Schijnbaar:quote:[b]Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef
Kan dat, panda? Dat hebben ze mij dan weer niet aangeboden, toen ik daar pas over mailde. Ga ik zelf wel weer mailen
quote:Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij zullen uw kaarten 1****** en 2****** samenvoegen. De tot nu toe gespaarde e-points zullen wij van beide kaarten naar één puntenrekening overdragen. Als hoofdkaart zullen wij voor u de kaart 1****** opslaan. Onze aanbeveling is, vanaf nu alleen deze kaart voor uw Esprit aankopen te gebruiken.
Hier idem, was ook verbaasdquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond wat besteld, vanmiddag mailtje dat het al verzonden is.
Ik kreeg dinsdag mailtje dat het verzonden was, vandaag kwamen ze aan de deur. En er was niemand thuis natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook gisteren besteld en vanmiddag 13:15 het mailtje dat het verstuurd is
Hoeven we het morgen toch nog niet te verwachten?
Ik denk dat ze ook wel doorhebben dat mensen dan maar meer bestellen om aan het bedrag te komen en een retourzending is ook duur voor zequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch wel weer mooi dat m'n bestelling nu dus onder de ¤24 zit dankzij de uitverkochte ketting, maar wel gewoon verstuurd wordt.
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
retourzending is ook duur voor ze
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik.
Waarschijnlijk hebben ze een contract met tnt waardoor ze alles afkopen of zo, ongeacht hoeveel ze verzenden / retour krijgen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef I_PANDA_I het volgende:
Er waren op de een of andere manier twee account voor mij aangemaakt, deze gaan ze samen voegen als het goed is. Vandaag bedacht ik me ineens dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je 200 bonus punten krijgt.
Gelukkig waren m'n acocunts nog niet samen gevoegd. Snel op m'n oude account ook aangemeld, aangezien ze de bonuspunten ook overschrijven naar één account.
Waarschijnlijk hopen ze dat je voor die (meestal) paar euro de moeite niet neemt om naar het poskantoor te lopen en het product houdt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem toch ook nog verwerken? Uitpakken, controleren of het nog in orde is, in de administratie verwerken, weer klaarmaken voor de volgende verzending.
En als ze dan inderdaad zo'n contract hebben waardoor alles is afgekocht, is het goedkoper om maar een product te verzenden van onder de 24 euro
Die paar euro daar bedoel ik mee, dat als je een extra product besteld om aan het minimum te komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef heaven7 het volgende:
Meestal een paar euro? Esprit is anders aardig aan de prijs en je moet wel héél veel geluk hebben wil je iets voor echt een paar euro hebben.
Ze zullen geen contract oid hebben bij de TNT, waarom anders idd dat minimum van ¤24,-.
Overblijfsel van de overblijfselen, volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, een product voor ¤7,- bij Esprit is supergoedkoop en komt bar weinig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |