes!

Ik heb de platinumcard

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2007 13:20:14 ]
  zondag 25 februari 2007 @ 14:46:09 #179
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46656354
Ik heb gister nog een broek besteld, en vervolgens mijn 350 punten ingewisseld.
Echter zitten daar punten bij van een shirt dat retour is gestuurd.

Kom ik dan in de min te staan of zo?
Anders kun je eerst een hoop spullen bestellen zodat je veel punten krijgt, nog iets bestellen en al je punten inwisselen. En vervolgens de eerste bestelling terug sturen
BOE!
pi_46656727
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik heb gister nog een broek besteld, en vervolgens mijn 350 punten ingewisseld.
Echter zitten daar punten bij van een shirt dat retour is gestuurd.

Kom ik dan in de min te staan of zo?
Anders kun je eerst een hoop spullen bestellen zodat je veel punten krijgt, nog iets bestellen en al je punten inwisselen. En vervolgens de eerste bestelling terug sturen
Je komt dan inderdaad in de min te staan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 februari 2007 @ 15:07:02 #181
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46657058
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je komt dan inderdaad in de min te staan...
Jammer
BOE!
pi_46693480
Ik kreeg deze broek dit weekend binnen. Staat erg leuk en hij zit ook nog eens super
Alleen wel een lastige kleur, het is geen zwart, geen blauw, geen grijs...

[ Bericht 1% gewijzigd door Coconut op 26-02-2007 14:01:47 ]
amokaapjeeh O+
pi_46693680
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:19 schreef heaven7 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Elefes!

Ik heb de platinumcard
Tnx
Ik ga zo maar eens wat uitzoeken
Alleen vind ik het altijd zo moeilijk welke kleuren te kiezen, soms lijkt iets in het echt helemaal niet op hoe het op de website staat...
pi_46693873
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef Coconut het volgende:
Ik kreeg deze broek dit weekend binnen. Staat erg leuk en hij zit ook nog eens super
Alleen wel een lastige kleur, het is geen zwart, geen blauw, geen grijs...

[afbeelding]
leuk .
Tap tap tap
pi_46696744
Heb al leuke schoenen gezien voor de zomer:

pi_46707088
3 broeken in bestelling,...... heb dr nog maar ééntje nodig.
Even afwachten en de mooiste/fijnste uitzoeken
BOE!
pi_46708741
Twee bestellingen

Iemand enig idee wanneer die e-points voor de verjaardag bijgeschreven worden? Na de eerste bestelling waren ze nog niet bijgeschreven...
pi_46776358
Geen idee.. ik heb hetzelfde volgende maand..

Joepie!! Deze, waar ik al maanden op aas, voor ¤17,90!!

En de 'feel nice'' bh voor ¤9,90 Maar die staat niet meer op de site.
pi_46777687
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef heaven7 het volgende:
Geen idee.. ik heb hetzelfde volgende maand..

Joepie!! Deze, waar ik al maanden op aas, voor ¤17,90!!

[afbeelding]

En de 'feel nice'' bh voor ¤9,90 Maar die staat niet meer op de site.
Nice Ik heb al een tijdje zo eentje in het blauw hangen maar dan niet van Esprit dus om er nu nog eentje te bestellen...
Ik wacht op mijn bestelling, ze zijn allebei verzonden maar helaas niet geleverd vandaag.
Morgen weer een dag
pi_46778976
Ja die dingen zijn erg leuk he! Gelukkig zit het aan elkaar vast want als ik én een bloes én een trui aan moet trekken lijkt ik echt dik

Wat heb je besteld?
pi_46783199
Dit vind ik vet shirt, ga vanavond bestellen denk ik. Wat zijn de verzendkosten onder de 24 euro ook alweer?

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_46783765
Geen. Ze verzenden niet onder de 24.
pi_46784180
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nee, als je de eerste keer bestelt online wordt er automatisch 10% korting berekend over je bestelling
Ik heb deze week spijkerbroek binnengekregen, eerste bestelling na ontvangst platinum card, hij staat wel voor de volle prijs op de factuur
pi_46787207
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Geen. Ze verzenden niet onder de 24.
ow, kut
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 21:55:55 #195
43556 miss_dynastie
pi_46788060
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

ow, kut
Dan doe je er iets bij en dat stuur je weer terug
pi_46789076
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Ik heb deze week spijkerbroek binnengekregen, eerste bestelling na ontvangst platinum card, hij staat wel voor de volle prijs op de factuur
Bij mij stond het er ook voor de volle prijs op, maar stond er een aparte regel bij voor de kortingen per product.

Ik heb onder andere dit vest besteld:

en nog drie shirtjes en drie topjes..
pi_46789929
Ooh dat is een erg leuk vest!
pi_46792339
Mhm, op mijn esprit-clun account heb ik er op 16 februarie ineens 300 bonus punten bij gekregen. Eerder stonden deze er nog niet bij, maakt mij verder niet uit. (3 euro korting ).

Er waren op de een of andere manier twee account voor mij aangemaakt, deze gaan ze samen voegen als het goed is. Vandaag bedacht ik me ineens dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 200 bonus punten krijgt.
Gelukkig waren m'n acocunts nog niet samen gevoegd. Snel op m'n oude account ook aangemeld, aangezien ze de bonuspunten ook overschrijven naar één account .
BOE!
pi_46799495
Oke, voor de 2e keer een bestelling met de éénmalige 10% korting omdat ik platinumkaarthouder ben
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 11:09:11 #200
43556 miss_dynastie
pi_46800409
Heaven

Kan dat, panda? Dat hebben ze mij dan weer niet aangeboden, toen ik daar pas over mailde. Ga ik zelf wel weer mailen

Heb gister o.a. deze besteld:

Kon het weer niet laten
pi_46801115
Die heb ik ook besteld!! Kost toch niks
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 11:45:12 #202
43556 miss_dynastie
pi_46801417
Ach ja, ik had nog wat puntjes staan, dusseh, eigenlijk is ie maar 8 euro
pi_46801451
Dat is helemaaaal geen geld

Maar ik zat wel te denken, normale prijs is slechts ¤15,- dus veel soeps kan het nooit zijn?
Ach, tis zo mooi dat het verzenden en terugsturen gratis is
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:02:44 #204
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46801932
quote:
[b]Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef

Kan dat, panda? Dat hebben ze mij dan weer niet aangeboden, toen ik daar pas over mailde. Ga ik zelf wel weer mailen
Schijnbaar:
quote:
Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij zullen uw kaarten 1****** en 2****** samenvoegen. De tot nu toe gespaarde e-points zullen wij van beide kaarten naar één puntenrekening overdragen. Als hoofdkaart zullen wij voor u de kaart 1****** opslaan. Onze aanbeveling is, vanaf nu alleen deze kaart voor uw Esprit aankopen te gebruiken.
BOE!
pi_46813246
He die verdome track&trace werkt echt nooit hier "U heeft geen correcte barcode ingevuld', ja wtf, rechtstreeks copy, paste uit het mailtje van Esprit ?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 17:18:13 #206
43556 miss_dynastie
pi_46813281
Werkt pas de dag erna. Hier tenminste wel.
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:18:13 #207
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46813282
Heb ik ook steeds. UPS is een stuk beter geregeld dan dat T&T.
pi_46814045
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is . Alleen de ketting die ik erbij besteld had is uitverkocht . Maargoed, T&T doet het dus ook weer niet. Leuke optie, lekker nuttig.
Tap tap tap
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 17:41:44 #209
43556 miss_dynastie
pi_46814086
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is .
Hier idem, was ook verbaasd
pi_46814635
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt .
Tap tap tap
pi_46814875
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is

Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
pi_46814909
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is

Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
Ik kreeg dinsdag mailtje dat het verzonden was, vandaag kwamen ze aan de deur. En er was niemand thuis natuurlijk

Ik wil mijn kleren
pi_46814929
Lullig, komen ze morgen nog een keer toch?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 18:57:50 #214
43556 miss_dynastie
pi_46816487
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt .
Ik denk dat ze ook wel doorhebben dat mensen dan maar meer bestellen om aan het bedrag te komen en een retourzending is ook duur voor ze
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:55:23 #215
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46826649
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

retourzending is ook duur voor ze
Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.

Die 300 punten die ik pas geledern kreeg waren trouwens gewoon een welkomsbonus
BOE!
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:00:06 #216
43556 miss_dynastie
pi_46826873
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:03:26 #217
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46827017
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef I_PANDA_I het volgende:

Er waren op de een of andere manier twee account voor mij aangemaakt, deze gaan ze samen voegen als het goed is. Vandaag bedacht ik me ineens dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 200 bonus punten krijgt.
Gelukkig waren m'n acocunts nog niet samen gevoegd. Snel op m'n oude account ook aangemeld, aangezien ze de bonuspunten ook overschrijven naar één account .
Ze hebben m'n accounts samengevoegd. 200 punten zijn meegenomen. Zou ik ook nog 300 punten welkoms bonus krijgen. Aagezien allebei de accounts nog bestaan, maar alleen gedeeld zijn of zo.

Daarbij is er een retour gestuurd shirt, niet bij m'n club afgeschreven. De bonus punten staan er dus gewoon nog, terwijl ik wel een mailtje heb gehad dat het binnen is.

Ook twee broeken die ik heb besteld staan er niet bij,
wat een zooitje is het zeg. Maarja zolang het maar in mijn voordeel is hoor je mij niet klagen
BOE!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:05:16 #218
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46827112
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
Waarschijnlijk hopen ze dat je voor die (meestal) paar euro de moeite niet neemt om naar het poskantoor te lopen en het product houdt.
BOE!
pi_46827651
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.

Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:23:25 #220
43556 miss_dynastie
pi_46827979
Ja, zo dacht ik ook heaven
Goedkoopste dat ik ooit heb gehad was een euro of zeven, dat loont de moeite wel
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:24:32 #221
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46828028
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.

Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
Die paar euro daar bedoel ik mee, dat als je een extra product besteld om aan het minimum te komen.

Dat minimum is omdat het anders te veel (werk) kost als er mensen zijn die één goedkope producten kopen.
BOE!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:25:32 #222
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46828064
Maar het maakt verder allemaal niet uit, zolang wij maar kunnen shoppen
BOE!
pi_46828173
Ik vind ¤7,- idd best nog wel een hoop geld. Ik denk altijd maar zo, pas als je het laat liggen als het voor je neus op straat ligt is het voor jou blijkbaar niet veel geld. Alles wat je wel opraapt is de moeite waard.

Je argument van dat het minimum er is omdat het anders teveel (werk) kost snap ik niet?
Ik denk dat het ze meer (werk en geld) kost als mensen iets bij gaan bestellen om maar aan die 24 te komen en het dan toch weer gaan terugsturen, ze moeten het verwerken, administratie, nouja, wat Miss dynastie zegt dus.

Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2007 23:30:42 ]
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:31:58 #224
43556 miss_dynastie
pi_46828333
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor
Overblijfsel van de overblijfselen, volgens mij Maar wel een heel mooi shirt
pi_46828497
Altijd leuk zulke koopjes Maarja, ik ga voor ¤7,- echt wel naar het postkantoor als ik het product niet wil!
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 12:39:53 #226
43556 miss_dynastie
pi_46874091
Vandaag mijn bestelling binnen gehad, maar man o man, wat is die tas slecht zeg. Dun stofje, geen rits aan de bovenkant, nee, dat ding gaat dus mooi terug (ook voor die 'paar' euro )
pi_46874782
De site doet het hier alweer een poosje.. Maar da's niet goed voor m'n portomonee

Ik heb voor bijna ¤200 kleding besteld, waaronder laarzen voor de helft van de prijs Daar zit dan wel zomerkleding voor m'n zoons bij

Jammer dat die tas niets is, ik zag hem nadat ik al besteld had en hield hem in m'n achterhoofd voor een volgende bestelling. Maar dan waag ik me er maar niet aan
pi_46875878
Bestelling is binnen .

Ze zitten bij mij totaal niet zoals op het plaatje, maar goed, ze zitten niet te strak .
Alleen echt jammer van die ketting die ik erbij gegooid had maar uitverkocht was, die wilde ik echt keigraag hebben . Had hem al in de twee andere kleuren weten te vinden, miste alleen de groene nog .
Tap tap tap
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:27:08 #229
43556 miss_dynastie
pi_46876644
De mister had hem vrolijk uit de doos gehaald, plastic weggegooid en doos in de open haard. Kom ik beneden, zegt ie 'ah, leuke tas voor naar het strand, zie ik'. Dusseh, we houden hem maar

Jammer van die ketting cherrylips. Misschien heb je later nog mazzel bij de overblijfselen of zo.
pi_46877309
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is binnen .
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten bij mij totaal niet zoals op het plaatje, maar goed, ze zitten niet te strak .
Alleen echt jammer van die ketting die ik erbij gegooid had maar uitverkocht was, die wilde ik echt keigraag hebben . Had hem al in de twee andere kleuren weten te vinden, miste alleen de groene nog .
Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veel alleen een beetje jammer dat ze zo ontzettend doorschijnen, de lichtroze gaat waarschijnlijk sowieso terug (te doorschijnend).
Ik vind ze ook vrij groot vallen, had S besteld maar het zit niet echt mooi strak.
pi_46877584
Hebben jullie ooit eens wat besteld, wat teruggestuurd werd omdat het toch niet was wat je ervan verwachtte, maar daarna toch maar weer besteld hebt omdat je het dan toch graag hebben wilde?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:57:53 #232
43556 miss_dynastie
pi_46877656
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef fae_sarah het volgende:
Hebben jullie ooit eens wat besteld, wat teruggestuurd werd omdat het toch niet was wat je ervan verwachtte, maar daarna toch maar weer besteld hebt omdat je het dan toch graag hebben wilde?
Neuh, tenzij je dat ene shirt waar een gat in zat (was niet helemaal wat ik verwachtte) meetelt
Maareh, vertel is, welk product heb je het nu over?
pi_46877860
Ik heb het over een trenchcoat..

deze:

Ik had hem besteld, maar omdat ik er toch neit helemaal zeker van was, heb ik hem teruggestuurd.. Alleen bij nader inzien vind ik hem toch wel erg leuk..
pi_46880189
Idd, tas valt tegen!
pi_46881991
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veel alleen een beetje jammer dat ze zo ontzettend doorschijnen, de lichtroze gaat waarschijnlijk sowieso terug (te doorschijnend).
Ik vind ze ook vrij groot vallen, had S besteld maar het zit niet echt mooi strak.
Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijd . Maar hij moet nog gewassen worden en als je hem een beetje creatief strijkt kom je ook ver . Ik wilde die ene met die zeemeermin nog, kijk wel even in de winkel of ze hem nog hebben. Die lichtroze schijnt idd een beetje door, maar ik heb een lichtroze bh die er prima onder kan zodat je niet alles ziet zitten .
Tap tap tap
pi_46883400
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijd . Maar hij moet nog gewassen worden en als je hem een beetje creatief strijkt kom je ook ver . Ik wilde die ene met die zeemeermin nog, kijk wel even in de winkel of ze hem nog hebben. Die lichtroze schijnt idd een beetje door, maar ik heb een lichtroze bh die er prima onder kan zodat je niet alles ziet zitten .
Ik had ze besteld voor op vakantie, niet te duur aangezien ik een rondreis ga maken en dus niet alleen mijn super charmante topjes aan wil. Dit is dan iets meer bedekt en hoef er minder voorzichtig mee te zijn

Bij mij zitten ze idd ook bij de schouders aan de strakke kant, en onderaan wat los..
Ik heb geloof ik die met de zeemeermin, als dat de lichtblauwe is. Die staat wel leuk en schijnt dan nog het minste door Had een witte bh onder die lichtroze, maar dat was ook nog te erg eigenlijk..
pi_46902597
Ik heb sinds tijden weer wat besteld. Tijdje terug een slimfit donkerbruin overhemd, en net een nieuwe jas, was ook nog eens ineens in de sale dus toen kon ik niet anders:

Ik kon alleen mijn e-points niet inleveren want ik ben mijn pas kwijt en ik heb een nieuwe computer dus die automatische inloggegevens zijn weg.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_46903458
Ik kon het weer eens niet laten Heb het volgende besteld:

En omdat ik op vakantie ga :

Dit setje:

En dit bovenstukje er los bij omdat ik niet weet welke ik leuker vind :

En dit rokje omdat ik een hekel heb aan in bikini naar een winkeltje te lopen om ijsjes te halen, maar ook niet zo'n suffe pareo of handdoek wil omslaan

Is het trouwens raar om elke keer als je op vakantie naar de zon gaat zin te krijgen een nieuwe bikini te kopen ik heb het elk jaar - dan sta ik in m'n kast te turen en denk: "Ik heb alleen maar lelijke bikini's. Bah. " - terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is
pi_46903494
Wat een leuke winkel
  zondag 4 maart 2007 @ 13:52:17 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46903496
Dat is echt superleuk zeg, die bikini met zo'n rokje erbij
Ik vind de haltertop trouwens leuker
pi_46903572
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:52 schreef Aventura het volgende:
Dat is echt superleuk zeg, die bikini met zo'n rokje erbij
Ik vind de haltertop trouwens leuker
Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) (en vooral op de eerste dag: wit!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.

Maar, ik heb best dikke bovenarmen (ben laaaang niet zo slank als het model op het plaatje ), niet echt een taille (maar ben ook geen appeltje) en stevige heupen. Vraag me af welke het "minst erg is" te dragen met mijn figuur, vandaar dat ik ze allebei heb besteld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 14:00:32 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 14:01:39 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46903726
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.

Maar, ik heb best dikke bovenarmen (ben laaaang niet zo slank als het model op het plaatje ), niet echt een taille (maar ben ook geen appeltje) en stevige heupen. Vraag me af welke het "minst erg is" te dragen met mijn figuur, vandaar dat ik ze allebei heb besteld.
Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.
(Ben zelf ook gezegend met een stel flinke heupen)
pi_46903792
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.
(Ben zelf ook gezegend met een stel flinke heupen)
Hmm.. daar zeg je wat. Die tweede leek me zo enorm laag uitgesneden. Ik kijk even hoe de boxer staat en als het niet mooi is bestel ik die tweede slip er nog bij. Of wacht, nee. Ik bestel hem er gewoon nu bij dan kan ik alles combineren en kijken wat het mooiste staat.

- Edit! -

Ik vond deze op de site:

Ik denk dat ik die bestel! Niet zo enorm flimsy als die andere heb ik tenminste het gevoel dat ik nog iets aan heb.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 14:05:43 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 14:19:25 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46904192
Die is sexy!! Dat zou indd. ook mijn keuze zijn
  zondag 4 maart 2007 @ 14:25:21 #245
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46904351
Ja ja ik heb weer geshopt dit maal gewoon in een winkel in utrecht hadden ze deze 2 niet meer in mijn maat maar nog wel bij de bijenkorf.

en

Everyone has secrets !
pi_46913418
gisteren ook iets besteld:

voor mij (lekker op vakantie )

voor hem
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 maart 2007 @ 20:21:03 #247
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_46917180
ik heb vandaag gewoon de esprit shop gemeden op koopzondag, ja ik kan het wel
Maximaal 4 regels
pi_46937257
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef Razztwizzle het volgende:

- Edit! -

Ik vond deze op de site:
[afbeelding]

Ik denk dat ik die bestel! Niet zo enorm flimsy als die andere heb ik tenminste het gevoel dat ik nog iets aan heb.
wat een lief broekje voor bij een bikini.

Mijn bestelling is binnen, en dit hou ik:

(Voor op vakantie, lekker katoen maar toch een beetje meer gekleed dan de meeste shirtjes/topjes die ik heb.)

Dit topje in het rood, het plaatje staat niet meer op de site:

En een fijn vest (wat ook wel het meeste op vakantie gedragen zal worden):
pi_46938105
jaaa dat vest .
Tap tap tap
pi_46944755
Na een rustige periode hebben ze nu weer allemaal leuke troepejs lijkt het .
:

Erg verleidelijk... (tasjes tasjes tasjes!!!)
Tap tap tap
pi_46945574
Hm eigenlijk moet het ook gewoon 'Esprit' heten dit topic!

Ik vind dat vest zo superleuk Elefes
pi_46946093
Wat heeft dit model d'r haar leuk zitten trouwens, zo wil ik het van de zomer ook .
Tap tap tap
  maandag 5 maart 2007 @ 17:22:34 #253
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_46947139
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft dit model d'r haar leuk zitten trouwens, zo wil ik het van de zomer ook .
[afbeelding]
Cute idd.
The Internets, I needs it..
  maandag 5 maart 2007 @ 17:23:10 #254
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46947165
Ik heb hier een beschuitje met haar naam erop.
pi_46952271
Oeh, dat rode truitje is leuk CherryLips! Heb je die al gelijk besteld?
pi_46953521
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Oeh, dat rode truitje is leuk CherryLips! Heb je die al gelijk besteld?
Nee, moet even m'n uitgaven beperken .
Tap tap tap
  maandag 5 maart 2007 @ 20:28:12 #257
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46954231
hoe zat het ook al weer met de punten op je ecard zetten als je spullen van esprit in een andere winkel dan de esprit winkel zelf hebt gekocht? kan het niet op de site vinden
Everyone has secrets !
pi_46955202
volgens mij kan dat toch niet? anders doe ik al een tijdje iets verkeerd .
Tap tap tap
pi_46955364
Nee kan niet hoor.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:02:38 #260
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46955573
Naar mijn weten kon het eerst wel najaa geeft niet
Everyone has secrets !
pi_46973972
Net besteld:

Voor mijn man:

Ik vind de mannelijke modellen wel tegen vallen, daardoor vind ik de kleding ook gelijk minder......
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:04:03 #262
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46976094
Lol bij de sale men/t-shirts /overblijfsel staan onderaan een shirt voor 119 euro.
BOE!
pi_46985094
Wat een leuke schoenen Koningin! Ik ben helemaal geen sneakertype, maar ik heb nog een paar roze sneakers staan die ik vorig jaar besteld heb en die zijn toch ook erg leuk

Vind het ook altijd jammer dat je bij Esprit aankopen in een andere winkel geen punten krijgt (koop ook regelmatig ergens anders iets van Esprit).
pi_46986605
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef Elefes het volgende:
Wat een leuke schoenen Koningin! Ik ben helemaal geen sneakertype, maar ik heb nog een paar roze sneakers staan die ik vorig jaar besteld heb en die zijn toch ook erg leuk

Vind het ook altijd jammer dat je bij Esprit aankopen in een andere winkel geen punten krijgt (koop ook regelmatig ergens anders iets van Esprit).
Idd, ik heb weleens schoenen bij de V&D en de Ziengs gekocht, dat tikt dan aardig aan als ik punten ervoor had gekregen .
Tap tap tap
pi_46989473
Deze zojuist besteld:

Er is ook een groene versie van Die is niet zo mooi
¤17,90 maar

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2007 20:34:18 ]
pi_46990069
Ah nee, de blouse is uitverkocht!

Dacht ik 'm te hebben, heb mail dat de bestelling is verzonden (shirt extra besteld), maar dus niet de blouse.
pi_46990369
aaah dat leuke truitje met de stipjes is ook uitverkocht! kak!
alsof het gratis is zeg .
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2007 @ 20:57:50 #268
43556 miss_dynastie
pi_46990506
Maar hoe moeten ze dat nagaan dan? Dan zou het systeem moeten worden gekoppeld aan al die winkels, inclusief ruilen/retouren en zo. Lijkt me niet eenvoudig
pi_47006114
Ik heb vandaag een shirtje aan wat ik een paar weken geleden online heb gekocht.
Het heeft tot nu toe in de kast gelegen, kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zie ik dat er een heeel klein gaatje in zit (wel aan het einde van mijn decollité). Wat nu?
Kan ik er mee naar de winkel? Of zelf maar een beetje het gaatje dichten/naaien?
pi_47007319
Mijn Zending zit in afleverroute .

Koningin - ik zou even langs de winkel gaan dat hoort toch niet, zomaar een gaatje?
Ik had dat ook in een t-shirt wat ik in de winkel had gekocht bij hun, was van het "beschermingslabel" wat er aan zag. Dat was veel te lomp er doorheen geprikt en daar kwam ik thuis na twee weken pas achter. Mocht gewoon een nieuwe uitzoeken.
pi_47007782
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Koningin - ik zou even langs de winkel gaan dat hoort toch niet, zomaar een gaatje?
Ik had dat ook in een t-shirt wat ik in de winkel had gekocht bij hun, was van het "beschermingslabel" wat er aan zag. Dat was veel te lomp er doorheen geprikt en daar kwam ik thuis na twee weken pas achter. Mocht gewoon een nieuwe uitzoeken.
Dat dacht ik al ja. Maar ik kan niet meer bewijzen dat ik hem pas gekocht heb en nu pas voor het eerst aan heb. Daarbij heb ik niet gekeken waar dat label zat.
pi_47011938
Koningin, kun je het niet zelf voorzichtig proberen te maken? Ik kwam er achter dat in mijn nieuwe truitje ook een stukje van het kant een beetje loslaat. Dat zie je niet heel duidelijk, maar toch jammer.. Kijk gewoon mijn moeder lief aan en dan komt het wel goed

Bij dit topje is dat (plaatje stond er weer op in de goede kleur ):

Ik vraag me ook altijd af waar ze op baseren dat een artikel ineens op is. Heb heel vaak gehad dat ik iets bestelde, het een dag er na op was, en ik vervolgens de mail kreeg dat het toch allemaal verzonden was. Vaak is het ook zo dat een artikel ineens daarna ook wel weer geleverd kan worden.
pi_47017633
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:51 schreef Elefes het volgende:

[afbeelding]

Ik wacht nog op mijn nieuwe jas. Zal vandaag of morgen wel komen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 17:37:48 #274
43556 miss_dynastie
pi_47022365
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vandaag een shirtje aan wat ik een paar weken geleden online heb gekocht.
Het heeft tot nu toe in de kast gelegen, kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zie ik dat er een heeel klein gaatje in zit (wel aan het einde van mijn decollité). Wat nu?
Kan ik er mee naar de winkel? Of zelf maar een beetje het gaatje dichten/naaien?
Ik zou mailen naar de shop, dan kan je hem terugsturen en krijg je neem ik aan je geld terug. Ze zijn niet zo moeilijk daar, er hoort sowieso al niet zo snel een gat in te vallen, maar ze kunnen aan de vorm vast ook wel zien dat het niet heel vaak gedragen is nog. Ikzelf heb het ook eens gehad met een nieuw shirt, maar dus gelijk ontdekt en teruggestuurd. Leek wel alsof ze motjes hebben, echt van zulke gaatjes.
pi_47058758

Die van vorig jaar waren toch leuker .
Tap tap tap
pi_47059145
Aaah ze zijn er weer
Idd die van vorig jaar zijn leuker!

Hoewel deze

dan wel weer erg leuk zijn
pi_47059275
.
Maar ik hou het denk ik bij de Skechers-versie, die hebben nog een beetje een zool en zo .
Tap tap tap
pi_47059400
Ik hou het bij die krengen van vorig jaar die mn hakken zo heerlijk helemaal stuk maakten
pi_47083451
Ik heb vorig jaar die ballerina's aan gehad, maar stonden me echt niet.
Dus dit jaar maar weer sneakers besteld.
Het pakketje ligt bij de buren, straks maar even ophalen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 19:31:44 #280
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_47131422
net mijn eerste bestelling gedaan !!

nu maar wachten !!
Everyone has secrets !
pi_47131454
die is leuk ja
Tap tap tap
pi_47141795
Zo, nu kan ik eindelijk 's meeposten in het topic waardoor ik de online shop ontdekt heb (en mede verantwoordelijk is voor m'n platinum status ).
(was een lurker wegens gebrek aan 'geldig' mailadres)

Laatste aanwinsten zijn oa

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_47182185
Mijn sneakers passen
Nou wordt het tijd dat ik ze ook aan kan!

Lief-visje, dat is een erg leuk shirt zeg!
  maandag 12 maart 2007 @ 12:14:49 #284
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47185389
Ze hebben de Espritsneakers uit de post van Kiwi nu ook in mijn favo schoenwinkel.
Ik ga ze daar kopen
pi_47185778
Of je past ze daar en als ze goed zitten ebstel je ze in de shop, dan heb je er nog punten bij .
Tap tap tap
  maandag 12 maart 2007 @ 12:56:30 #286
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47186960
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Of je past ze daar en als ze goed zitten ebstel je ze in de shop, dan heb je er nog punten bij .
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)
En dan krijg ik ook lekker veel korting.
Keuzes, keuzes, voor welke punten ga ik
pi_47187565
Ik heb net ook weer wat besteld, o.a.:

amokaapjeeh O+
  maandag 12 maart 2007 @ 17:49:48 #288
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_47198067
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)
En dan krijg ik ook lekker veel korting.
Keuzes, keuzes, voor welke punten ga ik
Je hebt je schoenen wel meteen als je naar de schoenenwinkel gaat anders moet je weer een aantal dagen wachten !

@ koningin het truitje is ook niet erg duur maar 26 euro dus ik dacht hebben hebben hebben
Everyone has secrets !
pi_47238447
Ziet er leuk uit!
Moet me echt inhouden om niet weet te gaan (online) shoppen
Dankzij het mooie weer van de laatste dagen wel eindelijk m'n nieuwe 'lentejas' kunnen aandoen (nu idd nog wachten op het geschikte weer voor de schoenen)
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_47251352
Ook maar weer 's wat besteld. Een vest, basic maar niet al te suf;

woensdag 14 maart 2007 @ 11:05:25 #291
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_47258389
Eergister dit t-shirt met twee andere shirts beteld om er een uit te zoeken van m'n bonus punten.

Toen ik hem bestelde was hij ¤9,90 nu is hij ¤19,90 .
Denk dat ze de eerste keer een cijfertje vergeten waren
Maarja hij staat voor ¤9,90 op de rekening dus het al wel goed zijn.

Ook deze twee nog beteld.

Hopelijk kan m'n vriendin een keuze voor me maken
BOE!
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:48:26 #292
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_47271738
Gister een mailtje gekregen dat het pakje onderweg was !

Vandaag binnen gekregen en de trui past !

Meteen het geld overgemaakt maar nu vraag ik mij af krijg je nog een mailtje als men de betaling heeft ontvangen?
Everyone has secrets !
pi_47272017
Jup
pi_47275329
Net voor het eerst wat besteld. Ik hou eigenlijk helemaal niet van online winkelen, omdat ik niet kan voelen, aan het materiaal etc. Maar ja, wat ik wil hebben, hebben ze niet in de winkel Dus nu moet ik wel. Ben benieuwd wanneer ik het krijg en of het zo leuk is als op het plaatje.
pi_47319768
Weer 'n poging gedaan om die gewilde blouse te bestellen, ik hou vol.
pi_47319791
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb net ook weer wat besteld, o.a.:

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
Jeans vind ik vooral erg leuk.
pi_47320681
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef hardsilence het volgende:
Weer 'n poging gedaan om die gewilde blouse te bestellen, ik hou vol.
Welke blouse is dat?
Ik heb ook al weer wat leuke dingen gezien, maar ik wil ook nog een nieuwe broek... Dus ik moet me even inhouden .
pi_47325574
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje Belachelijk.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:28:44 #299
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47353552
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje Belachelijk.
Dat meen je niet. Ik zou er werk van maken en proberen een tegoedbon als compensatie eisen.

Ik heb mijzelf een cardigan cadeau gedaan.

Hopelijk exclusief wasmiddel.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:32:40 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47353693
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:53:36 #301
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_47356339
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.
Kwestie van uitkloppen, opvouwen en sealen. Aangezien de kleren normaal gesproken "schoon en als nieuw" terug komen.
BOE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')