Cute idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft dit model d'r haar leuk zitten trouwens, zo wil ik het van de zomer ook.
[afbeelding]
Nee, moet even m'n uitgaven beperkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef coltje87 het volgende:
Oeh, dat rode truitje is leuk CherryLips! Heb je die al gelijk besteld?
Idd, ik heb weleens schoenen bij de V&D en de Ziengs gekocht, dat tikt dan aardig aan als ik punten ervoor had gekregenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef Elefes het volgende:
Wat een leuke schoenen Koningin! Ik ben helemaal geen sneakertype, maar ik heb nog een paar roze sneakers staan die ik vorig jaar besteld heb en die zijn toch ook erg leuk
Vind het ook altijd jammer dat je bij Esprit aankopen in een andere winkel geen punten krijgt (koop ook regelmatig ergens anders iets van Esprit).
Dat dacht ik al ja. Maar ik kan niet meer bewijzen dat ik hem pas gekocht heb en nu pas voor het eerst aan heb. Daarbij heb ik niet gekeken waar dat label zat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Koningin - ik zou even langs de winkel gaandat hoort toch niet, zomaar een gaatje?
Ik had dat ook in een t-shirt wat ik in de winkel had gekocht bij hun, was van het "beschermingslabel" wat er aan zag. Dat was veel te lomp er doorheen geprikt en daar kwam ik thuis na twee weken pas achter. Mocht gewoon een nieuwe uitzoeken.
quote:
Ik zou mailen naar de shop, dan kan je hem terugsturen en krijg je neem ik aan je geld terug. Ze zijn niet zo moeilijk daar, er hoort sowieso al niet zo snel een gat in te vallen, maar ze kunnen aan de vorm vast ook wel zien dat het niet heel vaak gedragen is nog. Ikzelf heb het ook eens gehad met een nieuw shirt, maar dus gelijk ontdekt en teruggestuurd. Leek wel alsof ze motjes hebben, echt van zulke gaatjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef Koningin het volgende:
Ik heb vandaag een shirtje aan wat ik een paar weken geleden online heb gekocht.
Het heeft tot nu toe in de kast gelegen, kom ik vanmorgen aan op mijn werk, zie ik dat er een heeel klein gaatje in zit (wel aan het einde van mijn decollité). Wat nu?
Kan ik er mee naar de winkel? Of zelf maar een beetje het gaatje dichten/naaien?
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Of je past ze daar en als ze goed zitten ebstel je ze in de shop, dan heb je er nog punten bij.
Je hebt je schoenen wel meteen als je naar de schoenenwinkel gaat anders moet je weer een aantal dagen wachten !quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar, mijn schoenenwinkel, heeft ook een puntensysteem (niet van Esprit, maar van de winkel zelf)
En dan krijg ik ook lekker veel korting.
Keuzes, keuzes, voor welke punten ga ik
Jeans vind ik vooral erg leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Coconut het volgende:
Ik heb net ook weer wat besteld, o.a.:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Welke blouse is dat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef hardsilence het volgende:
Weer 'n poging gedaan om die gewilde blouse te bestellen, ik hou vol.![]()
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
Ik had zoiets een keer bij H&M. Kleding stonk enorm naar sigarenrook. Sowieso vraag ik me af wat die ketens doen met teruggestuurde kleding. Want als ik het uitpak ziet het er vrijwel altijd nagelnieuw uit, platgestreken en in een sealbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:22 schreef heaven7 het volgende:
Had ik een zwarte ribbroek besteld krijg ik gewoon een tweedehands exemplaar, gewassen en naar wasmiddel riekend en wel, maar wél inclusief prijskaartje![]()
![]()
Belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |