abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45858423
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef heaven7 het volgende:
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leuk Al een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen
Hij was eerst met klittenband geloof ik, nu met magneetje. Hij was ook heel eventjes afgeprijsd, gelijk uitverkocht natuurlijk, en nu issie weer terug .
Tap tap tap
pi_45859755

Heb deze besteld, ben benieuwd hoe die in het echt is..
pi_45861422
weer zo'n leuk model .
Tap tap tap
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:25:54 #79
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45861578
ook een boxer en een shirtje besteld...
post maar geen foto's meer het gaat toch alleen maar om die modellen...

meer foto's graag CL
Maximaal 4 regels
pi_45863072
Ik heb deze net besteld

Ook in donkerblauw deze hierboven!
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:44:14 #81
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45864714
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45864785
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Lief-visje het volgende:
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
Eén jaar .
Tap tap tap
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:49:01 #83
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45864937
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eén jaar .
dan ga ik snel maar weer naar utrecht weer inkopen doen !

Vergeet iedere keer dat ik zo'n pasje heb
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45865906
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Zal ik doen Verzendmailtje gehad, dus ik hoop dat het er snel is...
Ik bestelde ook een bh, en die bleek ineens ook afgeprijsd

Ik heb trouwens nog nooit een bon gekregen voor mijn e-points wel al twee keer 10 euro korting genomen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45871049
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 1 februari 2007 @ 02:37:34 #86
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45872558
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
Draag je die alleen onder truien enzo?
The truth is relative, pick one that works!
pi_45872671
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Draag je die alleen onder truien enzo?
Onder truien, blouzen, sweaters, rugby-shirts, voetbal-shirts, van alles. Maar ook gewoon als simpel T-shirtje hoor. Ben niet zo van de T-shirts met opvallende prints tenzij het echt iets moois of originieels is.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 1 februari 2007 @ 03:31:38 #88
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_45873027
Ik vind deze wel mooi aangesloten zitten, perfect om onder kleding te dragen:
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:13:52 #89
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_45876785
ook wat zut in de sale besteld voor op 't werk en erbij:

colletje:

Shirtje:

Lekker warme das aangezien mijn andere gestolen is van de kapstok :/
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:44:46 #90
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45877559
Dit heb ik eergisteren binnen gekregen en alles past

pi_45877596
leuke jas .
Tap tap tap
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:55:18 #92
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_45877843
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:46 schreef CherryLips het volgende:
leuke jas .
Bedankt!
Ik zag hem staan en ik dacht, die moet ik hebben. De groene versie hebben ze op dit moment nog in alle maten (44,90 euro).
Van de esprit jassen heb ik overigens altijd XL nodig , terwijl ik van andere kledingstukken maatje S of M pas. Komt denk door mijn brede gespierde schouders .
pi_45878155
Goed geslaagd vanillivi!
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45878894
M'n rok XL is binnen en hij past Ik voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi

@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
pi_45878919
Wat het trouwens een beetje goed maakt zijn de bloesjes die ik er maar bij had besteld en waarvan de M te groot is
pi_45878965
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij past Ik voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi

@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
Dat is snel! Ze gaan weer de goede kant op
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45879566
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:

Ik heb daar ook altijd XL nodig, behalve een tijdje terug, toen was ik er eentje aan het passen en zat zelfs de M nog een beetje ruim terwijl ik er een trui onder aan had . Wel goed voor m'n ego natuurlijk, maar de jas was een beetje het dubbele van m'n .
Tap tap tap
pi_45880182
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45881817
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef Mikani het volgende:
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op .
Ik heb nu net mijn tweede petje van Esprit binnen gekregen (en nog eentje op het oog ). Alleen is mijn donkergroene petje om een voor mij onduidelijke reden gaan verkleuren op een paar plekjes (misschien is wel wel chloorwater op gekomen afgelopen zomer, dat weet ik ook niet zeker).

Ik heb mijn pakketje binnen
Het petje is leuk En blijft denk ik.
CherryLips: het kan "gewoon" gedragen worden: niet helemaal over je hoofd en dan zit het een beetje "bol" aan de bovenkant zeg maar, net zoals dat soort petjes zitten. Ook kun je 'm helemaal over je achterhoofd doen als het waren en over je oren, net zoals ze bij die gebreide petjes wel eens doen. Snap je het een beetje?
Hij staat wel leuk

En ook heb ik mijn ondergoed binnengekregen wat erg mooi is

Met bijpassende string.
Staat erg sjiek

En ik heb al weer wat dingen gezien die ik wil bestellen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45891450
Vandaag op zoek geweest naar een bruin bloesje voor boven mijn rok Maar helaas. Morgen maar even naar H&M, die zullen toch wel een bruin basicbloesje hebben?!

Ik ben zo blij

Die groene bh is wel erg mooi Elefes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')