Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef Whiskers het volgende:
Ik had de bh besteld toen die 18,90 was, vandaag op de pakbon blijkt 'tie 12,90 te zijn. Vervelend...
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat je dacht dat ie ¤18,90 was maar op de factuur ¤12,90 aangegeven staat? In dat geval alleen maar mooi toch?! En mocht ie nu ineens minder zijn op de site en je hebt die ander nog geen 2 weken en het kaartje er nog aan, terugsturen en opnieuw bestellen!
Laat even weten hoe hij zit enzo, ik had hem gisteren vast in de winkel maar was m'n bon dus vergeten, d'oh! Hij was wel van een heel dun stofje.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Elefes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb die dus maar meteen even meebesteldEens kijken of het leuk staat.
Een ander petje wat ik leuk vond hadden ze niet meer helaas...
Ik kreeg automatisch mijn 10% korting van de platinum card toen ik via internet bestelde, maar nu heb ik die bon dus nog over.
BEDANKT!! Heb em acuut besteldquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Heaven7, hij is er nu ook in maat M! Ik heb nu al voor 150 euro in m'n mandje zitten, zo maar even wat er uit kieperen..
Dat is niet ergquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook weleens op de site, dat iets iets van ¤15 kost en je het aanklikt en het kost ¤11.
De buit is binnen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit al meer dan een week op mijn bestelling te wachten.
Maar het moet vandaag komen. Eigenlijk vanochtend al, maar we hebben geduld.
Dat heb ik ook altijd, net als ik er chagrijnig van word, staan ze voor de deurquote:
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is niet ergAndersom had ik laatst dus ook, leuk vest voor ¤15,- in mijn maat!! In het winkelmandje plots weer ¤50,-
Oke, doei!
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wijquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook een keer. Soms is het dan zo dat als je het artikel dan in je mandje gooit, dat je dan alsnog de afgeprijsde prijs te zien krijgt bij het afrekenen, maar soms ook niet. En als de prijs eenmaal goed is bijgewerkt, is hij al uitverkocht. Ik vind dat altijd zo frappant he, dat iets met de normale prijs nog in alle maten beschikbaar is, maar als hij de volgende ochtend ineens is afgeprijsd, is hij ook gelijk in alle maten en kleuren uitverkocht.
Ik volg het nogquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja idd! Ik stel me altijd voor dat er duizenden hysterische meisjes (niet zoals wij) de hele dag achter Esprit zitten, en ingesteld hebben als startpagina enzo, een programmatje hebben laten installeren door hun handige vriendjes dat er een alarm afgaat zodra er weer een afgeprijsd artikel bijkomt, zodat ze a la minute voor honderden euro's kunnen bestellen
Volg je het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |