Hij was eerst met klittenband geloof ik, nu met magneetje. Hij was ook heel eventjes afgeprijsd, gelijk uitverkocht natuurlijk, en nu issie weer terugquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef heaven7 het volgende:
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leukAl een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen
![]()
Eén jaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef Lief-visje het volgende:
jaaa ik heb mijn eerste 600 points binnen ! nu heb ik dus zo'n bon gekregen enig idee hoe lang zo iets geldig is.
dan ga ik snel maar weer naar utrecht weer inkopen doen !quote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Draag je die alleen onder truien enzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb wat basic T-Shirts (zonder print dus) besteld. Eigenlijk het enige wat ik daar echt bestel zijn basic T-shirts omdat ze goed zitten en in veel kleuren te krijgen zijn en riemen.
Onder truien, blouzen, sweaters, rugby-shirts, voetbal-shirts, van alles. Maar ook gewoon als simpel T-shirtje hoor. Ben niet zo van de T-shirts met opvallende prints tenzij het echt iets moois of originieels is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Draag je die alleen onder truien enzo?
Bedankt!quote:
Dat is snel! Ze gaan weer de goede kant opquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij pastIk voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi
![]()
@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
Ik heb daar ook altijd XL nodig, behalve een tijdje terug, toen was ik er eentje aan het passen en zat zelfs de M nog een beetje ruim terwijl ik er een trui onder aan hadquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:33 schreef heaven7 het volgende:
M'n rok XL is binnen en hij pastIk voel me vet maar ben wel blij want hij is mooi
![]()
@vanillivi, ik heb ook altijd jassen XL nodig. Heb er dan ook nog nooit één gekocht, het zat allemaal niet naar mijn zin
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef Mikani het volgende:
De petjes van de esprit zitten heerlijk en zijn ook nog eens goede kwaliteit, heb die van mij echt heel vaak op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |