abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45790372
Meestal bestel ik er zomaar iets bij wat achteraf toch best leuk blijft te zijn . Zo heb ik al twee extra t-shirts en een sjaal die ik eigenlijk terug zou sturen maar die te leuk waren en goed stonden .
Tap tap tap
  maandag 29 januari 2007 @ 16:09:11 #52
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45792921
Ik vind er niet zoveel leuks bij de sale zitten, en met dit weer...
Ik heb nog wel een waardebon gekregen van 9 euro. Ik zie wel
Maximaal 4 regels
pi_45793020
Mijn overige bestelde artikelen vervielen dan gewoon Ik baal nog steeds van een vestje van gewoon maar ¤7,- die ik daardoor niet kreeg
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:43:52 #54
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_45838788
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...

Bij mij werd een bestelling ook geleverd onder de 24 euro, (9,90) toen andere dingetjes uitverkocht bleken te zijn...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_45847245
Gister om 16:15 iets besteld, net een mailtje dat de bestelling verstuurd is!! My god, nog nooit zijn ze zó snel geweest!

Die rok van de vorige pagina heb ik trouwens besteld in maat XL. Wrs veel te groot maar ik wil em zo graag en het is een wikkelrok dus wie weet
pi_45847246
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Whiskers het volgende:
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...
Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
pi_45855312
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45855434
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11 .
Tap tap tap
pi_45855465
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]

Ik heb die dus maar meteen even meebesteld Eens kijken of het leuk staat.
Een ander petje wat ik leuk vond hadden ze niet meer helaas...

Ik kreeg automatisch mijn 10% korting van de platinum card toen ik via internet bestelde, maar nu heb ik die bon dus nog over.
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.
Tap tap tap
pi_45855491
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45855545
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
BEDANKT!! Heb em acuut besteld Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe lang hij er al op staat
pi_45855570
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11 .
Dat is niet erg Andersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,- Oke, doei!
pi_45855886
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
De buit is binnen!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45856084
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:25 schreef Biancavia het volgende:

[..]

De buit is binnen!
Dat heb ik ook altijd, net als ik er chagrijnig van word, staan ze voor de deur .
Tap tap tap
pi_45856127
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is niet erg Andersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,- Oke, doei!
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Tap tap tap
pi_45856193
Zo, heb opgeruimd in m'n winkelwagentje, nu kan het er mee door..

Hopen dat het er snel is!
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45856207
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij ) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's alle koopjes wegkapen

Volg je het nog?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:37:34 ]
pi_45856254
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij ) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's kunnen bestellen

Volg je het nog?
Ik volg het nog . Maar ik kijk al best vaak op die site, vaker dan ik zou moeten, en dan nog vis ik heel vaak achter het net, vooral qua tassen . Soms denk ik ook dat Esprit iets op de website gooit waarvan er maar eentje is of zo. Of dat er echt meisjes de hele dag en nacht zitten de F5-en.
Tap tap tap
pi_45856338
Ik denk toch dat laatste Wat ben ik blij dat ik daar niet bijhoor zeg!

Maar he, soms helpen we elkaar he, weet je nog met je roze en mijn zwarte tas?, good old times
pi_45856416
. Ik ben je nog steeds dankbaar voor die tas, ik gebruik hem echt ontzettend vaak . Het roze is alleen een beetje besmettelijk, maar het valt nog reuze mee . Hij is ideaal.
Tap tap tap
pi_45856486
Ik gebruik em praktisch iedere keer als ik de hort op ga!

Ik heb de rok nog een keer besteld, eerst op mn vriendjes adres zonder kaart omdat ik alweer aan de ¤300,- zit En nu nog een keer omdat ik me bedacht dat ik vast ook wel m'n eigen adres in kan vullen zonder kaart

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:46:57 ]
pi_45856668
.
Ik heb alweer eventjes niks besteld . Al aas ik nog altijd op dat petje. En ze hebben ook weer een leuk tasje, maar ik mag voorlopig niet meer .
Tap tap tap
pi_45856798
Nou, van die ¤300,- op mijn kaart heeft vriendje voor ¤220,- besteld dus het valt nog mee hoor

Petjes en tasjes zijn altijd leuk! Welk tasje bedoel je?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 14:56:28 ]
pi_45857198
deze:

Maar hij is ¤40 en dat gaat me toch een beetje te ver...
En de nieuwe bh's zijn ook zo tof:

Ik kom om in die dingen .
Tap tap tap
pi_45857830
Oei die onderste is leuk! En die tas is ook heel leuk Al een eeuwigheid in de collectie, mogen ze wel eens leuk gaan afprijzen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 18:44:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')