abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46801115
Die heb ik ook besteld!! Kost toch niks
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 11:45:12 #202
43556 miss_dynastie
pi_46801417
Ach ja, ik had nog wat puntjes staan, dusseh, eigenlijk is ie maar 8 euro
pi_46801451
Dat is helemaaaal geen geld

Maar ik zat wel te denken, normale prijs is slechts ¤15,- dus veel soeps kan het nooit zijn?
Ach, tis zo mooi dat het verzenden en terugsturen gratis is
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:02:44 #204
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46801932
quote:
[b]Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef

Kan dat, panda? Dat hebben ze mij dan weer niet aangeboden, toen ik daar pas over mailde. Ga ik zelf wel weer mailen
Schijnbaar:
quote:
Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij zullen uw kaarten 1****** en 2****** samenvoegen. De tot nu toe gespaarde e-points zullen wij van beide kaarten naar één puntenrekening overdragen. Als hoofdkaart zullen wij voor u de kaart 1****** opslaan. Onze aanbeveling is, vanaf nu alleen deze kaart voor uw Esprit aankopen te gebruiken.
BOE!
pi_46813246
He die verdome track&trace werkt echt nooit hier "U heeft geen correcte barcode ingevuld', ja wtf, rechtstreeks copy, paste uit het mailtje van Esprit ?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 17:18:13 #206
43556 miss_dynastie
pi_46813281
Werkt pas de dag erna. Hier tenminste wel.
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:18:13 #207
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46813282
Heb ik ook steeds. UPS is een stuk beter geregeld dan dat T&T.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46814045
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is . Alleen de ketting die ik erbij besteld had is uitverkocht . Maargoed, T&T doet het dus ook weer niet. Leuke optie, lekker nuttig.
Tap tap tap
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 17:41:44 #209
43556 miss_dynastie
pi_46814086
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is .
Hier idem, was ook verbaasd
pi_46814635
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt .
Tap tap tap
pi_46814875
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is

Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
pi_46814909
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is

Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
Ik kreeg dinsdag mailtje dat het verzonden was, vandaag kwamen ze aan de deur. En er was niemand thuis natuurlijk

Ik wil mijn kleren
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_46814929
Lullig, komen ze morgen nog een keer toch?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 18:57:50 #214
43556 miss_dynastie
pi_46816487
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt .
Ik denk dat ze ook wel doorhebben dat mensen dan maar meer bestellen om aan het bedrag te komen en een retourzending is ook duur voor ze
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:55:23 #215
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46826649
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

retourzending is ook duur voor ze
Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.

Die 300 punten die ik pas geledern kreeg waren trouwens gewoon een welkomsbonus
BOE!
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:00:06 #216
43556 miss_dynastie
pi_46826873
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:03:26 #217
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46827017
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef I_PANDA_I het volgende:

Er waren op de een of andere manier twee account voor mij aangemaakt, deze gaan ze samen voegen als het goed is. Vandaag bedacht ik me ineens dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 200 bonus punten krijgt.
Gelukkig waren m'n acocunts nog niet samen gevoegd. Snel op m'n oude account ook aangemeld, aangezien ze de bonuspunten ook overschrijven naar één account .
Ze hebben m'n accounts samengevoegd. 200 punten zijn meegenomen. Zou ik ook nog 300 punten welkoms bonus krijgen. Aagezien allebei de accounts nog bestaan, maar alleen gedeeld zijn of zo.

Daarbij is er een retour gestuurd shirt, niet bij m'n club afgeschreven. De bonus punten staan er dus gewoon nog, terwijl ik wel een mailtje heb gehad dat het binnen is.

Ook twee broeken die ik heb besteld staan er niet bij,
wat een zooitje is het zeg. Maarja zolang het maar in mijn voordeel is hoor je mij niet klagen
BOE!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:05:16 #218
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46827112
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
Waarschijnlijk hopen ze dat je voor die (meestal) paar euro de moeite niet neemt om naar het poskantoor te lopen en het product houdt.
BOE!
pi_46827651
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.

Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:23:25 #220
43556 miss_dynastie
pi_46827979
Ja, zo dacht ik ook heaven
Goedkoopste dat ik ooit heb gehad was een euro of zeven, dat loont de moeite wel
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:24:32 #221
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46828028
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.

Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
Die paar euro daar bedoel ik mee, dat als je een extra product besteld om aan het minimum te komen.

Dat minimum is omdat het anders te veel (werk) kost als er mensen zijn die één goedkope producten kopen.
BOE!
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:25:32 #222
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_46828064
Maar het maakt verder allemaal niet uit, zolang wij maar kunnen shoppen
BOE!
pi_46828173
Ik vind ¤7,- idd best nog wel een hoop geld. Ik denk altijd maar zo, pas als je het laat liggen als het voor je neus op straat ligt is het voor jou blijkbaar niet veel geld. Alles wat je wel opraapt is de moeite waard.

Je argument van dat het minimum er is omdat het anders teveel (werk) kost snap ik niet?
Ik denk dat het ze meer (werk en geld) kost als mensen iets bij gaan bestellen om maar aan die 24 te komen en het dan toch weer gaan terugsturen, ze moeten het verwerken, administratie, nouja, wat Miss dynastie zegt dus.

Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2007 23:30:42 ]
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 23:31:58 #224
43556 miss_dynastie
pi_46828333
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor
Overblijfsel van de overblijfselen, volgens mij Maar wel een heel mooi shirt
pi_46828497
Altijd leuk zulke koopjes Maarja, ik ga voor ¤7,- echt wel naar het postkantoor als ik het product niet wil!
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 12:39:53 #226
43556 miss_dynastie
pi_46874091
Vandaag mijn bestelling binnen gehad, maar man o man, wat is die tas slecht zeg. Dun stofje, geen rits aan de bovenkant, nee, dat ding gaat dus mooi terug (ook voor die 'paar' euro )
pi_46874782
De site doet het hier alweer een poosje.. Maar da's niet goed voor m'n portomonee

Ik heb voor bijna ¤200 kleding besteld, waaronder laarzen voor de helft van de prijs Daar zit dan wel zomerkleding voor m'n zoons bij

Jammer dat die tas niets is, ik zag hem nadat ik al besteld had en hield hem in m'n achterhoofd voor een volgende bestelling. Maar dan waag ik me er maar niet aan
pi_46875878
Bestelling is binnen .

Ze zitten bij mij totaal niet zoals op het plaatje, maar goed, ze zitten niet te strak .
Alleen echt jammer van die ketting die ik erbij gegooid had maar uitverkocht was, die wilde ik echt keigraag hebben . Had hem al in de twee andere kleuren weten te vinden, miste alleen de groene nog .
Tap tap tap
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:27:08 #229
43556 miss_dynastie
pi_46876644
De mister had hem vrolijk uit de doos gehaald, plastic weggegooid en doos in de open haard. Kom ik beneden, zegt ie 'ah, leuke tas voor naar het strand, zie ik'. Dusseh, we houden hem maar

Jammer van die ketting cherrylips. Misschien heb je later nog mazzel bij de overblijfselen of zo.
pi_46877309
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Bestelling is binnen .
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten bij mij totaal niet zoals op het plaatje, maar goed, ze zitten niet te strak .
Alleen echt jammer van die ketting die ik erbij gegooid had maar uitverkocht was, die wilde ik echt keigraag hebben . Had hem al in de twee andere kleuren weten te vinden, miste alleen de groene nog .
Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veel alleen een beetje jammer dat ze zo ontzettend doorschijnen, de lichtroze gaat waarschijnlijk sowieso terug (te doorschijnend).
Ik vind ze ook vrij groot vallen, had S besteld maar het zit niet echt mooi strak.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_46877584
Hebben jullie ooit eens wat besteld, wat teruggestuurd werd omdat het toch niet was wat je ervan verwachtte, maar daarna toch maar weer besteld hebt omdat je het dan toch graag hebben wilde?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:57:53 #232
43556 miss_dynastie
pi_46877656
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef fae_sarah het volgende:
Hebben jullie ooit eens wat besteld, wat teruggestuurd werd omdat het toch niet was wat je ervan verwachtte, maar daarna toch maar weer besteld hebt omdat je het dan toch graag hebben wilde?
Neuh, tenzij je dat ene shirt waar een gat in zat (was niet helemaal wat ik verwachtte) meetelt
Maareh, vertel is, welk product heb je het nu over?
pi_46877860
Ik heb het over een trenchcoat..

deze:

Ik had hem besteld, maar omdat ik er toch neit helemaal zeker van was, heb ik hem teruggestuurd.. Alleen bij nader inzien vind ik hem toch wel erg leuk..
pi_46880189
Idd, tas valt tegen!
pi_46881991
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hey, die tweede heb ik ook besteld! En dan nog een donkerder roze en een lichtblauwe met een andere print. 10 euro is niet veel alleen een beetje jammer dat ze zo ontzettend doorschijnen, de lichtroze gaat waarschijnlijk sowieso terug (te doorschijnend).
Ik vind ze ook vrij groot vallen, had S besteld maar het zit niet echt mooi strak.
Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijd . Maar hij moet nog gewassen worden en als je hem een beetje creatief strijkt kom je ook ver . Ik wilde die ene met die zeemeermin nog, kijk wel even in de winkel of ze hem nog hebben. Die lichtroze schijnt idd een beetje door, maar ik heb een lichtroze bh die er prima onder kan zodat je niet alles ziet zitten .
Tap tap tap
pi_46883400
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze zitten wijd en strak op rare plaatsen. Ik heb dan wel een raar figuur, maar hij zit goed op m'n schouders maar zo net onder m'n borsten valt hij best wijd . Maar hij moet nog gewassen worden en als je hem een beetje creatief strijkt kom je ook ver . Ik wilde die ene met die zeemeermin nog, kijk wel even in de winkel of ze hem nog hebben. Die lichtroze schijnt idd een beetje door, maar ik heb een lichtroze bh die er prima onder kan zodat je niet alles ziet zitten .
Ik had ze besteld voor op vakantie, niet te duur aangezien ik een rondreis ga maken en dus niet alleen mijn super charmante topjes aan wil. Dit is dan iets meer bedekt en hoef er minder voorzichtig mee te zijn

Bij mij zitten ze idd ook bij de schouders aan de strakke kant, en onderaan wat los..
Ik heb geloof ik die met de zeemeermin, als dat de lichtblauwe is. Die staat wel leuk en schijnt dan nog het minste door Had een witte bh onder die lichtroze, maar dat was ook nog te erg eigenlijk..
pi_46902597
Ik heb sinds tijden weer wat besteld. Tijdje terug een slimfit donkerbruin overhemd, en net een nieuwe jas, was ook nog eens ineens in de sale dus toen kon ik niet anders:

Ik kon alleen mijn e-points niet inleveren want ik ben mijn pas kwijt en ik heb een nieuwe computer dus die automatische inloggegevens zijn weg.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_46903458
Ik kon het weer eens niet laten Heb het volgende besteld:

En omdat ik op vakantie ga :

Dit setje:

En dit bovenstukje er los bij omdat ik niet weet welke ik leuker vind :

En dit rokje omdat ik een hekel heb aan in bikini naar een winkeltje te lopen om ijsjes te halen, maar ook niet zo'n suffe pareo of handdoek wil omslaan

Is het trouwens raar om elke keer als je op vakantie naar de zon gaat zin te krijgen een nieuwe bikini te kopen ik heb het elk jaar - dan sta ik in m'n kast te turen en denk: "Ik heb alleen maar lelijke bikini's. Bah. " - terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is
pi_46903494
Wat een leuke winkel
  zondag 4 maart 2007 @ 13:52:17 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46903496
Dat is echt superleuk zeg, die bikini met zo'n rokje erbij
Ik vind de haltertop trouwens leuker
pi_46903572
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:52 schreef Aventura het volgende:
Dat is echt superleuk zeg, die bikini met zo'n rokje erbij
Ik vind de haltertop trouwens leuker
Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) (en vooral op de eerste dag: wit!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.

Maar, ik heb best dikke bovenarmen (ben laaaang niet zo slank als het model op het plaatje ), niet echt een taille (maar ben ook geen appeltje) en stevige heupen. Vraag me af welke het "minst erg is" te dragen met mijn figuur, vandaar dat ik ze allebei heb besteld.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 14:00:32 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 14:01:39 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46903726
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik een hekel heb aan het dragen van bikini's (help! bloot! dik!) maar badpakken nog erger vind, vind ik eigenlijk ook de haltertop leuker.

Maar, ik heb best dikke bovenarmen (ben laaaang niet zo slank als het model op het plaatje ), niet echt een taille (maar ben ook geen appeltje) en stevige heupen. Vraag me af welke het "minst erg is" te dragen met mijn figuur, vandaar dat ik ze allebei heb besteld.
Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.
(Ben zelf ook gezegend met een stel flinke heupen)
pi_46903792
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zou je dan niet beter ook slip 2 nemen in plaats van die boxer? Volgens mij is dat dan mooier.
(Ben zelf ook gezegend met een stel flinke heupen)
Hmm.. daar zeg je wat. Die tweede leek me zo enorm laag uitgesneden. Ik kijk even hoe de boxer staat en als het niet mooi is bestel ik die tweede slip er nog bij. Of wacht, nee. Ik bestel hem er gewoon nu bij dan kan ik alles combineren en kijken wat het mooiste staat.

- Edit! -

Ik vond deze op de site:

Ik denk dat ik die bestel! Niet zo enorm flimsy als die andere heb ik tenminste het gevoel dat ik nog iets aan heb.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 14:05:43 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 14:19:25 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46904192
Die is sexy!! Dat zou indd. ook mijn keuze zijn
  zondag 4 maart 2007 @ 14:25:21 #245
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46904351
Ja ja ik heb weer geshopt dit maal gewoon in een winkel in utrecht hadden ze deze 2 niet meer in mijn maat maar nog wel bij de bijenkorf.

en

Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_46913418
gisteren ook iets besteld:

voor mij (lekker op vakantie )

voor hem
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 maart 2007 @ 20:21:03 #247
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_46917180
ik heb vandaag gewoon de esprit shop gemeden op koopzondag, ja ik kan het wel
Maximaal 4 regels
pi_46937257
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef Razztwizzle het volgende:

- Edit! -

Ik vond deze op de site:
[afbeelding]

Ik denk dat ik die bestel! Niet zo enorm flimsy als die andere heb ik tenminste het gevoel dat ik nog iets aan heb.
wat een lief broekje voor bij een bikini.

Mijn bestelling is binnen, en dit hou ik:

(Voor op vakantie, lekker katoen maar toch een beetje meer gekleed dan de meeste shirtjes/topjes die ik heb.)

Dit topje in het rood, het plaatje staat niet meer op de site:

En een fijn vest (wat ook wel het meeste op vakantie gedragen zal worden):
pi_46938105
jaaa dat vest .
Tap tap tap
pi_46944755
Na een rustige periode hebben ze nu weer allemaal leuke troepejs lijkt het .
:

Erg verleidelijk... (tasjes tasjes tasjes!!!)
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')