Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Of je past ze daar en als ze goed zitten ebstel je ze in de shop, dan heb je er nog punten bij.
Je hebt je schoenen wel meteen als je naar de schoenenwinkel gaat anders moet je weer een aantal dagen wachten !quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)
En dan krijg ik ook lekker veel korting.
Keuzes, keuzes, voor welke punten ga ik
Jeans vind ik vooral erg leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb net ook weer wat besteld, o.a.:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Welke blouse is dat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef hardsilence het volgende:
Weer 'n poging gedaan om die gewilde blouse te bestellen, ik hou vol.![]()
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |