Ik heb 'm pas geleden ook gehadquote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik platinum member ben.
Er zit een 10% kortings bon bij, is die alleen in een winkel in te leveren?
Alleen voor wat je wel houdt moet je betalen. De rest stuur je gewoon terug, en als je het in een andere maat wilt bestel je het nog een keer in de juiste maat, en je betaalt dan die rekening pas van die bestelling als je dat wel wilt houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef Cerubo het volgende:
Hoe zit het met betalen precies? Ik heb 6 artikelen besteld maar 2 passen me niet, moet ik dan het geld over maken voor alle 6 de artikelen en die 2 terugsturen zodat ik ze in andere maat terugkrijg, of alleen voor de 4 artikelen betalen die me wel passen?
Via de Wehkamp is hij nog wel te krijgen. 49,95. Weet niet of je hem echt bij de Esprit-shop vandaan wilt hebben?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef heaven7 het volgende:
Alarm! Deze is zooo leuk en helaas uitverkocht! Als iemand em ziet en maat M/L of allebei ff gillen!!
[afbeelding]
Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vastquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[afbeelding]
Maar dan vraag ik me af of ik zo'n ding ook op zou zetten en of dat ding niet van m'n hoofd af waait op de fiets of zo.
Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, die zitten best ver over je hoofd zeg maar, zit vrij stevig vastIk heb ook een petje, en die waait helemaal niet af. Staat erg leuk, deze is ook wel erg cute
Ze hebben wel vaker leuke petjes. Ik ga binnenkort lekker shoppen voor mijn verjaardag, heb nog een 10% kortingsbon(niet dat dat nou zo heel veel is, maar het scheelt toch wat
).
De trui die m'n zus zaterdagavond had besteld was er gister alquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nou nou, dat overhemd dat ik 16 januari had besteld heb ik vandaag pas binnen gekregen. Maar hij zit wel mooi zo'n slimfit overhemd van edc.
Mooie prijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef heaven7 het volgende:
Oh dankje voor de tip! Alleen was ie bij Esprit ¤17,50
Ik ben verliefdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk;
[afbeelding]
Ik zit ook te denken om 'm te bestellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon van ¤8,50 en er ligt er nog eentje van ¤9, misschien mag ik die ook gebruiken als ik m'n zus lief aankijk (is eigenlijk haar kaart, maar ik bestel best veel. Alleen als zij bestelt, bestelt ze gelijk voor minstens ¤60 en ik bestel 'toevallig' net steeds rond de ¤25). Ik vind hem wel heel schattig namelijk, kan hem ook van het voorjaar nog dragen. Zomer kan niet echt he, met zo'n ding of wel? Ben beetje mode muts...
Die had ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, deze is ook leuk;
[afbeelding]
Ik snap de zin.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb altijd gehad dat als ik iets bestelde en één ding was uitverkocht waardoor ik dan onder de ¤24 zat, ik alsnog de resterende artikelen kreeg, ook al zat ik dus onder de ¤24.
Ik hoop dat iemand die zinsconstructie snapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |